2017-08-26, 15:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av VitruvianskeMannen
Det är Sverige vi talar om: Därför kommer demonstrationens tillstånd att förlängas steg för steg, den kommer att permanentas helt enkelt. Inga polisingripanden kommer att ske.

Detta blir ett nytt inslag i gatubilden runt om i landet, precis som tältläger och tiggande zigenare. Sverige förfaller steg för steg och det finns inga politiker som vågar göra något åt det. Istället för exportföretag, välfärd och innovationer, så blir vi iallafall en humanitär stormakt. Det ni!

#detgårbraförsverigenu
#rymdkram

Fan, du lurade mig, trodde du var hen som jagar prakt med nytt namn.
Citera
2017-08-26, 15:23
Medlem
sherms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tinuviel
Jag tycker att det är ovärdigt att sprida lögner.

I en diskussion frågade någon vem det var som hade ansvar för att ta hand om / bemöta de som strejkar på Medis.

Hanif Bali svarade då "Ingen, låt dem strejka ihjäl sig fram till verkställighetsdatum".

Detta är OERHÖRT lätt att kolla upp ändå sprider du lögnen att Bali önskar att "de skulle dö i sin eventuella hungerstrejk".
Hen är väl dessutom en sån som menar att det handlar om baarn, flyktingar och gud vet vad för annat slags fint och gulligt avskrädet utmålas som. Givet ska det till dessa mångfaldsmytomaner att förklara för världen hur pass ovärdigt det är att ljuga.
Citera
2017-08-26, 15:34
Moderator
intermittentexplosivitets avatar
LIVE nu, dom lajvar Afghanistan:

https://www.facebook.com/ungisverige.nu/videos/vb.1861086500803690/1980910552154617/?type=3&theater
Citera
2017-08-26, 15:42
Medlem
Zaedrewss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av intermittentexplosivitet

https://www.facebook.com/ungisverige.nu/videos/vb.1861086500803690/1980910552154617/?type=3&theater

Det sprängs och dödas folk där hela tiden som det verkar. Märkligt att det då alltså enligt siffror är nästan 20 ggr farligare i Chicago än i Afghanistan.
Citera
2017-08-26, 15:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av intermittentexplosivitet

TJATkärring - fy fan vilken jävla usel teater - varför ligger folk under lakan? det börjar gå upp för dem att det här inte kommer att få regeringen att ändra sig - särskilt inte nu när Tyskland sätter igång med deporteringar.
Senast redigerad av Antidemokretin 2017-08-26 kl. 16:02.
Citera
2017-08-26, 16:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tinuviel
Jag tycker att det är ovärdigt att sprida lögner.

I en diskussion frågade någon vem det var som hade ansvar för att ta hand om / bemöta de som strejkar på Medis.

Hanif Bali svarade då "Ingen, låt dem strejka ihjäl sig fram till verkställighetsdatum".

Detta är OERHÖRT lätt att kolla upp ändå sprider du lögnen att Bali önskar att "de skulle dö i sin eventuella hungerstrejk".
Hårklyveri från din sida, båda vi vet vad Bali menar. Frågan är varför Bali skriver sådant. Varför anser han att det är en uppgift som moderatpolitiker att ha och framför allt publicera åsikter om den här demonstrationen. Det är ovärdigt för en politiker att anse att någon som hen inte gillar ska strejka ihjäl sig. Nu sitter populisten Bali sannolikt med fingret i luften för att kolla vart moderatvinden blåser och funderar på hur han ska uttrycka sig framöver för att få sitta kvar. Jag är inte moderat men jag hoppas på det partiet rycker upp sig. Bali kan alltid ansluta sig till SD.
Citera
2017-08-26, 16:12
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av KokaGroda
Ännu en fake-berättelse? Denna gången om den hårdkokta SD:aren sedan 10 år som blev omvänd på bara en vecka efter att "av en slump" fått jobb på ett flyktingboende.....

https://www.facebook.com/groups/808057209336108/?ref=nf_target&fref=nf
https://pasteboard.co/GHqH1dX.png
Kittla Moncada - vem är det? Google säger hon bor i Sjöbo, är sosse. Jag säger att hon trollar, sitter snart i en tv-soffa och biktar sig offentligt.

Typiskt fakeinlägg. Ganska sött att de orkar hålla på och ljuga för sina gullungar.
Citera
2017-08-26, 16:14
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av nantale
Hårklyveri från din sida, båda vi vet vad Bali menar. Frågan är varför Bali skriver sådant. Varför anser han att det är en uppgift som moderatpolitiker att ha och framför allt publicera åsikter om den här demonstrationen. Det är ovärdigt för en politiker att anse att någon som hen inte gillar ska strejka ihjäl sig. Nu sitter populisten Bali sannolikt med fingret i luften för att kolla vart moderatvinden blåser och funderar på hur han ska uttrycka sig framöver för att få sitta kvar. Jag är inte moderat men jag hoppas på det partiet rycker upp sig. Bali kan alltid ansluta sig till SD.

Ja inte manar han att han vill att de ska dö. Då hade han knappast nämnt verkställningsdatum.
Citera
2017-08-26, 16:17
Medlem
Citat:

Jag måste hålla med dig - olyckligt ordval, det är tyvärr så med detta twittrande folk skriver och slänger ifrån sig saker de borde behålla för sig själv. Särskilt politiker borde veta bättre, fast hans twitter brukar vara roliga, men den här gången kammar han noll poäng
Citera
2017-08-26, 16:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SmokyBacon
Ja inte manar han att han vill att de ska dö. Då hade han knappast nämnt verkställningsdatum.
Det var datumet då de skulle vara döda, enligt hans twitter.
Citera
2017-08-26, 16:23
Bannlyst
Citat:
Det var datumet då de skulle vara döda, enligt hans twitter.

Bara du som missförstått texten och innebörden. Om de strejkar ihjäl sig kan ingen verkställning ske. Det han menade med rantet vara att han skiter i vad de gör fram tills att de ska skickas hem.
Citera
2017-08-26, 16:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SmokyBacon
Bara du som missförstått texten och innebörden. Om de strejkar ihjäl sig kan ingen verkställning ske. Det han menade med rantet vara att han skiter i vad de gör fram tills att de ska skickas hem.
Jag är inte tillräckligt intresserad av Hanif Bali för att göra en semantisk analys av hans twittertext. Och jag är faktiskt inte den enda som i så fall "missförstått" texten. Bara här på Flashback verkar det finnas många som tolkat texten på samma sätt som jag och som hyllar Hanif Bali just därför.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in