Citat:
Ursprungligen postat av
Provokatör
Att ställa sig och skrika 'UT MED PACKET' till afghaner och olika autonoma grupper är lika obegåvat som att ge sig in i en diskussion med en idiot. Man märker ganska omgående om man har att göra med en eller flera idioter och eftersom det är helt omöjligt att vinna i deras paradgrenar så gör man bäst i att avsluta vidare kommunikation. Eller som mitt gamla befäl sa 'slut diskussion' - nu återstår att se om denna skriftväxling slutar här eller om du fortsätter.
/Provokatör
Jag är inte rädd för att kallas för idiot av dig, Provokatör, för jag vet att jag inte är en. Du, däremot, är feg. Väldigt feg. Dels vågar du inte svara på en väldigt tydlig och enkel fråga, dels vågar du inte provocera trots ditt användarnamn. Men framförallt så försöker du döda vår diskussion innan den startat eftersom den annars riskerar offentligt dra ner byxorna på dig alltför långt.
Pöbeln behöver inte vara begåvad. Den behöver vara känslosam, helst arg, och stå fast. De som leder pöbeln ska vara begåvade. Detta har vi sett otaliga gånger förr, och det är inga regler som har ändrat sig bara för att högern nu är pöbeln.
Jag upprepar min fråga som du inte vågade svara på:
Det "goda omdömet" du vill att folk skulle visa leder istället till att ingen visar motstånd. På vilket sätt är det bättre?