2017-08-28, 00:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av gurkelurkan
Vem skulle inte vara rädd för den människan? Alla dom här kärringarna har något sjukt i blicken och dom ser ut som om dom aldrig har brytt sig om sitt utseende. Jag tror att det är flertalet som skulle suttit på hispan om dom inte släckt ner alla mentalsjukhus. Han borde vara nervös ponken, då den damen nog kan ta för sig i sänghalmen.

Den här djävla kärringen är Kinna Skoglund bossen som driver @VSIU. En riktig häxa
Citera
2017-08-28, 00:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Antidemokretin
Den här djävla kärringen är Kinna Skoglund bossen som driver @VSIU. En riktig häxa
Fy fan, ännu värre. Då är hon fanatisk och frågan är om hon har livmoderbarn som kastats ut ur huset? Det syns på kroppsspråket att den här Kinna inte är att leka med. Eller att leka med?
Citera
2017-08-28, 00:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Antidemokretin

Min vän, tack vare Kinna så slapp många barn skickas till döden i Kabul. En säker död som skulle inneburit tortyr innan. Kinna är en eldsjäl som brinner och glöder för barnen/ungdomarna. Visa lite respekt och medmänsklighet min vän. En annan är Matilda Brinck-Larsen som borde bli årets svensk alternativt årets eldsjäl på en gala.

#vistårinteut
#skickamejistället

Rymdkram.
Senast redigerad av praktjakt 2017-08-28 kl. 01:25.
Citera
2017-08-28, 01:46
Medlem
A-party-with-martys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tennant
Långt vidare intressant ur ett svenskt perspektiv är frågan om varför utlänningar anser sig ha rätt till Sverige. Psykopater är det förmodligen frågan om, mycket tyder på det. Som jag förstår det kan det också tolkas mer politiskt och då som ett kolonialt uttryck, där värdbefolkningen skall göra som de blir tillsagda. Om inte så kommer gråt, hot och anklagelser om än det ena, än det andra. Ibland också rena mord.

Ja men det säkraste är att ha alla dessa individer i förvar innan dom blivit godkända (vilket dom blir för lätt). då får dom bli hur besvikna dom vill utanför våra gränser.
Senast redigerad av A-party-with-marty 2017-08-28 kl. 01:49.
Citera
2017-08-28, 01:46
Medlem
gonesexuallywrongs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av praktjakt
Min vän, tack vare Kinna så slapp många barn skickas till döden i Kabul. En säker död som skulle inneburit tortyr innan. Kinna är en eldsjäl som brinner och glöder för barnen/ungdomarna. Visa lite respekt och medmänsklighet min vän. En annan är Matilda Brinck-Larsen som borde bli årets svensk alternativt årets eldsjäl på en gala.

#vistårinteut
#skickamejistället

Rymdkram.

Så hur många som sänts tillbaka har dött? Så du menar att landet med ca 35 miljoner invånare bebos av döda? I en annan tid har batikhäxorna bränts på bål allt var inte sämre förr.
Citera
2017-08-28, 01:48
Medlem
A-party-with-martys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av beaver_se
Löfven låter 100-talet asylantiska tänkbara mördare styra vårt handhavande av de som inte får asyl pga att de inte har asylskäl, en sådan svag ledare har nog aldrig skådats innan. vi vet samtidigt hur vanligt det är att de mördar oskyldiga när de får avslag, minns att löfven gömde sig för media när en mamma och hennes barn mördades brutalt på IKEA...

löfven kan du inte bara se till att din kompis polischefen kör ut de där 80000 som fått avslag och även de kriminella på torget.

Afghanistan "säger" att de inte kan ta emot fler återvändande ligister,,, då kanske de skall fundera på p-piller och kondom i sitt land om de måste sprida ut sig över världen...
Sen funderar jag på om Reinfeldt flugit över Afghanistan,,, det finns ju jättemycket stora områden där ingen bor... Kanske han skall börja jobba för dem och öppna sina hjärta och fylla landet med högutbildade, de har ju också rätt till den invandrande välfärd Sverige fylls med.

