2017-08-26, 08:49
Medlem
Sillen.frunkens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Onkel-Ben-ny
Så då måste vi erbjuda asyl till alla från Åbo, Paris, Nice, Berlin, Barcelona, Stockholm.... oj då det är ju i Stockholm dom sitter.
Barnen har fått total hybris...och svenska folket är idioter...och vad regeringen är... tänker jag inte ens skriva...bläää
Citera
2017-08-26, 09:00
Medlem
Kommer de att får Uppehållstillstånd alla som häckar på olika torg i Sverige ?

Eller blir de utvisade ?

Tittar man på deras hemsida " stoppa utvisningarna av... " blir man fan orolig.

Någon som kan titta i en spåkula
Citera
2017-08-26, 09:06
Medlem
spoilers avatar
"Tyskland ska fortsätta utvisa afghaner som fått avslag på sin asylansökan till Afghanistan. Det meddelade inrikesministern Thomas de Maizière på fredagen."

http://sverigesradio.se/sida/artikel.aspx?programid=83&artikel=6764073
Citera
2017-08-26, 09:09
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av spoiler
"Tyskland ska fortsätta utvisa afghaner som fått avslag på sin asylansökan till Afghanistan. Det meddelade inrikesministern Thomas de Maizière på fredagen."

Se där! Tom Tyskland har insett att Afghanistan är ett säkert och trygg land, då har man landet en DDR häxa som Rikskansler
Citera
2017-08-26, 09:19
Moderator
intermittentexplosivitets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av spoiler

Jag såg det, och det var ju för väl. Hade de inte gjort det så hade medis-folket garanterat fått stanna. Nu blir det nog så ändå, eftersom nationen är i psykos, men man kan ju få hoppas lite.
Citera
2017-08-26, 10:03
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av intermittentexplosivitet
Jag såg det, och det var ju för väl. Hade de inte gjort det så hade medis-folket garanterat fått stanna. Nu blir det nog så ändå, eftersom nationen är i psykos, men man kan ju få hoppas lite.

Frågan om det bli så, ge man efter för skäggbarnen så kommer de eskalera.. Vi kan bara hoppas att vi få en mer invandringskritisk regering efter nästa val. Det är synd att vi skall folkmördare som VPK och grönsaks kommunister som MP i Sveriges riksdag, denna typ av kriminella människor hör inte hemma där.
Citera
2017-08-26, 10:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av gonesexuallywrong
Jag ser att praktjakt, sommarpappa och Nantale och allt vad ni heter håller er ifrån denna tråd. Amnesti från vad är min fråga Ges då amnesti till Venezuela och USA? Nu är det lättare att argumentera med känsloyttringar än mot cold hard facts.

(FB) Ny statistik - Afghanistan är säkrare än Skåne - Hazarernas bluff synad.
Jag kan inte minnas att jag skulle krävt amnesti för afghanerna. Jag tror inte heller att deras demonstration påverkar regeringen. Situationen i Afghanistan är inte sådan alla kan få uppehållstillstånd bara för de är medborgare i det landet, enligt migrationsverket. Det som jag reagerar på är hatet från er, inklusive Hanif Bali, mot dem som sitter på medborgarplatsen: afghanerna och svenskarna som stöder dem. Efter SDs intåg i Riksdagen har politiken blivit väldigt smutsig. Synd att Hanif Bali som borde ha andra bekymmer nu efter sin partiledarens avgång deltar i mobben som sparkar dem redan ligger.
Citera
2017-08-26, 10:18
Moderator
intermittentexplosivitets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 53280
Frågan om det bli så, ge man efter för skäggbarnen så kommer de eskalera.. Vi kan bara hoppas att vi få en mer invandringskritisk regering efter nästa val. Det är synd att vi skall folkmördare som VPK och grönsaks kommunister som MP i Sveriges riksdag, denna typ av kriminella människor hör inte hemma där.
Och dom "kletiga" svenskarna som utnyttjar ungdomarna för sina egna syften. Om en månad drar de vidare till nån annan arena, för att tryggt bråka med systemet å någon annans vägnar. Fy fan!
Citera
2017-08-26, 10:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av nantale
Jag kan inte minnas att jag skulle krävt amnesti för afghanerna. Jag tror inte heller att deras demonstration påverkar regeringen. Situationen i Afghanistan är inte sådan alla kan få uppehållstillstånd bara för de är medborgare i det landet, enligt migrationsverket. Det som jag reagerar på är hatet från er, inklusive Hanif Bali, mot dem som sitter på medborgarplatsen: afghanerna och svenskarna som stöder dem. Efter SDs intåg i Riksdagen har politiken blivit väldigt smutsig. Synd att Hanif Bali som borde ha andra bekymmer nu efter sin partiledarens avgång deltar i mobben som sparkar dem redan ligger.
-Sitter,dom sitter.Hanif Bali har ganska god insyn om Hazarerna då hans fru är från Afghanistan.
Citera
2017-08-26, 10:25
Medlem
Sperssons avatar
.
Ingen kan väl ha missat de stora gäng med ensamkommande barn som samlas i gallerior och på järnvägsstationer runt om i Sverige. En enorm ökning bara de senaste åren.
Och de problem med bråk och droger som följer i deras spår.

Centrala Stockholm har tidigare varit fritt från dessa obehagliga inslag, men är nu lika hårt drabbat som centrala Malmö och Göteborg.
Citera
2017-08-26, 10:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av OberynMartell
-Sitter,dom sitter.Hanif Bali har ganska god insyn om Hazarerna då hans fru är från Afghanistan.
Sparka på den som redan ligger är ett ordspråk. Och jag skiter i varifrån Bali fru kommer . Det är inte relevant.
Citera
2017-08-26, 10:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av nantale
Sparka på den som redan ligger är ett ordspråk. Och jag skiter i varifrån Bali fru kommer . Det är inte relevant.
Relevansen ligger i att det finns folk som har mer kunskap om dom faktiska omständigheterna än feta batikhäxor som bara vill ligga.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in