2017-08-30, 18:58
Medlem
gonesexuallywrongs avatar
Varför vill barnen byta område. Är inte journalisterna och kändisarna boendes i Södermalm snäll mot barnen? Jag tycker barnen ska inta Vasaparken där i närheten bor godhetselitens styrelseledamöter Schyffert och Fredde Reinfeldt. Nu när Fredde har en bebis kan Fredde ta en promenad med barnvagnen och leka med barnen.
Senast redigerad av gonesexuallywrong 2017-08-30 kl. 19:04.
Citera
2017-08-30, 18:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Roedstrumpa
Nu vill demonstranterna flytta ...
http://www.stockholmdirekt.se/nyheter/nu-vill-demonstranterna-pa-medborgarplatsen-flytta/repqhD!NfipOr6zQuulU5ZOne228A/

Ja då får väl Gatukontoret måla om skyltarna; Norra Barntorget lär det ju bli framöver.😡😢
Citera
2017-08-30, 19:00
Medlem
LaScalas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av barbafin3000
Jag har flera gånger lyssnat på den fascistiska pålen, det är så vansinnigt så jag måste se klipper igen, kan kärringen ha demens eller? Tycker många borde lyssna på den, humor i ca 7 minuter medan. Afghaner ser vilsna ut.
Finns det något på youtube när Dror Feiler spelar,han ska ju ha spela pippilångstump åt barnen med sin saxofon.

Här har du! Här får vi se Dror Feiler med saxofonen och sedan gripas av polis.
https://www.youtube.com/watch?v=9nXMLjMGzZE

Pålskan borde väl få vara med i "Allsång på Skansen" ? Vem tipsar?
Citera
2017-08-30, 19:03
Medlem
LaScalas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av intermittentexplosivitet
Tillståndet går ut i morgon, ansökan om förlängning är inlämnad, ny plats önskas och alla ser fram emot den stora demonistrationen som går av stapeln per den tionde september.

Den demonistrationen skulle ju utgå från olika ställen på Södermalm.
Vi slipper dom aldrig. Sanna mina ord!
Citera
2017-08-30, 19:06
Moderator
intermittentexplosivitets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LaScala
Jo, den dagen du tar ner din gard, öppnar upp och äktar en viril afghan

Jag fattar inte riktigt vad poängen är att börja från två platser, men så är jag ingen demonistrationsräv heller...?
Citera
2017-08-30, 19:06
Medlem
Man blir lite uppgiven 8/10 får stanna resten tjafsar på så dom får också stanna och nu drar anhöriginvandringen igång.Enda sättet att få Hazarerna utvisade är vid grova brott och dom ser ju till att dra sitt strå till stacken som Arbogakvinnans horunge. Ett välstånds haveri är snart enda lösningen så dom sticker hem frivilligt för bygga upp Sverige igen är dom nog inte så sugna på parasiterna.
Citera
2017-08-30, 19:12
Moderator
Tinuviels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nantale
Du verkar inte ha förstått någonting av det som du lyssnade på. Yusuf Rezai som inte är en asylsökande utan har permanent uppehållstillstånd i Sverige, alternativ är medborgare i Sverige, har uppenbarligen gift sig med någon brud i Afganistan. I väntan på att få uppehållstillstånd på anhöriginvandring läser bruden svenska. Det är vettigt eftersom hon ska bo här som Yusuf Rezais fru. På samma sätt borde thailändska och ryska brudar, som sökt uppehållstillstånd efter att de gift sig med någon svensk gubbe, läsa svenska redan i väntan på beslutet. För övrigt lät Anna Dahlberg inte trött utan hade fullkomligt logiska argument mot Anders Lindbergs åsikt om varför just en grupp av asylsökande borde få stanna.
Nej, det är som så ofta du som läser in mer i ett inlägg än som står där.

Ingenstans har jag påstått att Yusuf Rezai är asylsökande och vad gäller hans hustru vet vi inte om han lämnade henne efter sig eller om han gift sig med henne under tiden här och hoppas på "kärleksinvandring".

Däremot är det inte långsökt att tro att han har ett intresse av ett generöst regelverk för kraven skärps och många med uppehållstillstånd förväntas försörja sina anhöriga - detta kan komma att medföra att en del anhöriga kommer hit som asylsökande istället.
Citera
2017-08-30, 19:12
Medlem
Sillen.frunkens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tinuviel
Varför vill de till Norra Bantorget egentligen?
Vet ej, kan bero på att LO borgen finns där...trycka på facket kanske...har du någon tanke?
Citera
2017-08-30, 19:15
Medlem
Citat:

De vill ha större publik och marockanerna/ ziggisar börjar kräva tillbaka sina revyer.

Öppna en flaska bubbel och njut av Befrielsedagen på fredag.
Citera
2017-08-30, 19:19
Medlem
gonesexuallywrongs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av OberynMartell
Man blir lite uppgiven 8/10 får stanna resten tjafsar på så dom får också stanna och nu drar anhöriginvandringen igång.Enda sättet att få Hazarerna utvisade är vid grova brott och dom ser ju till att dra sitt strå till stacken som Arbogakvinnans horunge. Ett välstånds haveri är snart enda lösningen så dom sticker hem frivilligt för bygga upp Sverige igen är dom nog inte så sugna på parasiterna.

Enda positiva är väl att kärringar som gör det för sex förlorar sina barn när deras fruar kommer jag har svårt att tro att fruarna accepterar svenska batikhäxor i förhållandet eller äktenskapet.
Citera
2017-08-30, 19:25
Medlem
Citat:
Här har du! Här får vi se Dror Feiler med saxofonen och sedan gripas av polis.
https://www.youtube.com/watch?v=9nXMLjMGzZE

Pålskan borde väl få vara med i "Allsång på Skansen" ? Vem tipsar?

Absolut att Pålskan borde vara med i Allsång på Skansen

JA, men det där klippet har jag sett ,det är ju sedan 2014 när han blåste för att Sverigedemokratierna var där- eller om det var SVP.

Jag är mest intresserad av att se ett klipp när han spelar saxofon under Afghanernas strejk, men det kanske inte finns uppladdad på youtube.
Citera
2017-08-30, 19:30
Medlem
LaScalas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av intermittentexplosivitet
Jo, den dagen du tar ner din gard, öppnar upp och äktar en viril afghan

Jag fattar inte riktigt vad poängen är att börja från två platser, men så är jag ingen demonistrationsräv heller...?

Viril? Jag råkar veta att dom klent utrustade. Det är därför de behöver våldta i grupp.
Att de kommer från olika platser är naturligtvis för att de ska vara säkra på att de ringar in mej.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in