2017-08-19, 15:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nibiru2011
Precis och på den tiden var Söder generellt farligare än idag trots SD-skallars mantran om motsatsen.
Söder var betydligt trevligare förr, idag är det plastigt och tillgjort, överallt ser man människor som är en rak motsats till det som gjorde Söder genuint, som till exempel min mor, mormor och morfar som alla var födda och uppvuxna på Söder.

Edit, att man fått bort buset från Björns Trädgård har inget med mångkultur att göra ö.h.t.
Invandrare är fortfarande överrepresenterade angående våldsbrott.
Senast redigerad av kroppskultur 2017-08-19 kl. 15:08.
Citera
2017-08-19, 15:11
Medlem
pelegrins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nibiru2011
[...]
Har själv bott på Söder länge och vet bestämt att det var mer grov kriminalitet här förr än vad det är nu.
[...]
Både ja och nej.
Till saken hör kanske att jag är väldigt gammal, förmodligen långt äldre än alla ni andra är sammanlagt (nåja, nästan), så jag har upplevt denna förändring.

Det var mer kriminalitet tidigare, ja, men trots detta var det tryggare för Kreti och Pleti.
Tidigare var det nämligen mer pundare och löst slödder som pucklade på varandra, någon slags interna uppgörelser, på förhand arrangerade knivslagsmål, och liknande som visserligen resulterade i att man kan säga att det tidigare var mycket våld på Söder, men samtidigt var risken för oskyldigt folk tämligen låg. Oskyldiga drabbades nästan bara om de råkade komma i vägen när någon batalj pågick.
Nu är det annorlunda, nu är det ofta de oskyldiga som är huvudmålet. Riskerna för Kreti och Pleti är högre idag. Det är en annan slags våld på Söder.

Vi gamlingar minns hur det var. Ungdomar googlar fram sina tabeller och drar säregna slutsatser.
Citera
2017-08-19, 15:12
Medlem
Sillen.frunkens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MeggieCleary
Ser ut som rasister. Hur ser en sån ut?
SOM DU och JAG, och ALLA som inte vill som DOM vill...kanske starta ett parti som heter
RI= Rasistiskt Initiativ
Citera
2017-08-19, 15:19
Medlem
http://www.expressen.se/nyheter/tva-avlagsnade-vid-demonstration-mot-afghanska-ungdomars-protest/ Och Expressen ser facebookgruppen Stå Upp För Sverige som rasister QUOTE=Sillen.frunken|61546395]Oj har vi fått CENSUR i vårt land...nu måste något hända, vad är det PK människorna är ute efter?!?...skapa en låg intelegent folkgrupp på typ 2-3 miljoner i sverige som dom kan styra hur som helst...eller vad?? Börjar bli rädd faktiskt, vad är dom ute efter egentligen!?[/quote]
Citera
2017-08-19, 15:21
Medlem
MeggieClearys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sillen.frunken
SOM DU och JAG, och ALLA som inte vill som DOM vill...kanske starta ett parti som heter
RI= Rasistiskt Initiativ

Ja idag är en rasist svår att känna igen. Finns överallt bland oss. Där man minst anar. Är förmodligen ännu fler än vad PK-eliten tror. RI 😆
Citera
2017-08-19, 15:22
Medlem
Asklords avatar
Imorgon kommer någon MSM-blaska ha intervjuat någon batikhäxa med tillhörande vuxet barn. Dom kommer ge uttryck för hur rädda dom var för nazisterna, hur afghanerna ville ha fred och kärlek. En kaskad av snyft och sympati är att väntas
Citera
2017-08-19, 15:28
Medlem
Universells avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rickardrattradig
Men du vet ju också att det där inte är okomplicerat. I stort sett varje antydan om en motdemonstration kommer att framställas i media som en nazistattack och det kommer att skapa medhåll och sympati från politiker. Vad som då är bäst strategi för att uppnå syftet är inte givet.

http://www.aftonbladet.se/senastenytt/ttnyheter/inrikes/article25704551.ab

Citat:
På andra sidan torget finns ett hundratal motdemonstranter, som kallats samman via en Facebookgrupp kallad "Stå upp för Sverige". De skanderar slagord som "Ut med packet" och "Inga afghaner på våra gator".

Inget bråk har förekommit enligt Kjell Lindgren vid Stockholmspolisen. Två av motdemonstranterna, som ställde sig bland de afghanska ungdomarna och där ropade slagord, har dock förts bort av polisen, men de är inte misstänkta för något brott.

