Citat:
Ursprungligen postat av
skunkjobb
Men för helvete, det där är inte en motor som heter Kubota D3700, det är en hel djävla traktor som heter Kubota L3700SU. Du kan ju inte bara ta vad som helst som heter något med Kubota och 3700 och tro att du har hittat rätt. Vad än den traktorns motor heter så har den en cylinder för lite, det är bara att räkna.
Här är en centrifug med kylfunktion som heter Kubota 3700:
http://www.centrifuge.jp/products/model-3700/ Det är inte heller relevant för ubåten.
Jag har ju redan sagt det flera gånger, det verkar inte finnas någon motor som heter Kubota D3700, de måste ha skrivit fel i artikeln.
Hahah chilla för helvete. Vad tror du den danska tidningen med mera menar då med en kubota d3700 där dom eventuellt skrivit fel? En motor som inte är från traktorn 3700?
Det verkar dock finnas något som heter V3700 och då fattar jag att ett V kunnat bli D.
Om ni nu säger att den på bilden har 4 cylindrar så tror jag er och då kan det inte vara motorn från traktorn 3700.
Men det står att det är en motor från en traktor, och jag hittar en traktor som heter kubota 3700. Varför skulle jag inte utgå att det är den motorn?