Citat:
Ursprungligen postat av
beaver_se
Jag skrev ju ett elegant inlägg där teorin var att hon trampat fram på ubåten för att ta ett häftigt kort på kaptenen när han körde, fjopp så halkar hon och då glider ner i vattnet längs med båten för att sedan skivas av propellern... Han kan då inte göra något åt det hela... Eller så ger han henne en sjöbegravning efter att hon halkat i båten och slagit i skallen i toadörren av metall, när han sen sjöbegraver henne så glider hon längs skrovet och skivar av propellern...
tror faktisk att det är en olyckshändelse och att han i chock reagerat som han gjorde.
Hahahahaha
Vilken idiot du är. Du verkar vara en sån naiv jävel som tror på fullt allvar att det inte finns ondska i denna världen.
Inte en chans i helvete att detta varit en olycka. Man ljuger inte att man släppt av någon vid kajen, ändra sin story och sedan plötsligt säger att det varit en olyckshändelse och sedan ger förklaringen att man gett kvinnan en sjöbegravning och sedan MEDVETET sänker sin egen ubåt. Vilken värld lever du i?
När har någonsin en mördare erkänt att visst fan gjorde jag det? Jag mördade han/henne och så här gick det till. Man drar en vals och hoppas på det bästa och sedan är det upp till rättsväsendet att bevisa att du ljuger.