2017-08-25, 22:49
Medlem
TKD_1337s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gregory.House
Har de ens pengar kvar efter dagens köp? 147 miljoner för Dembele,40 Paulinho,30 Semedo och 26 som ska betalas som Bonus till Neymar.

Bonusarna har ju inte slagit in och bonusen till Neymar räknas väl inte in i transferbudgeten.

Barcelona har fått in €34 miljoner mer än vad man slösat. Även med pengar utöver detta är det långt ifrån för att kunna köpa Coutinho.
Citera
2017-08-25, 23:13
Medlem
Imbazs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av B-Dawk
Du dömer alltså ut en värvning efter en säsong utan att ta hänsyn till den briljans han startat andra säsongen med?
Di maria var också briljant i säsongsuppstarten.

Jag vänder på det, du påstår att iår är det annorlunda för att han presterat mot 2 lag som helt enkelt själva gör det lätt för United? Jag väntar iaf tills United spelat mot ett motstånd som är dugligt.

Jag tar hellre en säsong (förra) i beräkningarna än 2 inledande matcherna iår.
Citera
2017-08-25, 23:18
Medlem
Serge Aurier klar för Tottenham verkar det som.

Kluven om det är en bra värvning eller ej, verkar vara en jävligt osympatisk person o kan säkert vara jävligt dåligt för lagmoralen. Fotbollsmässigt antagligen bra, svårt o tro att det skulle vara en sämre värvning en Sissoko iaf. Någon som har koll på hur han va förra säsongen? Var väll petad för Meunier mestadels(?)

Hoppas vi får in en t Anfallare + en snabb ytter sen så bör truppen vara spikad.
Citera
2017-08-25, 23:31
Medlem
Giggsys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Imbaz
Di maria var också briljant i säsongsuppstarten.

Jag vänder på det, du påstår att iår är det annorlunda för att han presterat mot 2 lag som helt enkelt själva gör det lätt för United? Jag väntar iaf tills United spelat mot ett motstånd som är dugligt.

Jag tar hellre en säsong (förra) i beräkningarna än 2 inledande matcherna iår.

Att bli vald till EL:s bästa spelare är en flopp enligt dig?
Citera
2017-08-26, 01:34
Medlem
Jag vill se Arda i LFC och Coutinho i FCB.
Win Win. Win-win
Bägge kan nyttja sin talang optimalt med rätt spelarroller.
Tror och hoppas jag.
Citera
2017-08-26, 01:36
Medlem
foool13s avatar
Arda i PL hade varit intressant.. kanske är för sent i fönstret och för sent i hans karriär... kanske bara vill gå till Atletico eller hem till Turkiet, pengar i nivå med hans Barca-kontrakt kan ju locka dock..
Citera
2017-08-26, 08:10
Medlem
Imbazs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Giggsy
Att bli vald till EL:s bästa spelare är en flopp enligt dig?

3 mål & 1 assist. Dessutom lika loj som vanligt, han vann pga att det är just Pogba, hade han hetat Fosu Mensah så hade han knappast vunnit.

Dessutom höll Europa League otroligt dålig kvalité förra året. Med flopp menade jag med tanke på folks förväntningar.
Citera
2017-08-26, 09:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jeymz
Jag vill se Arda i LFC och Coutinho i FCB.
Win Win. Win-win
Bägge kan nyttja sin talang optimalt med rätt spelarroller.
Tror och hoppas jag.

Inte Turan.
Däremot Rakitic kunde varit intressant. Vill hellre att Coutinho stannar i Liverpool.
Citera
2017-08-26, 10:52
Medlem
namerlesss avatar
BREAKING: @WatfordFC agree fee with @Arsenal for @KieranGibbs but personal terms are yet to be agreed #SSN

Via Sky Sports

Utrensningen fortsätter. Nu får vi se vad som händer med Perez, Debuchy osv.
Citera
2017-08-26, 11:13
Medlem
RedXs avatar
Prislapp på Aurier?
Citera
2017-08-26, 18:22
Medlem
Citat:
Såklart ska du jämföra med Pogba(eftersom han floppat), dembele är 4 år yngre än Pogba och har gjort fler poäng än vad han haft frisyrer.

Dabba till sängs nu

Fortsätt jämför Bundelsliga med BPL och ett första år Pogba är dessutom tvåvägsspelare, jämför det med en anfallare! Bra liknelser, statistik ljuger aldrig men får man använda statistiken rätt.

Citat:
3 mål & 1 assist. Dessutom lika loj som vanligt, han vann pga att det är just Pogba, hade han hetat Fosu Mensah så hade han knappast vunnit.

Dessutom höll Europa League otroligt dålig kvalité förra året. Med flopp menade jag med tanke på folks förväntningar.

Du får börja titta på United om du ska bedöma dess spelare och inte stirra dig blind på statistik..
Citera
2017-08-26, 19:43
Avstängd
Halloween2s avatar
Arsenal-backen Shkodran Mustafi, 25, har gått med på att ansluta till Inter, enligt italienska Sky Sports.

detta låter väl ändå riktigt osannolikt..
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in