Citat:
Ursprungligen postat av
paras0nic
Naivt. Det är 2017, och du tror inte att man kommer kunna streama den i bra kvalité gratis?
Visst kommer det att finnas streams, men tror inte att det blir
lätt att hitta en stream med bra kvalite. Sen finns alltid risken att det bryts, och då måste man hitta en ny.
Hade fighten varit ikväll svensk tid hade jag möjligen gjort ett försök, men att sitta uppe sent inatt/tidigt imorgon bitti och leta, och ändå riskera att inte hitta en bra stream, har jag ingen lust till.
Men visst, vill du tillföra något vettigt, istället för att bara skriva ett totalt meningslöst inlägg där du kallar mig för naiv, så kan du ju istället leta upp några bra streams inatt och sedan pma mig, eftersom det är så lätt. Tack på förhand.
Citat:
Ursprungligen postat av
Trollfeeder
Varför är det skandalöst? Det kostar enorma summor att få Mayweather att boxas igen, han hade ju egentligen slutat. Det är klart att det är tittarna som betalar. Man kan ju helt enkelt bara låta bli att se matchen.
Ja, det är ju riktigt. Hela cirkusen är ju skandalöst mycket pengar. Men, som du säger, folk betalar tydligen...
Citat:
Ursprungligen postat av
Trollfeeder
Jag tror att det börjar så, men när McGregor börjar bli trött, bör inte han göra misstag då och då som Mayweather utnyttjar för en KO? Jag menar, rent boxningsmässigt skiljer det sig ju rätt mycket mellan dessa två.
Håller med, Mcgregor kommer bli trött först, så det kan absolut bli avgörande.