2017-08-19, 19:19
Medlem
P4n0pl147h305s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nibiru2011
Jag använde inte det som källa du gjorde det. Har själv bott på Söder länge och vet bestämt att det var mer grov kriminalitet här förr än vad det är nu. Men det är klart att det även nu inträffar en del sådant. Söder måste dock idag anses som väldigt tryggt när till och med fegisarna i SDs ledning vågar åka hit och supa och tumla runt på skattebetalarnas bekostnad.

Är Slöddermalm väldigt tryggt när en av Sveriges farligaste platser är vid Maxigrillen på Götgatan/Medborgarplatsen/Björns Trädgård? Det är år ut och år in denna plats benämns som väldigt farlig, speciellt mellan 18 och 06.
Hela det området är ju en riktigt kriminell slödderzon.

SDs ledning har SÄPO beskydd, så det är ett "non argument" igen från din sida.

Du har en jävligt skev syn på vad som är "väldigt tryggt".
Citera
2017-08-19, 19:22
Medlem
FruStormuftis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Antidemokretin
Jag hade fel trodde det var bara gamla kärringar som vurmar för afghaner. Här en ung tjej som visar hjärtat mot en "nazist" - herrejävlar tror de att alla vita är nazister ?

https://www.facebook.com/photo.php?fbid=10155009632138512&set=gm.1008779269 263900&type=3&theater

Ja. De är de riktiga fascisterna. Accepterar en liten klick människor, men hatar och vill bekämpa resten.
Citera
2017-08-19, 19:22
Moderator
Tinuviels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Maria.bokklubben
De säger i "Pålen"-videon att de väntar ett samtal från Afghanistans president och att de ska fråga honom "varför han gör så här".
Gör "så här" vad? Gäller det återvändandeavtalet - vill de försöka få sin president att ensidigt säga upp det?
Citera
2017-08-19, 19:24
Medlem
LaScalas avatar
Jag har inga anlag för paranoja men nu tror jag faktiskt att de håller på att kolonialisera Södermalm.
Ett gäng med c:a 14 kortbenta hazarer anförda av en livligt viftande och pekande felklädd donna (vita jättestora båtar till skor, en lång formlös rosa kjol, fula glasögon och min som hos en som skådat ljuset. Det ljus hon längtat efter hela sitt liv.
Hon viftade extatiskt med armarna och pekade ut hus längs Folkungagatan.
Varför?
"Här ska nu snart bo" -eller?
Det ska vi nog bli fler om.
/LaScala, skrämd stilpolis
Citera
2017-08-19, 19:24
Medlem
gonesexuallywrongs avatar
Hazarers chanser att få sympati utanför konsensuseliten har förstörts av diverse organisationer som ungisverige, AFA, VP(K), muslimska brödraskapet och representanter för hazarer som Fatemah Khavari. Kan man skryta i nationell tv om alla avslag man har fått och är fortfarande kvar i landet väcker det ingen medkänsla hos medelsvensson. Demonstrationens talesperson Khavari sa i en intervju att hon med utomparlamentariska kommer ta makten över Sverige Det låter som ett terroristhot?

Hazarernas approach är verkligen häpnadsväckande uselt för att vinna sympati och respekt Det jag hör är krav, krav, krav och entitlement. Sommarmammor och sommarpappor som engagerar sig för sex stjälper mer än att hjälpa ser jag en batikhäxa mår jag illa resten av dagen.

Hög nivå och undviker frågan när det kontras med att demonstrationen ska avlägsnas efter 22:00
https://mobile.twitter.com/Slutsats/status/898879857446207488

Journalister boendes i Södermalm kan gott betala
http://www.stockholmdirekt.se/nyheter/sodermalm-sluter-upp-bakom-demonstranterna-pa-medis/repqhq!zcR4u1NmUlMYqFg4FpQM4Q/
Senast redigerad av gonesexuallywrong 2017-08-19 kl. 19:55.
Citera
2017-08-19, 19:26
Medlem
Citat:
De säger i "Pålen"-videon att de väntar ett samtal från Afghanistans president och att de ska fråga honom "varför han gör så här".

