Citat:
Ursprungligen postat av
sommarpappan
En rasistisk bild är aldrig nyanserad.
Intressant det du skriver. När Flashbacks pojkrumsarmè skriker sig hesa om hur illa svenska pensionärer behandlas, är du där då och påpekar att de minsann själva bör ta in en och annan svensk gamling eller besöka/finansiera äldreboende själva? Nu blev det svårt va? Ska låta dig andas lite och svara på annat:
Jag är aktiv i nätverket Vi står inte ut, trots att jag själv inte har en hazarpojke inneboende hemma hos mig så känner jag många som har det och jag har i ett års tid funderat på hur jag skulle få något sådant att fungera. Det senaste halvåret har min familj engagerats i deras kamp och vi har tillsammans diskuterat huruvida vi ska ta in en hazarpojke eller inte. Det lutar mot att vi ska det. Men du, jag har inga döttrar. Menar du att du inte är tillfreds förrän jag adopterar en flicka och sedan en hazar? Annars är jag fortfarande en hycklare...?

läs om ditt inlägg igen, då upptäcker du att jämförelsen mellan pensionärerna och afghanerna är så otroligt korkad att man häpnar. Skillnaden i din jämförelse är att ingen klagar på att pensionärerna är parasiter och lögnare, därför är det otroligt korkat att göra den jämförelsen. Väldigt få människor, förutom hebefilier som du, kärlekskranka fula tanter och hjärntvättade lärare inser att afghanerna aldrig kommer att stärka våran konkurrenskraft, medans väldigt många av pensionärerna har byggt upp samhället.

förstår att du vill ha in en "pojke" i din familj, men tror du inte att din fru börjar undra när du vill att "pojken" ska sova i sängen med dig och din fru på soffan? Sen kanske det är bäst att informera dig om att "pojkarna" inte är pojkar, så du lär bli besviken när du väl har sex med honom, han har ju mer hår på kroppen än dig