2017-08-20, 21:18
Medlem
Pundare/alkis som skitit ner sig på en bussresa som varade långt över en timma. Vi bodde på samma ort där han innan sin död var välkänd. Busschauffören fick gå bak och väcka honom i samband med att vi nått slutstationen där vi båda skulle av. Glömmer aldrig synen av hans nerbajsade gråa mjukisbyxor som stank något så fruktansvärt illa.
Citera
2017-08-20, 21:52
Medlem
Gnomegirls avatar
Just horsepundare som helt ogenerat sätter sig och gräver efter svar i både armar, ben och guvetvar, mitt ibland folk.
Tjackpundarna brukar ju iallfall vara lite diskretare och skjuta i sig lite avskilt, men en horsare bara sliter ner brallorna och börjar gräva.

Beror väl förstås på att horsaren är desperat och dålig och vill ha i sig så fort som möjligt, men ett äckligt och sunkigt beteende är det iaf.

MVH/Gnomegirl
Citera
2017-08-20, 23:01
Medlem
Arshys avatar
En välkänd tjackis i min stad tände en cigg inne på ICA Brandlarmet gick inte som tur var, så det var mest bara roligt. Utslängd blev han dock.
Citera
2017-08-20, 23:38
Medlem
Slottsgrytas avatar
En lokal pundare och alkis drog i sig för mycket utav något, hoppade ner i en å och drunkna.

En annan pundare sprang ikapp mig skrikandes med en yxa i handen och skulle ha tillbaka sin cykel som jag hittat i en buske, lyckades snacka mig ur en yxdöd och gav han cykeln, han sa till mig att den hade han fan bara stulit för några dagar sedan, så den var helt ny, men jag fick inte sno den ifrån honom.

Annars det gamla vanliga, skitkorvar och bråk.
Citera
2017-08-21, 00:03
Medlem
Inhalators avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tjuuvjakt
sett mycket sjukt, men det som tagit hårdast på mig var väl när morsan och hennes kille båda somnade sittandes med besticken i händerna när vi käka på kvällarna

Hemskt. Beklagar.
Citera
2017-08-21, 01:39
Medlem
AutDisceAutDiscedes avatar
Hota mig med en skruvmejsel för att sedan skita på sig när jag skrek åt honom att jag skulle ta denna i från honom och köra upp denna i hans egna rövhål! Jobbade då som behandlingsassistent... Say no more, hehe!
Citera
2017-08-21, 01:42
Medlem
AutDisceAutDiscedes avatar
En lokal "kändis" som intog allsköns droger, men mest alkohol frös fast på en träbänk på vintern då han pissat på sig och urinen fått honom att frysa fast - brandkåren fick komma och ta loss honom... Ljuva tider!
Citera
2017-08-21, 02:04
Medlem
DRD4s avatar
Dö på en toalett på ett cafe, heroinöverdos såklart.
Citera
2017-08-21, 02:52
Medlem
Hyddan92s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av vargvid
sälja sina barn

Offentligt? Hur då? Barnsex för pengar eller levde de sig in i en annan tid och trodde att de stod med en utländsk erövrad trälunge på nån vikingahandel några generationer innan kristendomens införande?

Med andra ord; Utveckla.
Citera
2017-08-21, 03:02
Medlem
Hyddan92s avatar
Det enda jag sett är en riktigt vidrig fyllkaja som brukade kliva på bussen jag åkte i Gymnasiet. Han åkte antingen för att köpa sprit eller var på väg hem med det.

Han stank så in i helvete vidrigt att man inte kunde sitta två säten runt honom, han brukade sätta sig bredvid folk och, till deras olycka, öppna munnen för att starta upp en konversation. Han raggade också ibland på gymnasietjejer utan att lyckats få hem någon givetvis.

En gång kom han på bussen med byxorna helt nedsmutasde att avföring med en påse med några vodka och whiskyflaskor, han ragglade ned i ett säte bredvid en gymnasiekille och frågade några gånger vad han hette innan den typiskt Svenssonaktige pojken tog ur hörlurarna och svarade förvånat att han hette Bengt. Fyllot skrattade åt namnet och klappade han på axeln. Killen var smått skrämd, förvånad och något mållös. Efter det ragglade han upp och hängde över några tjejer men de ville inte prata med honom, han föll omkull, flaskorna flög runt över bussen som inte stannade och han kom inte upp. Till slut ropade en tjej längre back "Men hjälp han då" så då hjälpte undertecknad och en tjej honom upp och samlade ihop flaskorna åt honom, sen klev jag av.

Fy fan vad vidrig han var, riktigt tragisk.
Citera
2017-08-21, 09:50
Medlem
Verkar som att alla har sätt en pundare bajsa på stan?

Var på Häggviks pendeltåg station och såg en utländsk uteliggare med en barnvagn, han letade i soptunnan medan barnet som var cirka 1-2 år satt och åt på en hanske. Barnet hade smuts i hela fejset. Fan kändes som att man var i ett uland. Hemskt sorgligt.
Citera
2017-08-21, 09:55
Medlem
Carl Serungs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Olepeter
Gå omkring med bajs i byxan och skrika.
Det kan iof vara ett trevligt alternativ till fredagsmyset.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in