2017-08-31, 13:03
Medlem
Headshrinkers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ledaren
Nej, men det finns ju en potential i en 23-årig anfallare som gjorde rätt mycket mål i holländska ligan. Ser helst att han går på lån och får spela kontinuerligt och utvecklas.

Janssen träffar inte ens en lada inifrån. Merparten av målen i spurs var ju på straff dessutom.
Han var total katastrof, andra touchen var 95% av gångerna en tackling.

Llorente blir en klar uppgradering.
Citera
2017-08-31, 13:05
Medlem
namerlesss avatar
http://www.liverpoolfc.com/news/first-team/273784-reds-complete-signing-of-alex-oxlade-chamberlain

Oxen helt klar nu.
Citera
2017-08-31, 13:06
Medlem
santacls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av namerless
http://www.liverpoolfc.com/news/first-team/273784-reds-complete-signing-of-alex-oxlade-chamberlain

Oxen helt klar nu.

Snackas om Sakho & Markovic ut också.
Citera
2017-08-31, 13:28
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av gato12
Klart att Mahrez lämnar Leicester, ska ha lämnat landslagssamlingen för att krita på för en ny klubb. Vilken klubb det handlar om är inte klart.
Roma har det väl ryktats om längst.

Han ville till Roma men Leicester stoppade honom. Nu har ju Roma värvat Schick och det gör att jag inte ser att man kommer gå efter Mahrez längre.
Om han går till en annan klubb än Roma så har man antagligen fått ett mycket större bud än det Roma erbjöd.

Klubbarna som var involverade mest var ju Roma och Arsenal. Arsenal sålde Ox så kanske Mahrez är på ingång där?
Citera
2017-08-31, 13:32
Medlem
Giggsys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ledaren
Swansea ska ha accepterat ett bud på Llorente från Spurs.

Jag tänkte först vad fan ska han tillbaka dit? Men det var Soldado jag syftade på.

Hoppas Liverpool står på sig och vägrar sälja till Barcelona. Fult av spelare att strejka sig till en övergång.
Citera
2017-08-31, 13:34
Medlem
Officiellt med Aurier till spurs nu.
Citera
2017-08-31, 13:37
Medlem
Samizdats avatar
Angående Mahrez: United har varit tysta men Mou ville väl ha en ytter?
Citera
2017-08-31, 13:42
Medlem
foool13s avatar
Konstigt det här Mahrez.. han kanske blev för nervös och stack till London utan att ha någonting egentligen.

Jag fattar inte varför inte Arsenal värvar honom.. verkar ju behålla Sanchez dock, men ändå..

30 miljoner pund för Jonny Evans, Leicester har tackat nej till 25 m pund för Demarai Gray.. men ingen vill betala 40,45 miljoner för Riyad Mahrez.. galet.
Senast redigerad av foool13 2017-08-31 kl. 13:57.
Citera
2017-08-31, 13:45
Medlem
Ledarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av aju1891

Balague säger att Llorente är klar för Spurs precis. Får se när det blir helt officellt bara.
Citera
2017-08-31, 13:45
Medlem
Cambijaos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av aju1891

Förjävligt. Lärde Levy sig inget av Disco-Benny? Får samma känsla av denna transfer. Dessutom betyder detta att Walker-Peters knappt kommer få speltid denna säsong.

Dessutom inte en enda teknisk ytter in, det enda Tottenham egentligen behövde.

Uruselt. Helt jävla uruselt.
Citera
2017-08-31, 13:48
Medlem
Scrip7s avatar
Vem i Liverpool är det tänkt att Oxlade Chamberlain ska ersätta? Jag personligen tycker att det är en konstig värvning från Liverpool. Ser det mer som en status grej för att visa att man blivit större än Arsenal.
Citera
2017-08-31, 13:49
Medlem
Ledarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Scrip7
Vem i Liverpool är det tänkt att Oxlade Chamberlain ska ersätta? Jag personligen tycker att det är en konstig värvning från Liverpool. Ser det mer som en status grej för att visa att man blivit större än Arsenal.

Det är väl att vara en framtida ersättare till milner är det tänkt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in