2017-08-21, 11:06
Medlem
Haid-D-Salaamis avatar
Bland det roligaste jag har sett vad en kvinna på söder som hade med sig en rulle toapapper och tänkte skita i trappan på utsidan av mitt hus. Skrek att hon fick gå på dass någon annan stans, så hon sket på grannens trapp istället. Låg skit och toapapper där. Ganska snuskigt..
Citera
2017-08-21, 12:17
Medlem
vargvids avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hyddan92
Offentligt? Hur då? Barnsex för pengar eller levde de sig in i en annan tid och trodde att de stod med en utländsk erövrad trälunge på nån vikingahandel några generationer innan kristendomens införande?

Med andra ord; Utveckla.

Bakom stängda dörrar erbjuda att langaren får ha sex med deras då 13 åriga dotter för droger då han inte hade pengar men måste ha sitt fix.

Jag har även sett pundare som säljer sina tjejpolare eller flickvänner/fruar för samma sak och även pundare som suger kuk för lite gratis droger.
Senast redigerad av vargvid 2017-08-21 kl. 12:30.
Citera
2017-08-21, 12:33
Medlem
Ashurbanipal123s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av vargvid
Bakom stängda dörrar erbjuda att langaren får ha sex med deras då 13 åriga dotter för droger då han inte hade pengar men måste ha sitt fix.

Jag har även sett pundare som säljer sina tjejpolare eller flickvänner/fruar för samma sak och även pundare som suger kuk för lite gratis droger.
Suga kuk för droger är ju ändå lite halvvärt, man kan ju tjäna kosing på det.
Citera
2017-08-21, 13:34
Medlem
BigFatCones avatar
Citat:

Haha, det där har hänt mig. Inte att jag skulle få ha sex med deras minderåriga dotter då. Men när jag ett kort tag vickade som heroinlangare så var det en snubbe som bönade och bad, erbjöd mig guld och gröna skogar och avslutade sin rant med "men... om jag suger av dig då?". Värt att notera att jag redan hade nobbat ett erbjudande om hans flickvän.
Citera
2017-08-21, 14:28
Medlem
vargvids avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BigFatCone
Haha, det där har hänt mig. Inte att jag skulle få ha sex med deras minderåriga dotter då. Men när jag ett kort tag vickade som heroinlangare så var det en snubbe som bönade och bad, erbjöd mig guld och gröna skogar och avslutade sin rant med "men... om jag suger av dig då?". Värt att notera att jag redan hade nobbat ett erbjudande om hans flickvän.

Dessa människor hade fan kunnat sälja sin mor för ett fix.
Det är rätt skrämmande hur desperata en del är.
Citera
2017-08-21, 14:31
Medlem
BigFatCones avatar
Citat:
Dessa människor hade fan kunnat sälja sin mor för ett fix.
Det är rätt skrämmande hur desperata en del är.
Verkligen. Nog för att tjackisar kan vara riktigt jävla jobbiga att ha att göra med så är det som sällan äckliga på samma sätt som riktigt tunga heroinister är.
Citera
2017-08-21, 15:02
Medlem
Satt på spårvagnen i Göteborg när en gammal alkis helt enkelt pissade genom brallor i stolen han satt på. Det tog en stund men sen sipprade pisset ner och började rinna på golvet ....
Citera
2017-08-21, 16:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 0.999...
Okej, det är kanske bättre att ta det intravenöst då eller kanske bara stoppa det i magen?

Kan för övrigt varit många andra saker, opium, ice osv
Citera
2017-08-21, 16:21
Medlem
Krickerts avatar
Jag har sett en tjej i 18-20årsåldern springa med sin barnvagn med spädbarn i springa på plattan för att köpa heroin och sedan lämna vagnen med barn i till random pundare att vakta medans hon ska in på muggen för att slå i sig grejorna.

Det var fan tragiskt att se.
Citera
2017-08-21, 16:28
Medlem
goseigens avatar
Aldrig sett någon riktig misär.

Det roligaste var en som skulle röka, men tappade sin cigg, utan att förstå. Han fixade fyr i tändaren och sög som en idiot, i flera sekunder. Till sist förstod han - och då fick han ett stolleryck Hans känsla var kanske som den man har, när man kommer på att det ligger dricka i frysen sedan några timmar.

Bajsande har förstås dock förekommit. Folk brukade bajsa i hissen där jag bor. En gång mötte jag en A-lagare som klev ur en nedbajsad och nedpinkad hiss. "Du tror väl inte det är jag", sade han... och några bevis hade jag ju inte.
Citera
2017-08-21, 20:53
Medlem
TjejenMedLilaSkors avatar
Åkte spårvagn hem till en kompis som bodde nära Redbergsplatsen i Göteborg. När jag åkte förbi så såg jag en tjock pundare kissa i en buske mitt på torget
Citera
2017-08-22, 01:51
Medlem
Kluffs avatar
En herre som böjde sig fram, drog ned byxorna och avlossade en rejäl sprutbajs, mitt i Brunnsparken.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in