2017-08-21, 20:54
Medlem
Mikeyjamess avatar
Fan vad lamt att de härmat America's Got Talent med att anhöriga ska få se en monitor backstage när deras unge uppträder.

Elin är bra men hon lät för mycket som Sia än som egen.
Citera
2017-08-21, 21:05
Medlem
199797s avatar
Christoffer Kläfford, killen med skägg som fick första guldbiljetten har en youtube kanal där ni kan lyssna på flera av hans låtar.

https://www.youtube.com/channel/UC2CFRI4tMnT9ZQC2XyUp2ow

Otroligt grym!
Citera
2017-08-21, 21:54
Avslutad
Skönt att ha Anders Bagge tillbaka i juryn. Tyvärr är Nikki kvar, men man kan ju inte få allt här i världen.
Citera
2017-08-22, 00:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ensamhet.
Skönt att ha Anders Bagge tillbaka i juryn. Tyvärr är Nikki kvar, men man kan ju inte få allt här i världen.

Vad snackar du om? Nikki är ju helt klart den som är mest real. Titta på Nikkis reaktioner när Kishti ballar ur med raljerandet, hon skrattar ju åt henne, lite "är det här på riktigt eller?"-stuk. Håller med om Anders, han är också på liknande nivå. Den nya killen tycker jag inte har tillfört särskilt mycket, men han verkar inte bidra med någon särskild underhållningsfaktor.
Citera
2017-08-22, 00:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ensamhet.

Varför då ?..han är ju tämligen värdelös som jurymedlem..för att inte tala om hans exfru. Nej den juryn som hade varit klass på hade varit Andreas,Svartling och Bard men då hade väl Fi skrikit rakt ut.
Citera
2017-08-22, 01:13
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Sirl0in
Vad snackar du om? Nikki är ju helt klart den som är mest real. Titta på Nikkis reaktioner när Kishti ballar ur med raljerandet, hon skrattar ju åt henne, lite "är det här på riktigt eller?"-stuk. Håller med om Anders, han är också på liknande nivå. Den nya killen tycker jag inte har tillfört särskilt mycket, men han verkar inte bidra med någon särskild underhållningsfaktor.
Nikkis svaghet är att hon faller för de söta, charmiga killarna. Vi såg det med Liam förra säsongen och vi har redan fått ett smakprov denna säsong. I första avsnittet. Bard hade någon liknande fetish för tonårskillar när han satt i juryn.

Citat:
Ursprungligen postat av DIEGLOCKE
Varför då ?..han är ju tämligen värdelös som jurymedlem..för att inte tala om hans exfru. Nej den juryn som hade varit klass på hade varit Andreas,Svartling och Bard men då hade väl Fi skrikit rakt ut.
Jag gillar Anders. Idol är ett underhållningsprogram och han underhåller mig.
Citera
2017-08-22, 03:30
Medlem
Schnyggves avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dr King
Blyga Elin är en oslipad diamant
Älskade henne! det är lite sån du-vet-inte-hur-bra-du-är-känsla över henne! Kommer in sårbar, och inte jag är störst bäst och vackrast! Love it! go space babe!
Citera
2017-08-22, 05:52
Medlem
Som många varit inne på har Elin potential. Tror hon kommer att kunna utvecklas till något riktigt bra och gå långt i tävlingen.
Citera
2017-08-22, 18:57
Medlem
Dejads avatar
Tv-serier och tv-program --> Tv-kommentatorerna
/Moderator
Citera
2017-08-22, 19:48
Medlem
Mikeyjamess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Schnyggve
Älskade henne! det är lite sån du-vet-inte-hur-bra-du-är-känsla över henne! Kommer in sårbar, och inte jag är störst bäst och vackrast! Love it! go space babe!

Du kan nog ge dig fan på att om hon kommer till finalerna så kommer hon utveckla en uppkäftig Zara Larsson-attityd istället
De enda som varit så och förblivit jordnära efter Idol är Amanda Jenssen och Anna Bergendahl.
Citera
2017-08-22, 20:01
Medlem
mahutma_homos avatar
I gårdagens program var det någon kille som alla var överens om att han var så snygg. Tycker sånna där "snygga" killar ofta är väldigt fula. Han var bra exempel på det. Såg ut som en lesbisk tjej. Han kommer nog gå långt i idol.
Citera
2017-08-22, 20:08
Medlem
Mikeyjamess avatar
Fan vad fejk när de iscensätter dialoger och interaktioner mellan deltagare. Saknar de första säsongerna där det var mindre snack och mycket mer verkstad, då fick man se minst 20-25 auditions per avsnitt men nu känns det som bara 8-10.
Senast redigerad av Mikeyjames 2017-08-22 kl. 20:17.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in