2017-08-12, 00:25
Medlem
en till fråga om man tuggar sönder kasolen blir ruset kortare eller?
Citera
2017-08-12, 11:14
Medlem
Flusons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av levfordagen90
en till fråga om man tuggar sönder kasolen blir ruset kortare eller?
Tycker alltid det är så onödigt när folk ska tugga ksalol, alprazolam effekten kommer ju lika snabbt ändå, vare sig man käkat eller tar det på tom mage så är skillnaden ganska så minimal.
Citera
2017-08-13, 01:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fluson
Tycker alltid det är så onödigt när folk ska tugga ksalol, alprazolam effekten kommer ju lika snabbt ändå, vare sig man käkat eller tar det på tom mage så är skillnaden ganska så minimal.

Okej så man ska bara sköja ner dem med vatten då som att ta en alvedon tex?

Tack för hjälpen
Citera
2017-08-13, 10:55
Medlem
lääz_kellys avatar
Citat:
Okej så man ska bara sköja ner dem med vatten då som att ta en alvedon tex?

Tack för hjälpen

Ja.. inga konstigheter.
Citera
2017-08-15, 20:43
Medlem
Pandarns avatar
Hur snabbt skulle ni påstå att toleransen går upp? Käkade 4 st 1mg ksalol idag/ikväll. Känner mig lite gosig, avslappnad och pysslig (organiserar och städar en massa haha)

Men hur snabbt går toleransen upp, behöver man höja dosen varje gång för att få samma effekt om man tar ungefär var 2-3 dag?
Citera
2017-08-15, 20:54
Medlem
Flusons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pandarn
Hur snabbt skulle ni påstå att toleransen går upp? Käkade 4 st 1mg ksalol idag/ikväll. Känner mig lite gosig, avslappnad och pysslig (organiserar och städar en massa haha)

Men hur snabbt går toleransen upp, behöver man höja dosen varje gång för att få samma effekt om man tar ungefär var 2-3 dag?
Det är individuellt, vissa kan ligga på samma dos i flera år medans andra får höja efter någon eller några veckor. Har man suttit fast i ett benso missbruk och börjar käka igen vid noll tolerans så går toleransen upp mycket fortare än va de gjorde första gången.
Citera
2017-08-16, 21:34
Bannlyst
Har samma dos nu i ca 3 år 6mg ksalol om dagen alla tas samtidigt med treo på morgonen ,sen funkar jag
Citera
2017-08-19, 00:07
Medlem
Pandarns avatar
Jag känner att jag verkligen har fått en minskad effekt den senaste veckan på mina ksalol. Jag vet att dem är äkta då effekten varit som vanlig och på rätt sätt i början, men de senaste dagarna har jag verkligen känt av ytterst lite.

När jag hämtade ut dem i tisdags tog jag två direkt, blev skön och så som vanligt. Dagen efter tog jag två till, tidig eftermiddag ungefär. Sen dagen efter det tog jag ingen alls för att "vila" lite och idag tog jag först två i förmiddags, fick en ganska svag effekt men kände ändå att den var där. Tog sedan en till, somnade typ efter två timmar bara. Tog sedan nu ikväll ytterligare än, försöka boosta genom att dricka en drink och ett glas vin men känner inte så mycket mer än ångestfri.

Kan jag bara ha utvecklat en osoft tolerans eller vad kan problemet vara? Bör jag köra lite vilodagar för att få kroppen i balans eller vad kan jag göra för att få tillbaka den önskvärda effekten?
Käkar en del vitaminer; magnesium, c- och b-vitamin samt 5-htp om det skulle göra någon skillnad
Citera
2017-08-19, 02:40
Bannlyst
Känner man igen sig så bör alla varnings klockor ringa. Detta är inget fräkt ett dugg

Det är inget snack om att 1 gr Xanor är värt 20 spänn/ st Ligger man och super 3 4 dagar så är psyket på helspänn och det är svårt att varva ner.
En del gör det i andra länder och fattiga jävlar gör det i Umeå. S-Vall t.ex.

2 st så kan man varva ner och försöka sova. Om man vill?

Men man ska inte dra flera Xanor och supa samtidigt man blir knäpp och kan göra vad som helst.
Jag har berättat om folk huggit andra med kniv och jag själv 2005 slogs mot 6 Poliser.
Jag blev inte ens åtald då det var inte som nu när dom kommer med sköldar och skit.

Det var en jävligt sjuk sak först så bröt dom armen så långt bak så jag hade ont i flera år.

Dom strippade mig på allt utom kalsongerna.

Då satte jag mig i ett hörn och och drog trådar ur dom och försökte stoppa ner dom i min hals.
Xanor är är inget man ska skoja med om dom inte sett mig på tvn i cellen så hade jag inte levt i dag.

Ärligt jag har aldrig velat dö och jag minns inte ett skit. Jag hade supit i flera dagar jag hade en dålig tjej som söp mer än mig.
Det fanns ingen avknapp på oss då.

En som söp med oss under den tiden fick en hjärnblödning han var som jag är i dag.
Han hade en undulat som hade ett så fint ägg jag käkade upp ägget för han med skal och allt så jävla onödigt.

Min tjej skulle vattna blommorna på balkongen men slubnade på tröskeln på väg in.
Jag satte mig och såg på tvn ett tag när jag skulle pissa så låg hon kvar.

Då ringde jag ambulansen. Man blir väldigt kall när henns barn skulle hälsa på så kom dom med tåg
Då hade hon krockat med nog skylt och smitigt. Så när vi skulle ta bilen till vår lya och hon hade inte sett sina ungar på en månad så stod polisen där och väntade.

Jag är rädd för att få hjärnblödning jag med kroppen orkar inte hur länge som helst när man festar 37år med sprit det kostar.

Nu har jag ingen som sover och vaknar och säger xxxxxx

-Ska vi ordna sprit? Då hade jag suttit uppe hela natten när hon sov

Det är bra. Jag siktar på att bli 70år. 15år till.
Senast redigerad av Neegerrboll 2017-08-19 kl. 02:55. Anledning: Påtänd
Citera
2017-08-19, 11:22
Medlem
Citat:
Måste bata säga att ksolal är riktgr grymma asså käkat 5 stycken och mår som.en kung haha

Jag har aldrig testat just Ksalol, Xanor har jag givetvis, men ej det förstnämnda.
Senast redigerad av Figo-28 2017-08-19 kl. 11:24.
Citera
2017-08-25, 04:56
Medlem
Concubines avatar
Sjukt att jag har jättelätt att dygna på ksalol, har dock GAD m.m. så blir nästan smått manisk när jag tagit och tar tag i saker och stannar uppe och gör kul grejer.

Det är som att tröttheten är i bakgrunden, att man inte känner av den alls lika mycket som annars, eller snarare inte tänker på den.

Röker även nu men ändå inte jättetrött
Citera
2017-08-25, 13:22
Medlem
Hej.

Om man tagit 2mg Xanor på natten, kan man dricka alkohol nästa dag då? Det är cirka 12-18 timmar efter intag. Vill ej ha blackoutfylla.

Tack på förhand.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in