2017-08-14, 22:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sommarpappan
Jo, för att det faktum att ett snabbmatställe är nära var man själv befinner sig innebär att man har råd att äta där. Är du go eller?

-

Jag har ej varit på Medis idag förutom en snabb sväng för att droppa av mat, men jag har ständigt kontakt med vänner och några av de sittande barnen och de är otroligt hoppfulla. Idag tänder vi ljus för de som dog i Mirzawalang ("Afghanistan är säkert", jo, tjena). Ett meddelande från UiS:

Detta är hur alla känner just nu, ett stort hopp. Jag vet vad nästa del av planen är men låter bli att säga det här, kan dock meddela er att alla förr eller senare kommer få upp ögonen för denna folkrörelse.
-Såg eran folkrörelse när du och Jonas Gardell bögade på ett multikriminellt Marockanskt gatubarn.
Citera
2017-08-14, 22:28
Medlem
Provokatörs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Valpen_
Då kan de inte sittdemonstrera ifall de måste gå iväg och handla mat, kan inte du passa upp och serva dem med mat?

Just nu är ölhaket Charles Dickens (200 m) fullt av afghaner enligt personer på plats. Så tydligen kan dom röra på sig.

/Provokatör
Citera
2017-08-14, 22:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av gurkelurkan
Gud vad spännande. Har väntat länge på att det ska hända nåt. Hoppas på upplopp och ett djävla liv så Migrationsverket skyndar på hemskickandet. Jag vill att dom river halva Södermalm så journalister och dom handlingsförlamade poliserna inklusive regeringen fattar vad det är för drägg som bjudits in av svetsarn. Nu väntar jag ivrigt på morgondagen och jag tar för givet att dom inte ljuger igen.

Det handlar nog om att de ska hålla kurs för gråterskor, med sikte på att kunna sörja sina tappra bröder som föll på vägen till landet som flyter av mjöl, honung och svennehoror.

Ni har väl sett och hört gråtorgierna från arabiska, iranska och afghanska begravningar någon gång på nyheterna i tv? Folk som står och galltjuter öppet och halvsjunger i arabiska skalor och så. Det är en hopplöshetens sång och den kan hålla på i veckor i sträck. Klart att de vill lära ut den till sina svenska väninnor.
Citera
2017-08-14, 22:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bizmarck
Fyfan, vad vidrigt allt låter. Glad att jag bor långt ifrån Sthlm så jag slipper se skiten. Hur luktar det kring platsen egentligen? Hur går det med de sanitära olägenheter som hela "strejken" medför? Förutom att människorna på platsen är äckliga i sig, så måste de ju kasta sopor och göra sina vidriga behov nånstans?

Sittstrejken är snart på en platts nära dig. Enligt påtagligt pålitliga källor som aftonbladet med mera utökas denna typ av aktiviteter av andra liknande aktioner runt om i landet som stödjer "sittstrejkande skäggbarnen" i detta nu.
Citera
2017-08-14, 22:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MinotaurusX
Sittstrejken är snart på en platts nära dig. Enligt påtagligt pålitliga källor som aftonbladet med mera utökas denna typ av aktiviteter av andra liknande aktioner runt om i landet som stödjer "sittstrejkande skäggbarnen" i detta nu.

Det betyder bara att de väcker ännu mer avsky för sin sak hos vanligt folk. om de ska sitta och strejk"posera" i varenda stadskärna!
Citera
2017-08-14, 22:37
Avslutad
http://www.friatider.se/rossana-dinamarca-v-polisanm-ler-katerina-janouch-f-r-f-rtal

Citat:
Riksdagsledamoten Rossana Dinamarca (V) har polisanmält författaren Katerina Janouch. Anledningen är bland annat en tweet där Dinamarca anser sig förtalad.

Citat:
Katerina Janouch postade ett inlägg på Twitter där hon skrev att "Trappan är mer effektiv än Tinder" tillsammans med en bild på riksdagsledamoten Rossana Dinamarca (V) sittandes med de afghanska männen på Medborgarplatsen i Stockholm. På bilden har Dinamarca bara ben och kort kjol.
Citera
2017-08-14, 22:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Borgarbohemen

Sverige är inte otryggare idag än för några decennier sedan.
Du ljuger så att tungan svartnar och trillar av!!!! Sverige har tidigare varit ett av de tryggaste länderna i världen. Om du tittar på övriga Nordiska länderna så är de exempel på hur tryggt och bra Sverige hade kunnat vara om vi hade haft samma låga invandring och import av våldtäktsmän som dom. Förut kunde kvinnor helt ensamma vandra hem på natten genom städerna utan att råka illa ut. Förut kunde kvinnor ostört sola topless på badstränderna osv osv. Förut förekom inte en enda gruppvåldtäkt. Nu är det vardagsmat. Skämmes alla som röstar på partier som låter detta fortgå. Skämmes alla som inte kan tänka på kommande generationers trygghet. Jag känner ett stort förakt för alla som förstört ett en gång så fint land att växa upp i.
Citera
2017-08-14, 22:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HepCat-X
Det betyder bara att de väcker ännu mer avsky för sin sak hos vanligt folk. om de ska sitta och strejk"posera" i varenda stadskärna!
Japp, så är det inte mycket att snacka om. En bra åtgärd i det hela, kanske inte för dom själva, men för att få upp ögonen för oss som bor här.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bizmarck
Fyfan, vad vidrigt allt låter. Glad att jag bor långt ifrån Sthlm så jag slipper se skiten. Hur luktar det kring platsen egentligen? Hur går det med de sanitära olägenheter som hela "strejken" medför? Förutom att människorna på platsen är äckliga i sig, så måste de ju kasta sopor och göra sina vidriga behov nånstans?
Håller med och är tacksam att inte bo i närheten utan långt som fan från heroinisterna och vinkärringarna. Har också undrat var dom skiter och pissar samt slänger sina fimpar och skräp. Borde stinka utav helvete då dom inte ens tvättar sig och sover med samma kläder. Att råttorna trivs kan jag föreställa mig då dom gillar avfall och lukter.
Senast redigerad av gurkelurkan 2017-08-14 kl. 22:45.
Citera
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av MinotaurusX

Öh, ja. Bortsett från dina källor så läggs det även upp bilder från olika manifestationer runtom i landet. Det är därför det kallas för "folkrörelse".
Citera
2017-08-14, 22:42
Medlem
sherms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GenesisP
http://www.friatider.se/rossana-dinamarca-v-polisanm-ler-katerina-janouch-f-r-f-rtal
Det var dumt utav henne att pudla.
Citera
2017-08-14, 22:43
Medlem
LaScalas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gurkelurkan
Håller med och är tacksam att inte bo i närheten utan lång som fan från heroinisterna och vinkärringarna. Har också undrat var dom skiter och pissar samt slänger sina fimpar och skräp. Borde stinka utav helvete då dom inte ens tvättar sig och sover med samma kläder. Att råttorna trivs kan jag föreställa mig då dom gillar avfall och lukter.

Tiggarna är ju fler till antalet och har redan bajsat ner helaområdet. Det blir lager på lager bara.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in