Värt att notera är det faktum att Löven minsann åkte till Trollhättan efter "Swärd terror attacken" som Pascalidou envisas med att kategorisera det som.
Citera
2017-08-28, 01:51
Medlem
Så ensamkommande har egentligen fruar och barn. Ni asylaktivister hur många svenska pojkar på 14år är gifta med barn? Hur ligger utredningen till?

https://mobile.twitter.com/Migrationsverk/status/834372139419582464?ref_src=twsrc%5Etfw&ref_url=htt p%3A%2F%2Fwww.friatider.se%2Friksdagen-ska-utreda-flyktingbarn-som-vill-ta-hit-fru-och-ba rn

https://samtiden.nu/2017/02/hanif-bali-m-ska-kontrollera-om-ensamkommande-far-bidrag-att-flyga-hit-fruar-och-barn/
Citera
2017-08-28, 02:33
Medlem
Det är män Sverige tar emot när flickor och kvinnor är den grupp som behandlas illa i Afghanistan och helt saknar rättigheter vars är solidariteten. Med tanke på bacha posh undra hur många afghanska män som kommit som egentligen är flickor?

https://youtu.be/b1E9uWm9nJc
Citera
2017-08-28, 02:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av VitruvianskeMannen

Japp. I och med anspelningen på Folkhemmet och att Sverige inte är något allemansland, tar han avstånd inte bara från de afghaner som demonstrerar utan från invandring överhuvudtaget. Medborgarplatsen skapades en gång i tiden för etniska svenskar.
Det är rasism och fascism.

Citat:
Ursprungligen postat av sillynamnam

Japp. I och med anspelningen på Folkhemmet och att Sverige inte är något allemansland, tar han avstånd inte bara från de afghaner som demonstrerar utan från invandring överhuvudtaget. Medborgarplatsen skapades en gång i tiden för etniska svenskar.
Det är rasism och fascism.

Herrejävlar en partiledare som anser att Sverige inte är världens socialbyrå Hitler och Franco återuppstånden sieg heil. Folkhemmet du ska tacka för rättigheterna du har tyvärr gav folkhemmet kvinnor rösträtt så jag kan hålla med där att folkhemmet ger en rysningar och anspelningar till 40-talet och stöveltramp. Antar att du anser att kurder som vill ha ett eget Kurdistan är rasister och fascister?

Varför bacha bachi väljer Sverige kräver ingen raketforskare. Sverige ger bäst ekonomisk avkastning.

Det här är riktat till riktigt fåniga sillynamnam Såg nu att du citerat märkligt Ta inte åt dig VitruvianskeMannen.
Senast redigerad av gonesexuallywrong 2017-08-28 kl. 02:47.
Citera
2017-08-28, 07:26
Medlem
kolsyratkaffe123s avatar
Ska bli intressant att se vad som händer när det förlängda tillståndet gått ut, den sista chansen att vinna tillbaka förtroendet.
Så fort det tar slut borde de gå in och kontrollera alla som deltagit och skicka ut de som ska ut, den är allra sista chansen för myndigheterna.
Senast redigerad av kolsyratkaffe123 2017-08-28 kl. 07:30.
Citera
2017-08-28, 07:27
Moderator
intermittentexplosivitets avatar
Undrar hur polisen mobiliserar inför avslutet, för jag antar att det är slut 31/8, med personkontroll och grip...?
Citera
2017-08-28, 07:29
Medlem
kolsyratkaffe123s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av intermittentexplosivitet
Undrar hur polisen mobiliserar inför avslutet, för jag antar att det är slut 31/8, med personkontroll och grip...?

Jag hoppas det.
Hoppas att all denna skiten var för att mobilisera och planera inför gripande sista dagen. Men har inga förhoppningar alls om det. Men det hade ändå gått en bra bit på vägen till att vinna tillbaks mitt förtroende.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in