2017-08-18, 11:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Grandpa
Jo, det kunde hon kanske, men jag tror inte att hon prioriterar flashback före sitt jobb.
Nu missförstod du, läs tidigare inlägg.
Citera
2017-08-18, 12:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gusselby
En del här är ju öppna med att de är från Mariestad, skulle någon vilja berätta om det pratas mycket om det här och vad sägs i så fall? Hur välkänt är det att det är KM som nyligen har suttit i förhör? Hur är reaktionerna?

Av vad jag har kunnat se så har det nu gått nästan en månad sedan KMs namn dök upp här.första gången. Det skulle vara intressant att höra om han jobbar på som vanligt och allmänt hur han beter sig. Någon av alla som häckar här på FB borde ha stött på honom eller hört nåt.
Han jobbar som vanligt ....
Citera
2017-08-18, 13:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lockerudarn
Han jobbar som vanligt ....

OM - KM är pilotman o läser här maniskt - han el anhörig förmodligen "trollar" lite här - "blockar" sina profiler på FBook. Låter han sin son gå till skolan utan dementi/ motargument - vad är du för person?? Saknar du helt empati för andra människori??
Har inget troll lust att lätta hjärta o tala sanning var HA finns? Tack på förhand
Citera
2017-08-18, 13:40
Medlem
VelePetters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hardbeck
OM - KM är pilotman o läser här maniskt - han el anhörig förmodligen "trollar" lite här - "blockar" sina profiler på FBook. Låter han sin son gå till skolan utan dementi/ motargument - vad är du för person?? Saknar du helt empati för andra människori??
Har inget troll lust att lätta hjärta o tala sanning var HA finns? Tack på förhand

Om KM är den som har varit anhållen, är han då anhållen just för att vara "mannen med pilotglasögon" ?
Citera
2017-08-18, 13:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av VelePetter
Om KM är den som har varit anhållen, är han då anhållen just för att vara "mannen med pilotglasögon" ?
Den som satt anhållen i månadsskiftet maj/juni är mannen som sågs på bron med pilotglasögon.
Citera
2017-08-18, 14:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av divadnil
Den som satt anhållen i månadsskiftet maj/juni är mannen som sågs på bron med pilotglasögon.

Som satt anhållen skäligen misstänkt för mord?
Har det kommit fram vem det är?
Citera
2017-08-18, 14:36
Medlem
Twiggygirls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av salta_killen
Jag fattar inte varför twiggy kommer med uppgifter som är uppenbarligen helt fel? Jag menar, att kolla vilken skola och linje HA gick är ju ingen "rocket science" att kolla upp så det är ju totalt meningslöst att ljuga om.

Twiggy, du borde kanske kolla dina källor lite noggrannare? Just nu är det svårt att ta något du säger på allvar, sorry.

Jag läste det längre bak i tråden.
Citera
2017-08-18, 14:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av exsist

Öh vad menar du nu? Är väl han vi diskuterat hela tiden??
Citera
2017-08-18, 15:20
Medlem
Stryknings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av exsist

Nej, men det finns gissningar här i tråden.
Citera
2017-08-18, 16:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Twiggygirl
Jag läste det längre bak i tråden.
Vad läste du längre bak i tråden?
Citera
2017-08-18, 16:05
Medlem
VelePetters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Strykning
Nej, men det finns gissningar här i tråden.

Har varit en massa gissningar. Tänk om man vore synsk och kunde se vad som hänt HA.
Citera
2017-08-18, 17:02
Medlem
Greenskys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hardbeck

OBS! Spekulation:

Kan vara så att "tjocka släkten med UA" (om de nu är kusiner) i spetsen lagt locket på, och just nu så filar de på vad som skall sägas utåt officiellt. (Om nu KM är pilotmannen vill säga).

Det bör hända något snart, om inte annat för barnets skull, konstigt/sjukt vore annars.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in