2017-08-17, 13:54
Medlem
jesuijuliusceasars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Aloe-Blacc
Rent nonsens, du får gärna bidra med statistik som menar att hazarer är mer otrygga i Malmö och övriga Sverige kontra 32 regioner i Afghanistan.

spelar ingen roll , dags att tänka på svenska kvinnor och barn och ...män.

Sverige är tryggare utan dessa kriminella desertörer och välfärdstiggare , en hel del av dessa har eller kommer tyvärr att: 1.Råna, 2.Våldta, ev begå Mord såsom i Arboga+ 100 andra fall.. statistiken på dessa ljuger inte.

Sedan första dagen i Swe har dom ljugit och tjyvat, som om inte det räcker , prova ljug när du ska försöka flytta till Usa, hell prova ens ljug om du ska dit på semester!

Överväger på riktigt att åka ner till apfganistan för att visa er att jag kan semestra där, kan även vissa hur enkelt jag köper en brottsling som får betala resan till Swe genom att ta med 30 gram horse i tarmen..

Pratar bl a helt ok farsi och det kommer man ganska långt med , pratar för övrigt sex språk, du som är så bildad och intellektuell kanske vill föra debatten IRL? på mitt moderspråk?
Citera
2017-08-17, 13:56
Medlem
Så fort någon bara sätter sin skitiga lilltå på svensk mark är det sedan uppenbarligen Sveriges ansvar att ta hand om den personen för livstidsförsörjning. Fruktar att hela det här pajaseriet kommer att sluta med sedvanliga eftergifter för skrik och skrän vänstern!
Citera
Medlem
Custom_mades avatar
Ja inte är det mysigt där iallafall.

Någon slog huvudet på spiken.

Helst ska denna sittstrejk fortgå så länge som möjligt med så mycket tillhörande skit som möjligt!

Det är ju perfekt, vända opinionen på hemmaplan!
Senast redigerad av Custom_made 2017-08-17 kl. 13:59.
Citera
Medlem
MEDDELANDE TILL ALLA FANTASTISKA ANTI-RASISTER SOM KOMMER PÅ LÖRDAG

Vilka kommer på lördag ?
Citera
2017-08-17, 13:59
Medlem
P4n0pl147h305s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HepCat-X
Ja, med tanke på att Afghanistan är ett land som ständigt tigger om bistånd och som dessutom försvaras militärt av Nato så är det inte litet fräckt.

Pedofilerna (muslimerna) är alltid fräcka då de som sagt ser sig om förmer än alla andra för att koranen säger att de är bäst, dessa IQ Pedofilmuslim får då för sig att de verkligen är det trots att deras land är en förbannad soptipp och varhelst de kommer så förvandlar de den nya platsen till en soptipp.
http://islam-watch.org/Misr/Muslim-Best-People-in-Allah-Eyes.htm

de har alltid en bortförklaring till tiggandet, bidragsparasiterandet, att de måste försvaras av NATO osv.
Gärna en bortförklaring som de hittar på när frågan ställs.
"Det är FN som betalar bidraget, inte svenska skattebetalare" är en klassiker.
"Det är Afghanistan som betalar våra bidrag"
"Vi vinner alla krig, ingen har erövrat Afganistan vi behöver inte NATOs skydd"

skulle de sätta sig ner och självbetrakta (något tredje världen folk har riktigt svårt för det är även en av grundorsakerna till att de är smutsländer) så skulle komma till insikt att de är smuts och då skulle de KANSKE kunna försöka förbättra sig, istället sitt de i islams björnsax och får köra med nödlögner allt för att islam inte ska ses som den björnsax den är, att islam är förlorarens sätt att försöka vinna trots att islam enbart kommer leda till förlust och konflikt.
Att islam inte ska se som den smörja den faktiskt är och pedofilen Muhammad som den massmördande stråtrövare och våldtäktsman han faktiskt var och det högst ologiska i att följa en sån vandrande smuts.

Men eftersom de inte kan självreflektera över sin misslyckade religion-kultur så kommer de för evigt vara dessa korkade förlorare. Dessa giriga bidragsparasiter, istället för att göra Afghanistan till ett bra land (de har naturresurser som heter duga men som de är för efterblivna för att utnyttja, man väljer hellre att förgifta världen med sitt heroin istället för att bryta den malm och annat som finns där).

