2017-08-14, 13:53
Medlem
PingPongZongs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HepCat-X
På onsdag börjar We are Sthlm-festivalen, under fem dagar kan alla afghankillar, oavsett ålder, gå dit och volta svenska tjejer i klunga. Efter det (dvs efter att berättelser om detta har spritts på sociala medier och på FB) kommer det knappast att vara lika hippt att kela med afghanerna på Söder.

Dessutom: det är fortfarande sommarlov och förmodligen är många av de bofasta på Söder ute på semester. När de kommer tillbaka är de knappast allesammans förtjusta i att ha ett gäng skumma afghaner sittande på stadsdelens största torg. Särskilt inte de som har egna barn i skolåldern.

Fyfan vilket helvete det kommer bli med WaS med dessa strejkare. Kommer nog inte strejkas då. Dom är ju fan strejkbrytare som lämnar strejken lite då och då. Man som jag skrivit förut vad vet dessa"kulturberikare" egentligen. Dom tror dom kommit till paradiset. Deras religion kan dom strunta helt i. Svensk kultur är det bästa en muslim vet. Och sanna muslimer är jävligt rädda för det. Tycker muslimer skulle få straffa andra muslimer enligt deras tro även i Sverige.
Citera
2017-08-14, 13:57
Medlem
Nu har afghanerna gått ut på sin Facebooksida med en uppmaning om att sprida och rösta i Nyheter24:s omröstning - där det just nu står 3 714 för och 10 224 emot.
https://nyheter24.se/nyheter/politik/891348-sittstrejken-har-ar-demonstranternas-krav

https://www.facebook.com/ungisverige.nu/
Citera
2017-08-14, 13:58
Medlem
Har undvikit Medborgarplattsen trotts att jag bor en knapp kilometer därifrån av den enda anledningen att jag inte vill få min dag förstörd. Men idag var jag tvungen att gå förbi.

Kan ärligt säga att jag sällan eller aldrig sett så mycket asocial drägg på en och samma plats. Åldersmässigt skulle jag uppskatta "barnens" ålder till mellan arton och femtio. Inte många svenskar satt tillsammans med dom. En mager flumtomte med tovigt skägg och en ung blond kvinna med ett liter blont barn i en barnvagn satt mitt ibland dom.

Stora grupper av poliser står där för att skydda dom. Det är ju märkligt hur dom polisiära resurserna plötsligt blir outtömliga i sådana här sammanhang. När åttioåriga tanter blev rånade och misshandlade av marockaner kring den här plattsen för några veckor sedan fans inga resurser för övervakning.
Citera
2017-08-14, 14:00
Medlem
Separatistens avatar
Undviker Södermalm så mycket det bara går.

Hoppas de demonstrerar riktigt länge, gärna in till valet 2018.

Och hoppas att hösten och vintern blir riktigt, riktigt kall.
Citera
2017-08-14, 14:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Separatisten
Undviker Södermalm så mycket det bara går.

Hoppas de demonstrerar riktigt länge, gärna in till valet 2018.

Och hoppas att hösten och vintern blir riktigt, riktigt kall.

De ska ut ur landet långt innan detta år är slut.
Citera
2017-08-14, 14:13
Medlem
hagsatras avatar
Är nog bara en tidsfråga innan regeringen utlyser amnesti för alla för alla hazarer. Snart är de svenska medborgare. Grattis till oss
Citera
2017-08-14, 14:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hagsatra
Är nog bara en tidsfråga innan regeringen utlyser amnesti för alla för alla hazarer. Snart är de svenska medborgare. Grattis till oss

MP skulle säkert vilja göra det, men sossarna vet at det är en säker biljett till ett stort valnederlag nästa år.
Citera
2017-08-14, 14:44
Medlem
Alex Bengtsson: De unga afghanerna skriver svensk historia

Den galna migrationspolitiken och folkbyte som regeringen genomför kommer att gå till historien

Citat:
KRÖNIKA Samtidigt som sittstrejkande afghaner skriver svensk historia fortsätter ansvariga politiker ducka ansvar, skriver Alex Bengtsson.

Det handlar om liv eller död.