Barnen/ungdomarna är driftiga och har ett speciellt ljus i sina ögon. Att ringa upp regeringen i sitt forna hemland är modigt. Nu låter vi dom stanna här då dom blivit svenska i kultur och har rotat sig med vänner och skola/praktik. Vi har mycket att lära från dom som trädgårdsskötsel, matlagning osv. Många av dom är duktiga i sporter som brottning och fotboll. Kärlek är nyckeln.

#vistårinteut

Rymdkram.
Citera
2017-08-19, 19:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tinuviel
Gör "så här" vad? Gäller det återvändandeavtalet - vill de försöka få sin president att ensidigt säga upp det?
Ingen aning, men det är väl en god gissning att det handlar om något i den stilen. Intermittentexplosivitet kommenterade samtalet så här: (FB) 100 ensamkommande "barn" har samlats på Mynttorget (Flyttat till Medborgarplatsen)
Citera
2017-08-19, 19:34
Medlem
Citat:
Strax efter 39:00 in i sändningen drar "Pålen" igång - efter 51:00 kommer Dror med saxen. Har dock inte sett Tårtkvinnan;
https://www.facebook.com/ungisverige.nu/videos/vb.1861086500803690/1977593812486291/?type=3&theater

Såg precis hela "Pålen"-spektaklet och det var till och med värre än jag väntat mig. Tänk denna människa på en kräftskiva...
Hahahaha seriöst kolla på detta, kanske det sjukaste jag sett på länge. Den där tanten tar upp kampen mot fascistpålen

till och med hazarerna skäms hahaha
Citera
2017-08-19, 19:34
Medlem
LaScalas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gonesexuallywrong
Blev säkert förskräckt när de såg vilka som engagerar sig svenska batikhäxor, sommarmammor, sommarpappor och kommunister. Inget öde för en liten hazar.

Det är ju tragiskt att de inte kan värja sej mot klara psykfall som de tror är GODA.
Många av de här "hjälparna" har hittat nåt som ger deras liv mening och kommer att klamra sej fast vid de små liven och inbilla dom allt möjligt.
Det goda exemplaret som gick förbi mitt fönster nya med en svans av 14 hazarer var nog inte helt 100.
Det ser man faktiskt på kroppspråk ibland. Men de följde snällt med.
Citera
2017-08-19, 19:35
Moderator
Tinuviels avatar
Citat:
Ingen aning, men det är väl en god gissning att det handlar om något i den stilen. Intermittentexplosivitet kommenterade samtalet så här: (FB) 100 ensamkommande "barn" har samlats på Mynttorget (Flyttat till Medborgarplatsen)
Utmärkt. Då föreslår jag att de flyttar sin demonstration till det miljonbygge som utgör Afghanistans ambassad i Sverige och fortsätter sin demonstration där. Det är trots allt bättre om protesterna riktas mot det land de hör hemma i och ska återvända till.
Citera
2017-08-19, 19:37
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Monco
Hahahaha seriöst kolla på detta, kanske det sjukaste jag sett på länge. Den där tanten tar upp kampen mot fascistpålen

till och med hazarerna skäms hahaha

Sällan har jag varit med om att Pippi Långstrumplåten har blivit så skymfad som i videoklippet.
Citera
2017-08-19, 19:38
Medlem
FruStormuftis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av praktjakt
Barnen/ungdomarna är driftiga och har ett speciellt ljus i sina ögon. Att ringa upp regeringen i sitt forna hemland är modigt. Nu låter vi dom stanna här då dom blivit svenska i kultur och har rotat sig med vänner och skola/praktik. Vi har mycket att lära från dom som trädgårdsskötsel, matlagning osv. Många av dom är duktiga i sporter som brottning och fotboll. Kärlek är nyckeln.

#vistårinteut

Rymdkram.

Modigt?
Jag tycker det visar på en enorm demokrati att en enskild medborgare kan få ett samtal med sin statschef sådär.

Du vet att du är förståndshandikappad va?
Fast efter detta övertydliga inlägg börjar jag tro att dina inlägg är djup förvirring eller politisk uppvigling under cannabispåverkan.

Nu vet vi, Afghanistan är praktjakts praktland
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in