Det är bland andra Corriere della Serra som rapporterar om händelsen som ägde rum på lördagen på en avskild del av en strand i Rimini, nära San Marino.
En kvinna ska då ha blivit våldtagen av en grupp män, strax innan ska hennes partner ha blivit misshandlad brutalt och slagits medvetslös.
Förbipasserande larmade polis och ambulans om vad som inträffat. Nu vårdas de båda på sjukhus enligt italienska medier.
Nu utreder italiensk polis händelsen och enligt Corriere della Serra är fyra män misstänkta för dådet. Ingen har ännu gripits misstänkt för våldtäkten och misshandeln.
Enligt svensk pk så var det italienare efterssom det skedde i Italien! Fy fan vart är europa på väg? Fråga svetsarn, enligt honom har europa och framförallt Sverige aldrig varit säkrare!
Det är också rejäl skillnad mellan Östeuropa och Västeuropa i hur politiker reagerar på sådana här händelser.
Så här uttalade sig Polens vice justitieminister Patryk Jaki om fallet.
"Jag anser att våldtäktsmännen i Rimini-fallet borde få dödsstraff. I just det här specifika fallet skulle jag även vara för att återinföra tortyr. Försök inte ens attackera mig med er politiska korrekthet. Den har jag nånstans (på polska betyder oftast i röven) och jag kommer inte att ändra ståndpunkt".
Skulle någon vilja uttrycka sitt stöd till honom så finns inlägget där han skrev detta här
Tänk vilken ångest de ska ha idag när de läst att den de våldtog egentligen var man.. Ja, kanske inte ändå. Kan ju vara bonus i deras kretsar eller så kanske de inte kan läsa dagstidningen.
Senast redigerad av Revej 2017-08-29 kl. 01:12.