Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2017-08-26, 12:25
  #1
Medlem
Antingen är jag blind och dum och gör en dubbeltråd eller så behövs det en matchtråd!

Nu åker vi!!!
2017-08-26, 12:40
  #2
Medlem
Trollfeeders avatar
Hur många ronder överlever McGregor innan han blir golvad tror ni?
2017-08-26, 12:47
  #3
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Trollfeeder
Hur många ronder överlever McGregor innan han blir golvad tror ni?

Om du tror att Connor blir knockad så lever du i någon sorts fantasivärld. Det är det ingen som tror. Negern är ungefär hälften så stor som Connor är och C har tagit emot bra mycket stryk än vad negern någonsin kommer att kunna utdela.

Vidare så kommer Negern inte våga komma för nära och utmana Connor för mycket för då riskerar han KO.

Negern kommer att göra som han gjort de senaste matcherna, dvs springa omkring, dela ut jabs och vinna på poäng.
2017-08-26, 12:49
  #4
Medlem
Trollfeeders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ThorrynClerke
Om du tror att Connor blir knockad så lever du i någon sorts fantasivärld. Det är det ingen som tror. Negern är ungefär hälften så stor som Connor är och C har tagit emot bra mycket stryk än vad negern någonsin kommer att kunna utdela.

Vidare så kommer Negern inte våga komma för nära och utmana Connor för mycket för då riskerar han KO.

Negern kommer att göra som han gjort de senaste matcherna, dvs springa omkring, dela ut jabs och vinna på poäng.

Connor är inte ens boxare, Mayweather är en av tidernas bästa sådana. Connor är van vid mycket stryk i 3 ronder, hur bra pallar han med när dom kommer till rond 7-8 tror du? Det är som att slänga in Messi på ett par skridskor och tro att han ska dominera en hockeymatch.
2017-08-26, 13:15
  #5
Medlem
0gKolhydraters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Trollfeeder
Connor är inte ens boxare, Mayweather är en av tidernas bästa sådana. Connor är van vid mycket stryk i 3 ronder, hur bra pallar han med när dom kommer till rond 7-8 tror du? Det är som att slänga in Messi på ett par skridskor och tro att han ska dominera en hockeymatch.


Eller inte, det är mer som att man slänger in Messi i korpen.

OnT: när börjar matchen svensk tid? Vissa säger kl 03 andra säger 06.
2017-08-26, 13:34
  #6
Medlem
Ducadreams avatar
Mcgregor kommer vinna. Jag ogillar båda dessa män, men min intuition säger mig det och den är stark.
2017-08-26, 13:36
  #7
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 0gKolhydrater
Eller inte, det är mer som att man slänger in Messi i korpen.

OnT: när börjar matchen svensk tid? Vissa säger kl 03 andra säger 06.

Kl 06 tidigast, 100 %
2017-08-26, 13:59
  #8
Medlem
Trollfeeders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 0gKolhydrater
Eller inte, det är mer som att man slänger in Messi i korpen.

OnT: när börjar matchen svensk tid? Vissa säger kl 03 andra säger 06.

Driver du? Eller menar du med Mayweather som Messi då? Floyd har gått 49 fighter som proffs och vunnit 49. McGregor är bra på att boxas för att vara MMA-fighter, men han är inte ens boxare egentligen. Det är klart att allt kan hända i ringen, men allt annat än en seger för Mayweather vore en chock.
2017-08-26, 15:20
  #9
Medlem
0gKolhydraters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Trollfeeder
Driver du? Eller menar du med Mayweather som Messi då? Floyd har gått 49 fighter som proffs och vunnit 49. McGregor är bra på att boxas för att vara MMA-fighter, men han är inte ens boxare egentligen. Det är klart att allt kan hända i ringen, men allt annat än en seger för Mayweather vore en chock.

Jag hoppas Gayweather torskar. Killen kan inte ens läsa.

McGregor började som boxare, så han är en riktig boxare egentligen.
2017-08-26, 15:33
  #10
Medlem
Grodaifickans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 0gKolhydrater
Eller inte, det är mer som att man slänger in Messi i korpen.

OnT: när börjar matchen svensk tid? Vissa säger kl 03 andra säger 06.
Nja, det är snarare som att slänga in Messi i ett 100-meterslopp mot Usain Bolt och resonera som att han har en chans för att man springer även i fotboll.
2017-08-26, 15:41
  #11
Medlem
0gKolhydraters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Grodaifickan
Nja, det är snarare som att slänga in Messi i ett 100-meterslopp mot Usain Bolt och resonera som att han har en chans för att man springer även i fotboll.

Som McGregor sa - ingen kommer sparka? Ingen kommer knäa? Ingen kommer armbåga? This is half a fight

Som att Messi skulle spela mot ett lag utan backlinje, utan glidtacklingar och utan målvakt.
2017-08-26, 15:46
  #12
Medlem
Trollfeeders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 0gKolhydrater
Jag hoppas Gayweather torskar. Killen kan inte ens läsa.

McGregor började som boxare, så han är en riktig boxare egentligen.

Hoppas kan du alltid göra, men jag ger dig väldigt små chanser att få som du vill. Men omöjligt skulle jag inte kalla det.

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback