2017-08-26, 23:36
Medlem
PappasNyaKilles avatar
Det är en Gudi behaglig gärning att lagen upprätthålls.
De falska predikanter som protesterar bör skiljas från Hans heliga kyrka!

Präster måste sluta vara vänsterflummare!
Citera
2017-08-26, 23:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sheen999
Verkar ju som att dom vill ha kaosfolket kvar och slänga ut dom skötsamma. Går bra att sparka ut folk från världens mest förföljda religion (kristendomen), men inte brottslingar eller demonstranter som protesterar mot lagen..
Helt rätt!
Citera
2017-08-27, 00:01
Medlem
Det här är för mig en sensationell nyhet, men så bor jag ju inte i Skåne. Nu vet vi att Skåne har fungerande polis, som sköter sitt uppdrag medan Stockholmspolisen är genomkorrupt och styrd av enskilda politikers agenda.
Citera
2017-08-27, 00:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LBeria
Det här är för mig en sensationell nyhet, men så bor jag ju inte i Skåne. Nu vet vi att Skåne har fungerande polis, som sköter sitt uppdrag medan Stockholmspolisen är genomkorrupt och styrd av enskilda politikers agenda.

Jag förstår inte.
Vad är konstigt med att polisen fångar brottslingar så som dessa personer som befinner sig i Sverige olagligt.
Är inte det vad vi betalar polisen för att göra?
Eller är det skillnad på folk och folk, och somliga brottslingar ska gå ostraffade?
Citera
2017-08-27, 00:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hannial
Helt rätt!

Nej.
Det verkar inte så. Det är så.
Genom att ta utvisningsbeslut och sedan ge gott om utrymme till att avvika gör man allt man kan för att anrika brotts-benägna invandrare och deportera laglydiga.
Citera
2017-08-27, 00:10
Medlem
dstructs avatar
Kyrkan kanske har gått på den här historien om att "flyktingarna" är barn? Alla vet att de flesta präster är pedofiler och det kanske är därför de protesterar? De vill ha kvar barnen i deras pedofil-läger..
Citera
2017-08-27, 00:10
Medlem
Kyrkan har väl i alla tider haft någon sorts föreställning om sig själva som någon typ av fristad för ditten och datten.
Citera
2017-08-27, 00:24
Medlem
Skogsvattes avatar
Frågan är varför Svenska kyrkan skyddar illegalt invandrade djävulsdyrkare. I bibeln står att "Var inte delaktiga i mörkrets ofruktbara gärningar utan avslöja dem i stället." Muslimer dyrkar en bokstavlig massmördare och våldtäktspedofil. Det står även att du skall följa de lagar som gäller i det land du befinner dig i, vilket alla "flyktingar" (inte för att de är flyktingar) brutit mot genom att illegalt invandra till Sverige.

Att det handlade om kristna familjer köper jag inte. Kristna familjer hade Svenska kyrkan förmodligen kört bort, kättare som de är.

Kristna skall motsätta sig illegala invandrare och muslimer i synnerhet.
Senast redigerad av Skogsvatte 2017-08-27 kl. 00:27.
Citera
2017-08-27, 00:31
Medlem
Gallrass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Karl-Franz
Nej.
Det verkar inte så. Det är så.
Genom att ta utvisningsbeslut och sedan ge gott om utrymme till att avvika gör man allt man kan för att anrika brotts-benägna invandrare och deportera laglydiga.

Ja det håller jag mer om, ta dom direkt när beslutet är fattat och skicka alt "förvara".

Gör samma insats på div torg runt om i landet istället också. Omringa och knyt säcken
Citera
2017-08-27, 00:31
Medlem
WhenAllLightDiess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Skogsvatte
Frågan är varför Svenska kyrkan skyddar papperslösa djävulsdyrkare. I bibeln står att "Var inte delaktiga i mörkrets ofruktbara gärningar utan avslöja dem i stället." Muslimer dyrkar en bokstavlig massmördare och våldtäktspedofil.

Att det handlade om kristna familjer köper jag inte. Kristna familjer hade Svenska kyrkan förmodligen kört bort, kättare som de är.

Svenska kyrkan har blvit en fars.

En präst jag knutit band med sedan 12 år påstår att h*n sett utvecklingen gått åt helt fel väg sedan flera flera år.

H*n är en som inte gillas inom sina kretsar, då h*ns argument ses allt för höger orienterade.
Citera
2017-08-27, 00:34
Medlem
Nordanvindarnas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Skogsvatte
Frågan är varför Svenska kyrkan skyddar illegalt invandrade djävulsdyrkare. I bibeln står att "Var inte delaktiga i mörkrets ofruktbara gärningar utan avslöja dem i stället." Muslimer dyrkar en bokstavlig massmördare och våldtäktspedofil. Det står även att du skall följa de lagar som gäller i det land du befinner dig i, vilket alla "flyktingar" (inte för att de är flyktingar) brutit mot genom att illegalt invandra till Sverige.

Kristna skall motsätta sig illegala invandrare och muslimer i synnerhet.

När svenska kyrkan har en biskop (Antje Jackelén) som har "Allahu Akbar" som sitt främsta valspråk så är kyrkans agerande inte särskilt märkligt.
Citera
2017-08-27, 00:36
Medlem
sajebiss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PappasNyaKille
Det är en Gudi behaglig gärning att lagen upprätthålls.
De falska predikanter som protesterar bör skiljas från Hans heliga kyrka!

Präster måste sluta vara vänsterflummare!

Det är hög tid för religiösa stollar att stoppa en skruvmejseln i eluttaget så det skramlar till lite i boetten så de kanske inser att de där ökenreligionerna är världens hittills största bedrägeri..........men det är väl för mycket begärt..........folk vill ju bli ledda som får, är det inte religion som förblindar så är det TV4-reklamens vackra budskap om att du ska shoppa dig lycklig.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in