”Jag vill stanna i Sverige för att jag har inte säkerhet i Afghanistan. Jag vill inte nån tvinga mig att äktenskap jag vill vara fri som dem alla tjeter som bor här, jag är en människa jag har rätt att leva samt på senaste händelse i Afghanistan den Tliban kidnappade många tjejer att vara Sexslavar till dem ändå migrationsverket säger Afghanistan är säker. snälla fly inte från verkligheten. AGHANISTAN INTE INTE SÄKERT”.

http://aktuelltfokus.se/alex-bengtsson-de-unga-afghanerna-skriver-svensk-historia/

Talibanerna kidnappade tjejer, männen som skulle försvara dem sitter på trappan på Medis.

Fuck you afghaner åk hem och ta aktivisten Alex med ER !
Senast redigerad av Antidemokretin 2017-08-14 kl. 14:51.
Citera
2017-08-14, 15:21
Medlem
gonesexuallywrongs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Antidemokretin
Alex Bengtsson: De unga afghanerna skriver svensk historia

Den galna migrationspolitiken och folkbyte som regeringen genomför kommer att gå till historien

http://aktuelltfokus.se/alex-bengtsson-de-unga-afghanerna-skriver-svensk-historia/

Talibanerna kidnappade tjejer, männen som skulle försvara dem sitter på trappan på Medis.

Fuck you afghaner åk hem och ta aktivisten Alex med ER !

Han passar som försvarare av hazarer som saknar asylskäl Hazarer är inte kända för sin positiva kvinnosyn undra om Bengtsson är en pederast också som många hazarer? Därför han känner gemenskap. En fd nynazist för att inte ens riktiga nynazister vill ha med honom att göra
Senast redigerad av gonesexuallywrong 2017-08-14 kl. 15:23.
Citera
2017-08-14, 15:23
Medlem
Promenerade från slussen till medis igår och såg högen av afghaner som ockuperat Medis och fått hela stället att se ut som ett afghanskt flyktingläger. Bara i Sverige som man tillåter något sånt...
Citera
2017-08-14, 15:30
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Maria.bokklubben
Nu har afghanerna gått ut på sin Facebooksida med en uppmaning om att sprida och rösta i Nyheter24:s omröstning - där det just nu står 3 714 för och 10 224 emot.
https://nyheter24.se/nyheter/politik/891348-sittstrejken-har-ar-demonstranternas-krav

https://www.facebook.com/ungisverige.nu/
Och en annan om att de utan PUT ska gå i skolan och inte skolka för att strejka:

Mycket viktig info för alla ungdomar utan PUT!

Strunta absolut INTE i skolan!

Går ni inte på uppropet kan du förlora din skolplats!!! Den går då vidare till nästa person i kön.

Om du förlorar din skolplats kan du inte söka uppehållstillstånd eller överklaga avslag och skriva VUT med gymnasiestudier som anledning!!

Det går att strejka på eftermiddagar o helger så får de vuxna strejka när ni är i skolan!

Den här "strejken" är så j-kla snurrig.
Senast redigerad av Pripps3.5 2017-08-14 kl. 15:41.
Citera
2017-08-14, 15:38
Medlem
Provokatörs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pripps3.5
Och en annan om att de med PUT ska gå i skolan och inte skolka för att strejka:

Mycket viktig info för alla ungdomar utan PUT!

Strunta absolut INTE i skolan!

Går ni inte på uppropet kan du förlora din skolplats!!! Den går då vidare till nästa person i kön.

Om du förlorar din skolplats kan du inte söka uppehållstillstånd eller överklaga avslag och skriva VUT med gymnasiestudier som anledning!!

Det går att strejka på eftermiddagar o helger så får de vuxna strejka när ni är i skolan!

Den här "strejken" är så j-kla snurrig.

Och mer info från deras sida:

"Vänner och kära närvarande i stockholm sit
1-om du behöver ta ett bad eller tvätta dina kläder, ange ditt namn och namn på ditt efternamn som ska kontaktas. 0728417192
2-om du behöver någon medicin direkt till den och berätta vad du behöver, om du menar allvar, så tar vi dig till sjukstugan.
3-det bästa samarbetet med den insamlade vardagsrummet-pistolen är på sidan och så långt du kan komma från att vara spridda, är det mycket viktigt att folk ser oss tillsammans tills de är spridda
4-info info! Allt ni kan tala är mindre och mer språk, tala med den i ert sit-sit och tala, de är våra största sponsorer och de kommer att vara vår kommunikation mellan samhällets samhälle i dag.
5-segern är nära oss lätt! Hur som helst, behåll lugnet och ta hand om en annan."

/Provokatör
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in