Citat:
Ursprungligen postat av
AlterEgo69
Nej, det har du rätt i. Det enda vi vet är att P klev av tåget som vi sett på filmen och att väskan stod där den stod och ryggsäcken låg där den låg. Hur bagaget hamnade där vet vi inget om men enligt min teori så var det P själv som lämnade sitt bagage där det upphittades, dvs vid Woody och ute på gärdet, och frågan är fortfarande varför det var där. För mig signalerar det två saker, han dumpade sina grejer därför att han inte bryr sig längre ELLER därför att han inte behöver dem längre. Ena syftet var för att han ville lämna detta jordeliv, det andra var för att han inte orkar med livet just nu och vill vila upp sig någonstans.
Där ryggsäcken låg går det ju någon slags väg eller stig ,som den du känner ,joggade på om jag inte missminner mig helt utifrån alla inlägg här .Det sägs att man ,om man går vidare på den (rätta mig om jag har fel ? )vägen så kommer man förbi en gammal bilskrot ,sen vidare förbi en storbonde ,och sist men inte minst en gammal dansbana ,som användes flitigt förr utav Hallsbergsborna .
Detta är vad jag läst mig till ,och tänkte att en liten cykeltur däråt kanske inte skadar.
Eftersom Patrik är musiker ,så kanske han kände sig trygg med just en liten scen på en dansbana ,vem vet ,han kanske sov där någon natt ,med lite tak över huvudet ?
Bara en liten tanke .....lycka till imorgon med cykelsöket.