2017-07-30, 15:45
Medlem
Någon som har träffat Emma_Andersson på rosa, i stockholm? Verkar riktigt go' trots lite dyr.
Citera
2017-07-31, 17:27
Medlem
Har någon prövat på Sandra från Eskort69? brunett med tajt kropp, finns på Kungsholmen och tar 1500 för 30 min.
Citera
2017-07-31, 17:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av porsche
Finns ett nick på rosa, Macke_85,
som har i sin blogg förklarat hur det kan gå
när man har lite otur o åker fast
för en skön stund.

Fan det här gjorde en lite nojig. Men känns som att killen gjorde flera misstag, dels att han tog hem henne och mest av allt körde henne till stationen. Hade han bara stannat hemma hade de ju inte kunnat ta eller bevisa han för något.
Citera
2017-07-31, 22:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av trevligastekillen
Fan det här gjorde en lite nojig. Men känns som att killen gjorde flera misstag, dels att han tog hem henne och mest av allt körde henne till stationen. Hade han bara stannat hemma hade de ju inte kunnat ta eller bevisa han för något.

Då hade polisen spanat efter vilket lägenhet hon gick in / ut ifrån. Sen plockar dom henne och pressar henne. Sen hade dom ringt på hos mig och ungefär samma procedur hade upprepat sig.
Jag skapade en tråd om det här, så vi kan ta diskussionerna där istället.

(FB) Polisen tog mig och eskorten sålde ut mig
Citera
2017-07-31, 23:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av halfyellow
Har någon prövat på Sandra från Eskort69? brunett med tajt kropp, finns på Kungsholmen och tar 1500 för 30 min.

Det står lite om henne några sidor längre bak. Hon är väl helt okey.
Citera
2017-08-01, 08:27
Avslutad

Citat:
Citera
2017-08-01, 09:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Johan1112
När jag tänkte efter så har jag sett flera annonser som påminner om hennes, namn, presentationen osv. I några står det "svarar bara personer som ring från registrerat nummer, det är för min säkerhet". Det kan ha varit hon, eller någon annan. Vem vet. Men jag har en känsla av att det inte var första gången hon försökte blåsa en sexköpare. Hon var lugn, trevligt och agerade förtroendeingivande. Hon fick mig att slappna av lite och sänka garden.

Tack för din historia och tråkigt att höra att du råkade ut för detta. Vad tror du spontant om Molly93 då?

Citat:

Jo, precis som någon skrev längre bak - hon är söt, vänlig och härlig i sängen men tycker även att hon är väldigt intelligent när man konverserar vilket iaf tilltalar mig för helheten. Minus för min del är att det är sug med mössa.
Citera
2017-08-01, 17:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mannen-88
Tack för din historia och tråkigt att höra att du råkade ut för detta. Vad tror du spontant om Molly93 då?

Jag tror hon är fake, men är svårt att veta säkert. Har aldrig fått något svar från henne. Varken på sms eller samtal. Har provat vid flertal olika tillfällen och från 2 olika nummer. Har även provat ringa direkt efter att hon har lagt upp en annans, nu pratar vi någon minut efter.
Men någon får gärna överbevisa mig
Citera
2017-08-07, 10:06
Medlem
Jo, precis som någon skrev längre bak - hon är söt, vänlig och härlig i sängen men tycker även att hon är väldigt intelligent när man konverserar vilket iaf tilltalar mig för helheten. Minus för min del är att det är sug med mössa.[/quote]

Är det spruta i mössan som gäller också eller på kroppen?
Citera
2017-08-09, 09:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FrostyS
Jo, precis som någon skrev längre bak - hon är söt, vänlig och härlig i sängen men tycker även att hon är väldigt intelligent när man konverserar vilket iaf tilltalar mig för helheten. Minus för min del är att det är sug med mössa.

Är det spruta i mössan som gäller också eller på kroppen?

Fick bara spruta i mössan.
Citera
2017-08-16, 00:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Johan1112
Förmodligen fiskar dom efter folk som ringer/sms:ar från registrerade nummer. Sen googlar dom fram så mycket som möjligt om dig. Vad du heter, jobbar, flickvänner, familj, facebook konton osv. Sen försöker hon utpressa dig och hotar med att berätta för polisen/vänner/arbetskollegor/familj osv.
Många är ganska oförsiktiga av sig och ringer från sin vanliga privata mobil eller jobbmobil.

Läste det här i shoutboxen på Rosa.

"Varning! molly93 med tel. 073-896 60 69 lämnar ut dir nr. och har "vänner" som kantaktar, hotar att avslöja & pressar på pengar!"

http://imgur.com/a/tHbsr

Vad var det jag sa....
Citera
2017-08-16, 10:28
Medlem
vem lämnar ut ett reg tel nr?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem