2017-08-17, 16:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nibiru2011
Återigen en SD storm i ett vattenglas av folk som knappt satt sin fot på Södermalm. Demonstrationen är fredlig och stör knappt någon förutom några vilsna främlingsfientliga. SD har länge fört kampanj mot "förhatliga" Söder men lever inte som de lär för när SD ledarna ska på krog, sport, evenemang eller bara allmänt ha trevligt i huvudstaden så är det ofta Söder som gäller.

SD är emot hyckleri, och för svenska områden. På vilket sätt hycklar de när de vistas i hycklarna svenska områden? Om något så bevisar de bara att hycklarna är hycklare, eftersom SD aldrig hade velat besöka hycklarnas områden om dessa områden hade varit som hycklarna påstår att de vill ha dem: fulla med invandrare.
Citera
2017-08-17, 16:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hasseochtage
Ursäkta, de utav oss som inte är hipsters, utan knuffades ut ur Södermalm och in i Rågsved, har tampats med invandrarna i bra många år.

Så typiskt norrlänningar att tro att alla stockholmare är journalister eller politiker. Ni fattar inte hur bortskämda ni är. Arbetslöshet? Det har Stockholm också, eftersom norrlänningarna har röstat hit en massa invandrare.

Stockholm har även i hög grad själva röstat för massinvandringen men man ville kanske att alla skulle hamna i Skåne.
Citera
2017-08-17, 16:12
Medlem
tclaessons avatar
Stor humor att de absolut största förespråkarna av den här destruktiva mångkulturen direkt börjar klaga när den visar sig i deras egna kvarter. Hoppas att afghanerna sitter kvar länge till och retar gallfebern på hycklarna.
Citera
2017-08-17, 16:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Valpen_
Stockholm har även i hög grad själva röstat för massinvandringen men man ville kanske att alla skulle hamna i Skåne.

Jag har inte påstått att hela Stockholm har varit emot invandring, så jag förstår inte varför du tror att du argumenterar emot mig.
Citera
2017-08-17, 16:13
Medlem
sherms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Provokatör
Jag funderar på vad dom ska skrika när dom riktiga nazisterna visar sig?

/Provokatör
"Inga jassistej på våja gatoj", varvat med "jalla jalla, Svärje åt alla"..
Citera
2017-08-17, 16:13
Medlem
gonesexuallywrongs avatar
Det handlar säkert om islamofobi

https://ledarsidorna.se/2017/08/islamofobi-en-asikt-som-nu-fors-in-i-patientjournaler/
Citera
2017-08-17, 16:27
Medlem
Citat:
Jag har inte påstått att hela Stockholm har varit emot invandring, så jag förstår inte varför du tror att du argumenterar emot mig.

Gnäll inte då, majoriteten röstade på alliansen och massinvandring.
Citera
2017-08-17, 16:34
Medlem
Citat:
Gnäll inte då, majoriteten röstade på alliansen och massinvandring.

Var har jag gnällt på att stockholmare är oskyldiga i invandrarpolitiken?
Citera
2017-08-17, 16:42
Medlem
Citat:
Var har jag gnällt på att stockholmare är oskyldiga i invandrarpolitiken?

Du påstår att Norrlänningar har röstat dit en massa invandrare till Stockholm, lite fegt att skylla ifrån sig.
Citera
2017-08-17, 16:45
Medlem
Endast en PK-extremist kan rädda en PK-rasist.
Citera
2017-08-17, 16:47
Medlem
Citat:
Du påstår att Norrlänningar har röstat dit en massa invandrare till Stockholm, lite fegt att skylla ifrån sig.

Vadå "skylla ifrån sig"? Jag har inte påstått att norrlänningarna ensamma ligger bakom invandringen, utan att de har röstat in en massa invandrare till Stockholm medan de har påstått att stockholmare inte förstår hur illa det är ställt med landet. Norrlänningar glömmer lätt bort att de flesta stockholmare inte är överklass.
Citera
2017-08-17, 16:49
Medlem
rough-justices avatar
Fyra poliser på plats. Ett gäng äckliga batikhäxor på trappan.

"We get laid, we get paid and we get applauds" lyste det kärringarnas fula trynen.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in