2017-08-28, 09:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TKD_1337
Jag hoppas de fortsätter att skratta och vägrar sälja för om Liverpool nu främst gör ett statement som du säger är jag rädd, för vår (Reals) del, att de säljer Coutinho nu för att casha in. Barcelona saknar bara en klasspelare som Coutinho för att kunna vara med att slåss om alla titlar.

Coutinho kommer inte att säljas, inte denna säsong.
Säljs Cou så ger det en signal till andra klubbar att LFC har mycket pengar vilket gör att de kan höja priserna på sina spelare.
Ger även en signal till andra spelare i LFC att får han lämna kan vi också lämna. Tänker främst på Mané och Firmino.
Citera
2017-08-28, 09:31
Medlem
OG-lovers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TKD_1337
Skeppa iväg Bale med en båt till Cardiff eller var som helst och hämta hit Diego Costa som kan lära Benzema hur man gör mål.
Känns väl inte speciellt troligt när han vill till Atletico och har en historia med dem?
Citera
2017-08-28, 11:47
Medlem
Alex P. Keatons avatar
Citat:
Breaking | Liverpool have submitted a €72m + €8m bonuses bid for AS Monaco's Thomas Lemar, according to L'Équipe. More follows.

Sant? Tillräckligt för att accepteras? Betyder det att Coutinho lämnar?
Citera
2017-08-28, 13:12
Medlem
TKD_1337s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av OG-lover
Känns väl inte speciellt troligt när han vill till Atletico och har en historia med dem?

Jag tror inte han är omöjlig om Real skulle visa intresse och de kan erbjuda speltid nu. Atletico erbjuder inte Chelsea de pengar som krävs och då är risken för hans del att han inte gör något.
Citera
2017-08-28, 15:08
Avstängd
Halloween2s avatar
Jovetic till Monaco borde bli klar närsom helst då. Bilder sprids där han står i monaco tröjan med nummer 10
Citera
2017-08-28, 15:35
Medlem
IfIWereAGirls avatar
Andriy Yarmolenko klar för Borussia Dortmund.
Citera
2017-08-28, 15:57
Medlem
Naby Keita klar för Liverpool, men ansluter nästa säsong.

https://www.thisisanfield.com/2017/08/breaking-liverpool-agree-club-record-fee-for-rb-leipzig-midfielder-naby-keita/
Citera
2017-08-28, 16:07
Medlem
Ferry31s avatar
Armenteros klar för Benevento Calcio som det verkar.
Citera
2017-08-28, 16:24
Medlem
foool13s avatar
Ajaj, Seri är sur...

Citat:
The Ivory Coast international had been expected to join the Catalan side, but the move reportedly fell through

The 26-year-old told El Mundo Deportivo: "Nice did not deliver on their promises, I'm very hurt. I'm not going to lie - I feel awful.
"I did not play for Nice this weekend because football should be about joy and I did not feel this. My dream of joining Barcelona has been broken and this is terrible for me."

Jag vet inte riktigt hur det är Nice fel dock..
Senast redigerad av foool13 2017-08-28 kl. 16:29.
Citera
2017-08-28, 16:28
Medlem
foool13s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Alex P. Keaton
Sant? Tillräckligt för att accepteras? Betyder det att Coutinho lämnar?

Bra då kanske det blir lite ruljans.. och Cou till barca, Van Dijk till Liverpool och kanske då Mahrez till Arsenal som hade varit väldigt intressant..
Jag tycker inte man skall behålla en massa sura spelare.
Jag tycker att Arsenal skall skicka Alexis, Oxen och kanske Özil också.. men Özil verkar ju mest vilja stanna.

Det känns väl dock som Arsenal då kanske kommer att matcha Liverpools bud och då får Lemar välja.. och fransmän gillar ju Arsenal..
Senast redigerad av foool13 2017-08-28 kl. 16:32.
Citera
2017-08-28, 17:36
Medlem
asdfghjklzxcvbnms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av IfIWereAGirl
Andriy Yarmolenko klar för Borussia Dortmund.
Äntligen. Har ju varit på gång ganska länge med ukrainas ronaldo till någon europeisk toppliga. Ska bli spännande och följa.

Citat:
Ursprungligen postat av OG-lover
Costa ger ju inte intrycket av att vara den lojala typen direkt. Om inte athletico kan hosta upp pengarna och madrid erbjuder honom möjligheten tror jag han tar den direkt. Har dock svårt och se real ens ha något intresse för costa.
Citera
2017-08-28, 17:39
Medlem
IfIWereAGirls avatar
Rykte 1: Chelsea och AM ska vara överens om Costa, ska lånas ut till Everton till januari.
Rykte 2: Chelsea och Arsenal är överens om Alex Oxlade-Chamberlain, £35m rapporteras.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in