Det kommer säkert på Rapport också
Hjärntvättningen att vi ska behålla alla 100% av nyanlända som kommer in i Sverige är i full rullning

Jag blir riktigt skrämd när jag ser den här idioterin i Stockholm, folket med hjärtorna är
totalt braindead
Citera
2017-08-19, 15:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av x2016
http://www.expressen.se/nyheter/tva-avlagsnade-vid-demonstration-mot-afghanska-ungdomars-protest/ Och Expressen ser facebookgruppen Stå Upp För Sverige som rasister QUOTE=Sillen.frunken|61546395]Oj har vi fått CENSUR i vårt land...nu måste något hända, vad är det PK människorna är ute efter?!?...skapa en låg intelegent folkgrupp på typ 2-3 miljoner i sverige som dom kan styra hur som helst...eller vad?? Börjar bli rädd faktiskt, vad är dom ute efter egentligen!?
[/quote]

Och vem är förvånad? Orden i artikeln kommer från en av Expressens (trainee?)reportrar, Saga Skovdahl. Kan hon kanske vara nån från Södertörns högskola som har sin uppfattning bestämd redan? Gissa! Fri och oberoende media, hahaha.

http://mattlo.se/om/

"Hej Mattlo!*Vi såg på din blogg att du skrivit om REVA-projektet, och att det drabbat en bekant till dig? Vi är två studender på södertörns journalistikutbildning som ska göra ett radioreportage om REVA. Vi är främst intresserade av att kartlägga utvisningsprocessen och komma i kontakt med en person som blivit drabbad på ett eller annat sätt.*Vill du berätta om dina erfarenheter*eller vill upplysa oss om fakta/perspektiv,*hör gärna av dig till oss! Det*är viktigt att*sådana här berättelser kommer ut!*Vi kan garantera anonymitet.* /Fanny Hökby (fannyhokby@hotmail.com, 070-444 7240) Saga Skovdahl (saga.skovdahl@gmail.com, 073-581 90 76)"
Citera
2017-08-19, 15:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av x2016
http://www.expressen.se/nyheter/tva-avlagsnade-vid-demonstration-mot-afghanska-ungdomars-protest/ Och Expressen ser facebookgruppen Stå Upp För Sverige som rasister QUOTE=Sillen.frunken|61546395]Oj har vi fått CENSUR i vårt land...nu måste något hända, vad är det PK människorna är ute efter?!?...skapa en låg intelegent folkgrupp på typ 2-3 miljoner i sverige som dom kan styra hur som helst...eller vad?? Börjar bli rädd faktiskt, vad är dom ute efter egentligen!?
[/quote]

afghanska ungdomar jo, tjena

Citat:
det är ännu oklart hur många nazistiska demonstranter och mot demonstranter som befinner sig på torget

Nationalsången och den svenska flaggan är nazistiska symboler i hatmedias förvridna ögon.

Media bär skuld i vad som håller på hända i Sverige. Förrädarna till journalister.

Det har du rätt i man blir skrämd !
Citera
2017-08-19, 15:37
Medlem
Enoch.Thulins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rickardrattradig

Och vem är förvånad? Orden i artikeln kommer från en av Expressens (trainee?)reportrar, Saga Skovdahl. Kan hon kanske vara nån från Södertörns högskola som har sin uppfattning bestämd redan? Gissa! Fri och oberoende media, hahaha.

http://mattlo.se/om/

"Hej Mattlo!*Vi såg på din blogg att du skrivit om REVA-projektet, och att det drabbat en bekant till dig? Vi är två studender på södertörns journalistikutbildning som ska göra ett radioreportage om REVA. Vi är främst intresserade av att kartlägga utvisningsprocessen och komma i kontakt med en person som blivit drabbad på ett eller annat sätt.*Vill du berätta om dina erfarenheter*eller vill upplysa oss om fakta/perspektiv,*hör gärna av dig till oss! Det*är viktigt att*sådana här berättelser kommer ut!*Vi kan garantera anonymitet.* /Fanny Hökby (fannyhokby@hotmail.com, 070-444 7240) Saga Skovdahl (saga.skovdahl@gmail.com, 073-581 90 76)"
Verkligen festligt att se denna historik. Där den ena av "tjejerna" idag gör invandrarsnyft & den andra är informationssekreterare hos syndikalisterna. Nog väldigt representativt för just Södertörns journalistikutbildning & en bra förklaring till varför media rapporterar som dom gör från den här demonstrationen.
Senast redigerad av Enoch.Thulin 2017-08-19 kl. 15:39.
Citera
2017-08-19, 15:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av OberynMartell
Ingrid & Conrad live

https://youtu.be/X4UAA4-TpNg

Vilken livesändning, den gjorde min dag, Tack! Satt som fastnaglad hela sändningen.
Ursäkta en kanske dum fråga men heter han Conrad? ( tyckte mig höra vid nåt tillfälle höra: -jag heter Daniel..
Oavsett så verkar han vara en skärpt och kvicktänkt man och vars åsikter jag delar, iaf. de jag hörde honom uttala!
Precis en sån som vi skulle behöva nu och leda vårt land, kasta ut rövarpacket-allihop som inte har här å göra, en långsiktig plan, men det går f.f att genomföra.
Citera
2017-08-19, 15:41
Medlem
Koyaks avatar
Och nu vill en vänsteraktivist "avslöja" dessa hemska rasister med att identifiera dom och kontakta arbetsgivare och familj (som i Charlottesville )

Länk till twitterinlägget
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in