2017-08-25, 22:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Livingmyownlife
Fast evaeva. Vi pratade om forumet där du ville att jag skulle följa en kille med samma användarnamn i slutet. Som inte var Instagram.
Den jag länkade till.

Ja pix**to*** ,eller hur ?

I så fall har han ju varit därinne den 21 augusti ,såg du det ?
Senast redigerad av evaveva 2017-08-25 kl. 22:23.
Citera
2017-08-25, 22:23
Medlem
Livingmyownlifes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av evaveva
Ja pix**to*** ,eller hur ?

I så fall har han ju varit därinne den 21 augusti ,såg du det ?
Ja det var datumet jag tänkte på och just E-Bow.. vet inte om det är han men samtidigt så har han samma text i sitt Instagramkonto (E-Bow)
Citera
2017-08-25, 22:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Livingmyownlife
Ja det var datumet jag tänkte på och just E-Bow.. vet inte om det är han men samtidigt så har han samma text i sitt Instagramkonto (E-Bow)

Det ligger mycket i det du skriver faktiskt.
Ska bli intressant hur det kommer bli på söket på söndag ,om det hittar något ?

gonatt på Er .<3
Senast redigerad av evaveva 2017-08-25 kl. 23:06.
Citera
2017-08-25, 22:42
Medlem
Hej igen,
på söndag tar jag med mig sonen och cyklar på de platser där Patrik eventuellt observerats och i områdena kring Sannahed, Rala och Björka. Missing People har sökning i närliggande områden då också. Det känns tungt och jag har länge avvaktat men nu blir det så. Jag tycker det är fruktansvärt jobbigt och så har det känts hela sommaren. Jag har inte varit så närvarande här pga det och jag ber om ursäkt till de som jag varit snäsig mot här. Jag vill, precis som alla andra, hitta Patrik och få ett slut på det här så Patrik får komma hem på ett eller annat sätt <3
Citera
2017-08-25, 22:46
Medlem
NinaBes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av evaveva
jo det ser ut som en Patrik med längre hår ju ....
Kan du inte gå in på där det står gitarrbilder ? Kanske han är med där ,eller är det bara själva gitarrerna som visas ?

"Senast inloggad 21 augusti 2017 14.23." Eller där omkring, Det går inte, att kopiera!

"E.bow." OM det betyder "Elbow" så kanske han har "vassa armbågar!"
Citera
2017-08-25, 22:49
Medlem
NinaBes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AlterEgo69
Hej igen,
på söndag tar jag med mig sonen och cyklar på de platser där Patrik eventuellt observerats och i områdena kring Sannahed, Rala och Björka. Missing People har sökning i närliggande områden då också. Det känns tungt och jag har länge avvaktat men nu blir det så. Jag tycker det är fruktansvärt jobbigt och så har det känts hela sommaren. Jag har inte varit så närvarande här pga det och jag ber om ursäkt till de som jag varit snäsig mot här. Jag vill, precis som alla andra, hitta Patrik och få ett slut på det här så Patrik får komma hem på ett eller annat sätt <3

Lycka till!
Var stark, mätt och utvilad! Kom ihåg mobiltelefonen - fulladdad! Lägg in kontaktpersonen för "MPS" nummer för söndagens sök!
Senast redigerad av NinaBe 2017-08-25 kl. 23:17.
Citera
2017-08-25, 23:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av NinaBe
Lycka till!
Var stark, mätt och utvilad! Kom ihåg mobiltelefonen - fulladdad!
Tack, jag kommer cykla på vägarna och uppleva platserna där Patrik kanske vandrade och det är få förundrat att få den möjligheten.
Citera
2017-08-25, 23:19
Medlem
NinaBes avatar
Citat:
Tack, jag kommer cykla på vägarna och uppleva platserna där Patrik kanske vandrade och det är få förundrat att få den möjligheten.

Du är både modig och "dumdristig," som ger Dig ut på detta äventyr! Det är bra, att sonen ställer upp, som stöd!
Citera
2017-08-25, 23:23
Medlem
Liberty75s avatar
Idag åkte jag med tåg genom Hallsberg. Det kändes speciellt, måste jag säga, att vara där och se bron m.m. - om än bara i tio minuter. (Vi var tidiga, så stog där en stund.)

Nästa vecka övernattar jag i Örebro. Har en hel kväll och förmiddag i stan och ska hålla ögonen öppna extra mycket eftersom det har varit några observationer där ifrån.
Citera
2017-08-25, 23:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av NinaBe
Du är både modig och "dumdristig," som ger Dig ut på detta äventyr! Det är bra, att sonen ställer upp, som stöd!
Tack för din omtanke, Ninabe. Jag bor ju precis i trakterna där P möjligtvis försvann och inte långt ifrån där han verkligen försvann, dvs Hallsbergs perrong, och jag känner ju även personen som fann hans ryggsäck. Jag bor verkligen "mitt i" och det är riktigt jobbigt. Hela tiden har jag trott att P valt att dumpa sina väskor och dra vidare men det är klart att det finns en känsla att han valt ett annat öde.
Citera
2017-08-26, 00:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Liberty75
Idag åkte jag med tåg genom Hallsberg. Det kändes speciellt, måste jag säga, att vara där och se bron m.m. - om än bara i tio minuter. (Vi var tidiga, så stog där en stund.)

Nästa vecka övernattar jag i Örebro. Har en hel kväll och förmiddag i stan och ska hålla ögonen öppna extra mycket eftersom det har varit några observationer där ifrån.
Förstår att det måste vara speciellt för dig (och er) som inte bor här i närheten att komma hit. Vi som bor här känner ju till alla platserna. Man är "hemmavan". Det är helt ofattbart att P försvunnit på min hemmaplan. Samtidigt vet man inte var han kan vara och var man ska leta. Det är otroligt frustrerande.
Citera
2017-08-26, 01:04
Medlem
NinaBes avatar
Citat:
Tack för din omtanke, Ninabe. Jag bor ju precis i trakterna där P möjligtvis försvann och inte långt ifrån där han verkligen försvann, dvs Hallsbergs perrong, och jag känner ju även personen som fann hans ryggsäck. Jag bor verkligen "mitt i" och det är riktigt jobbigt. Hela tiden har jag trott att P valt att dumpa sina väskor och dra vidare men det är klart att det finns en känsla att han valt ett annat öde.

Jag är relativt övertygad om, att "P:s" öde till stor del valts av andra.
Hittar Du några "säkra spår" kan Du väl delge oss dem?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in