Citat:
Ursprungligen postat av
8711
Satan vilket kaos det blivit nu efter sommaren och semestern. Nu är det kaos precis gällande allt och det lär fortsätta så över hösten. Det här kommer gynna Sverigedemokraterna väldigt mycket i opinionsmätningarna!!
Elda under kaoset nu alla vänner!! SD2018!! Give 'em Hell!!!!
Härliga tider och strålande tider!!!
Nu som först börjar självbevarelsedriften hos M göra sig gällande och polletten är på väg ned och AKB ut...
Bör i slutändan leda till en stark parlamentarisk konstellation av bl.a. M och ett starkt SD.
Nästa logiska steg blir att snabbast möjligt få bort S-vetsaren och K-ompani, vilket sannolikt sker redan i höst...