Bara det faktum att dessa äckel förgiftar folk med sitt heroin, men de är ju såååå oskyldiga.
Citera
2017-08-17, 13:59
Medlem
vitelviss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Niracave
Utan "lantisar" skulle det öht inte finnas nåt Stockholm

och utan Stockholm hade Skåne varit bankrutt sen länge, men visst din pik hajar jag. Jag blir bara less på hur ett gäng lantis-talibaner ska sitta å dilla om skit dom ej begriper. Stockholm eller söder är inte åsiktshomogent på något sätt, faktum är dom enda jag hört säga något positivt om mångkulturen är inflyttade lantisar! Undrar varför...

Patetisk tråd, finns inga ursäkter.
Citera
2017-08-17, 14:02
Medlem
Rammsbergs avatar
Det viktiga nu är att polis och politiker slutar att dalta med de "strejkande" och visar vart skåpet ska stå. Samla ihop allihopa och utvisa genast dem som inte har tillstånd att stanna i Sverige. Företeelsen kan lätt sprida sig när skolorna börjar, med "strejker" både här och där.

Alltså, dags för polisen att ta tag i saken.

När det gäller miljöpartister som är där och visar sitt fulla stöd för demonstranterna, så kan de genast avgå från den regering som bestämde att utvisning ska ske. Hycklare, är de!
Citera
2017-08-17, 14:03
Medlem
FiffelMonas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fittslem
Jag undrar också vem geniet var som kom på "occupy medis", oavsett så förtjänar vederbörande en medalj för folkfesten!
De sätt ju på Mynttorget först men blev flyttade av Kling och Klang, så det är nog nån av dem som ska ha en medalj även en blind höna...
Citera
2017-08-17, 14:04
Medlem
Sillen.frunkens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Antidemokretin
MEDDELANDE TILL ALLA FANTASTISKA ANTI-RASISTER SOM KOMMER PÅ LÖRDAG

Vilka kommer på lördag ?
Låter som det är UNG-vänster som dikterat detta upprop...
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gizur
Skulle vara intressant med detaljer från Spånga Gymnasium, sannolikt är det väl deras språkintroduktionsprogram det handlar om.

Här sitter alla afghaner som svenskar. Svårt å fatta vad gubben säger:

https://www.facebook.com/ungisverige.nu/?fref=ts

Anarki ā la vänster, fy fan
Citera
Medlem
RumpNietzsches avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MinotaurusX
Ganska väntat.
Hoppas demonstrationen flyttar till ett välbärgat område även nästa gång
Mångkultur är bra, men inte på våran bakgård...

Det här är ju faktiskt en ganska intressant tanke. Man bör ju kunna förutsätta att även om våra nykomna nationsräddare (kanske?) vet vilken stad som är huvudstad i landet, så bör ju långt ifrån alla vara lika införstådda med var man ska protestera, sittstrejka och allmänt kaoza för att uppnå så stor effekt som möjligt - i synnerhet i fråga om vilka specifika kvarter man bör koncentrera sina resurser, och utanför vilka trappuppgångar.

Det känns som det behövs en massiv informationskampanj för att upplysa dem om det. Så att de riktar sig så direkt som möjligt till de människor som kan se till att de får som de vill, så att säga
Citera
Medlem
RingInteSnutens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Meiji
Var ska svensk, spansk eller saudiarabisk lag gälla, utan några gränser?

Eller ska världen enl. dig vara helt fri från lagstiftning?

Nu skrev jag lite snabbt, jag menar självklart att vi ska ha fri rörelse.

Citat:
Ursprungligen postat av SmokyBacon
Om alla får flytta fritt vart de vill, hur skulle ett land som Sverige hantera 15 miljoner invandrare på ett år? Var ska de bo, jobba, studera etc? Fin utopi, dock helt omöjlig.

Dessutom finns det inget land på jorden som har fri invandring.

Nej det gör det inte, men vore det inte fint utifall du kunde komma och gå som du vill?

Den viktigaste poängen här är helt enkelt att inte erbjuda någon form av försörjning till personer som flyttar. Jag själv bor inte i Sverige och har inte gjort på många år och skulle aldrig få för mig att be regeringen i ett annat land att ta hand om mig för jag är så dålig på att sköta om mig själv.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in