2017-08-18, 17:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Midsommardagen
Det här dådet i Åbo tar nog fan priset. Om dessa SATANS KREATUR sprungit fram och dödat en mamma och ett barn med kniv då djävlar tror jag brakar hus i helvete i Finland.

Sannfinnländarna får 75% i nästa val och tvärstänger gränserna.

Nordiska rådet med passfrihet mellan länderna läggs ned.
Helvete, finnarna är inga svenska mesar, där kommer man inte lägga fingrarna i mellan. Muslimerna gör bäst i att hålla sig inne de närmsta åren där. Eller flytta till Sverige
Citera
Medlem
OvissFramtids avatar
Fyfan vilka förbannade kräk, har de huggit kvinna med barn visar det vilka jävla monster vi har att göra med. Det är personer som aldrig kommer kunna "behandlas", de har absolut ingen respekt för livet och absolut ingen respekt för krigets lagar och regler (för krig är vad de bedriver), jag undrar hur TV4 nyhetsmorgon ska snacka bort detta imorgon. Samma gamla vanliga trams "de vill att vi ska vara rädda, de vill inte att vi ska leva som vanligt", "terroristerna vinner om vi är rädda och stänger oss"..Samma gamla vanliga jävla jidder och skitsnack som inte förhindrar att terrordåd sker, det krävs för fan handling nu. Rädslan är befogad, för egen del är jag inte rädd för att gå ut. Men jag vill inte att någon nära drabbas av dessa vansinniga illdåd, för att ingen gör någonting.
Citera
Medlem
Om detta visar sig vara islamistiskt (vilket det verkar vara) så är det åttonde dådet inom loppet av ett år i Europa.
Smaka på det en stund, smakar det gott V och MP?
Citera
Medlem
dunderhokens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av blaha95
Jag ber till gud ''allahu akhbar'' att dessa som utfört detta kommit till Finland genom Sverige.

http://www.morpheusblogg.se/2017/08/...12e-september/
Citera
2017-08-18, 17:06
Medlem
Kanske blir det har vandpunkten for EU-bygget? Forum var det vara ostlanderna som satte upp sig. Gamla Svedala klarar sig hyggligt utan Norges stod men finnarna tar ingen skit efter krigen. Sverige kan inte bara rikta sit mot tyskarna, Finland som lankar mot ost, forsvarssamarbetet och annu mer handeln med Asien maste vi kompromissa om finnnarna pekar med hela handen/knifen.

Otroligt tragiskt att sa manga ska do en sadan dod men finnarna hade sakerhetsbaltet pa sa det blir svart att forklara bort hotet i fortsattningen om sociokulturella faktorer
Citera
Medlem
Sam.Boyds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Midsommardagen
Det här dådet i Åbo tar nog fan priset. Om dessa SATANS KREATUR sprungit fram och dödat en mamma och ett barn med kniv då djävlar tror jag brakar hus i helvete i Finland.

Sannfinnländarna får 75% i nästa val och tvärstänger gränserna.

Nordiska rådet med passfrihet mellan länderna läggs ned.

Passfriheten är en punkt. Visumkrav för svenskar lär också ligga högt på listan.

Vi väntar med spänning om att få höra villka terroristerna är och deras bakgrund.
Citera
Medlem
Z2361s avatar
Förjävligt! Är detta ett spontant attentat inspirerat av gårdagens eller har dom ett mer planerat samband?
Citera
Medlem
Facebacks avatar
Hur många muslimer har Finland tagit in? Man borde göra en ett diagram över hur risken ökar på antal muslim man släpper in i landet, ja jag vet att risken ökar med 100% efter första.
Citera
2017-08-18, 17:07
Medlem
mazdarikards avatar
Är detta verkligen bekräftat? Det kan ju faktiskt handla om en olycka. Eller en "misstänkt olycka" som svenska medier brukar rapporterna när en alla snackbar mördar oskyldiga
Citera
Medlem
tegeltaks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Waji
Om det skulle vara så känns det mer som hedersmord. Det är min första känsla Hur som haver så luktar det terror men man bli ju fundersam om barn och mamma är döda

Nja..det var ju flera som blev knivade.
Citera
Medlem
Nu kommer väl SVT dra upp Bader Meinhof och IRA när de snackar om Åbo eftersom de snackade hela kvällen om ETA igår i Aktuellt med Hans Brun.
Citera
Medlem
retepm.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ChiefenKing
Kan anledningen till att dessa muslimaner utför dessa dåd vara att västerlänningar i sin tur hyser agg mot muslimer som sin tur känner sig utanför och lättare blir extrema, dvs IS får fler rekryter? Alltså att alla nya dåd speglar att IS är desperata?

Är du muslim själv som resonerar så vridet?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in