Citat:
Ursprungligen postat av
Prinzezzan
Så här skrev du tidigare:
"Det har länge nu i tråden diskuterats hur man som anonym kan vara trovärdig, hur man kan hävda att ens källor är "äkta" och så vidare. Med anledning av detta undrar jag hur du kan veta så säkert vad PR gjorde och var han var. Har du så säkra källor och bevis att du så tvärsäkert och högfrekvent kan föra PR:s talan i tråden om att han inte hade med fallet att göra?"
Här svarade jag dig att jag har en trovärdig källa till detta. När du nu skriver att "Fast det handlar inte om att din källa är trovärdig", så undrar jag vad det är du saknar? Vad är du ute efter? Vad "väcker [det för] funderingar om sakers tillstånd?"
Det väcker mina funderingar...,
Jag kan inte svara för vad Ugglan menar och tänker inte försöka MEN oj vad han har rätt ur MINA perspektiv.
Dina källor kanske inte kan bedömas som icke trovärdiga bara si så där MEN visst kan man anse att DU är mindre trovärdig! JAG anser det iallafall!
Här sitter du och talar om hur du skyddar dina källor, med PR är avstängd för att DU varit oärlig mot honom om MIN identitet! Är inte han en källa, vad är han då? Intressant tanke.....
Jag kan med säkerhet säga att DU är hans källa till sitt lilla hotmail då DU är den enda som fått just det namnet av mig.
Tänk att JAG kände mig elak som lurade DIG, DET är ironi när den är som allra bäst! Just de initialerna var dina prinzezzan! Helt ärlig trodde jag inte att DU, av alla, skulle vara ett troll!
Du utsätter folk för fara, av ren nöjes skull, eller skyddar du dig själv genom att försöka ta kontroll över en tråd där inte känslig info ska komma fram som kan störa DIG?
Tråden handlar om Helenas försvinnande, inte om dig, eller....? Ser du dig som en del av det? Skärp dig!
DU BORDE SKÄMMAS!!!!