Citat:
Ursprungligen postat av
Deuville
Nej, förkastligt är det inte att polisen upprätthåller lagen men precis som Arbetet skrev så gör man inget på Medborgarplatsen i Stockholm åt dom papperslösa.
Sen var man gjorde det, så undrar man om kyrkan aviserat sitt läger, jag tror inte polisen kommer med 30 st om man inte i förväg visste att det skulle finnas så pass många på denna plats.
Kyrkans företrädare "glömde" nog att ringa Danielssons kansli och få löfte om "amnesti".
Södermalmspolisen är helt enkelt sjukt mycket sämre än Polisen i Skåne.
Vidare så lär detta inte rör sig om kristna då först och främst Sv.Kyrkan INTE är kristen överhuvudtaget, de må kalla sig det men sett till doktriner och traditioner så är de hedniska.
Sen så lär de "papperslösa", dvs. de kriminella som upphåller sig i Sverige illegalt, dvs. dessa utländska kriminella vara muslimer, den hedniska svenska kyrkan har ett gott öga till pedofilerna från islam och hjälper de på alla möjliga vis de kan. Varför man hjälper pedofilerna från islam kan man spekulera om, jag personligen tror att det är för att det kryllar av pedofiler som ledare i svenska kyrkan.
Citat:
Ursprungligen postat av
mikael2
Var dom kristna?
Vet ej, tror inte det dock. Jag menar om de bryter mot lagen som Jesus säger att de INTE ska bryta så är jag högst tveksam, de kan säkert vara idoldyrkande assyrier eller syrianer, idoldyrkan som är en mycket större NO NO inom Kristendomen än inom islam och de flesta vet att det är strängt förbjudet inom islam.