Citat:
Ursprungligen postat av
uttsi
Titta på bilden. Var har du tänkt stå då? Det märks att folk inte har kroppsarbetat under sina dagar. Jag tänker inte jämföra min eventuella styrka mot madsen. Men jag är tränad, brandman klarar alla tester ua. Men jag finner det svårt att tro att jag skulle orka detta
Du ska även ta i beräkning att du förmodligen bara kan dra/hålla med en hand i vissa stunder
Det var ett jäkla tragglande om att lyfta en kropp upp genom tornet, vad har det för relevans?
KW är styckad i ubåten och det behövdes inte lyftas en hel kropp genom tornet, fatta det nån gång nu.
Antingen så styckade PM kroppen för sitt eget höga nöjes skull eller så var det enklare att få ut kroppen ur ubåten.
Den enklaste, bekvämaste samt kortaste vägen att lyfta eller kasta ut kroppsdelar var genom den främre luckan.
PM har styckat KW, sannolikt även dödat henne. Knäppgökar tror att det går att bena ut om PM transportstyckade eller nöjesstyckade kroppen genom att diskutera om PM klarade av att hissa upp en hel kropp genom tornet.
Genom den främre luckan kunde PM eller vem som helst som har normala kroppsfunktioner hissa upp en kropp alternativt kasta ut kroppsdelar.
Låt oss slippa mer bladder om brandmän, block, taljor och annat trams.