https://www.facebook.com/yahya.b.hassan/posts/10214037407952348
25. august kl. 10:38 ·
Peter Madsen har gjort en kvinde fortræd. Og så har han fandeme halshugget hende, amputeret hendes arme og ben, lavet huller i hendes torso med henblik på at tømme hendes lig for luftgasser således hun nemmere kunne drive til bunds, lænket hendes kropsdele til tungt metal og smidt dem i havet stykke for stykke, som var hun ikke andet end fordærvet kød! Trods strabadserne lykkedes det ikke "videnskabsmanden" at drive hendes torso til havbunden. Min erfaring med kvinder er at de flyder ovenpå når man prøver at holde dem nede. Jeg troede kun det var sådan i overført betydning, men jeg blev klogere. Jeg synes selv at jeg er ganske frygtløs, men jeg var aldrig gået ned i en u-båd med den gespenst, derfor var Kim Wall mere frygtløs end mig. Kim Walls lig, og hver en skade det er blevet påført, er et ufrivilligt, men ikke desto mindre et konkret, målbart og videnskabeligt bevis på Peter Madsens personlige og professionelle deroute, samt hans menneskelige og akademiske inkompetence. Kim Walls lig blev et ufrivilligt bevis på menneskets fejhed. Det her eksperiment får han svært ved at forklare vores medindsatte. Selv de mest følelsesforladte fangevogtere går rundt på fløjene og snakker om at de vil køre ham hårdt.
Han vil blive kørt med over 6000 omdrejninger i minuttet til dagen han brænder sammen. Jeg skal nok gøre ham kendt herinde, og snakke hans sag på gårdturene. Om han vil trække pinen ud, eller hænge sig selv inden han sendes til afsoning er hans valg. En ting er 100 procent: Peter Madsen er ikke rustet til det her miljø, selv de pædofile kommer til at tæske ham og sende ham i frivillig isolation. Om ikke andet ønskes han hermed en lang og trang rumrejse. Se hvad en hyggefætter fra det rigtige lag af samfundet kan slippe afsted med, uden at få håndjern på. Havde en person fra det kriminelle miljø, taget en kvinde med ud på havet, uden at kunne redegøre for hvor hun var når han selv var tilbage på land, så var han blevet efterlyst for det værst tænkelige, og så snart han var blevet lokaliseret ville der have stået 30 mand med maskinvåben klar til at give vedkommende håndjern og knippelsuppe i strandkanten. Peter Madsen fik lov til at flanere rundt og fyre løgne af til pressen uden håndjern og uden den hvide flyverdragt som alle sigtede i alvorlige sager får på med det samme for at sikre de mindste fysiske beviser der kunne være på gerningsmanden eller hans beklædning. Det var en fejl i ballasttanken der fik u-båden til at gå ned fastslog Peter Madsen prompte, som en anden formand for en undersøgelseskommission. Det er tvivlsomt om nogen som helst styrmand ombord på noget som helst fartøj der lige har undergået en "ulykke", om det er i luften, til lands eller til vands vil være i stand til at fremkomme med så præcis en teori, nærmest før u-båden har ramt bunden og mens han endnu selv træder vande.
Bare man styrter på cykel tænker man, shit, hvad skete der. Og så går kynikeren stadig uden håndjern og flyverdragt, og brokker sig til pressen om sin ansvarsforsikring, selvrisiko og hvor synd det er for ham, at u-båden er dyrere at få bugseret og repareret, end den var at få bygget. Og lige som man troede det ikke kunne blive være, så spørger Peter Madsen fandeme politiet, på sådan en rigtig "går den så går den" facon, "øh hvad så nu, øh hvad skal der så ske", hvorpå politiet på samme øh-måde svarer: "øh det ved jeg ikke lige, nu skal vi lige"...
Ja nu skal I fandeme lige finde det lig, og så skal Peter Madsen lige ned i hullet, og der skal han lige blive! Hvordan kunne nogle af jer tro andet?! Og siden hvornår er politiet blevet så flinke ved drabsmænd, der blev min retsfølelse krænket, men fuck den, tænker kun på Familien Wall. Danske TV-værter og mediepersoner bør skamme sig. I har ingen reverens, eller bare den mindste smule situationsfornemmele, når I snakker om det perfekte krimiplot mens en familie sørger. I ved selv hvem I er.
En 30-årig kvinde var ved godt mod, havde kæreste, familie og venner, og var på vej frem i verden, lige indtil Peter Madsen så blod.
En begavet, talentfuld, og topuddannet journalist fra vores naboland, kom til vores hovedstad med et fagligt ærinde, og endte som offer i en altoverskyggende tragedie, myrdet og parteret på ubarmhjertig og bestialsk vis. Kun Peter Madsen selv havde fortjent at blive skåret ned til torso og skylle op i strandkanten, ingen andre. Han har såret os alle og bragt os i forlegenhed over for vores søskendefolk. Peter Madsens pårørende skal ikke regne med nogen form for fair-play eller at han får en fredelig afsoning. Det har mennesker som Peter Madsen og Peter Lundin ikke krav på, uanset hvad retten måtte finde op og ned i den u-båd. Til slut vil jeg benytte denne tragiske hændelse til at opfordre alle mænd til at behandle alle kvinder bedre, end de forhåbenligt gør i forvejen og jeg vil opfordre alle kvinder til at passe rigtig godt på sig selv. Især dem der har elsket mig, og dem jeg stadig elsker. Jeg er ked af det, især på Kim Walls og hendes kæres vegne, men også på alle kvinders og alle mænds. Sidder i min celle og skammer mig over mig selv, fordi Peter Madsen desværre ikke er en djævel, men en mand som mig selv. Undskyld kvinder, I fortjener ikke at blive behandlet dårligt af mænd.