2017-08-14, 02:00
Medlem
gonesexuallywrongs avatar
Märklig artikel så en person som får fyra avslag ska deporteras enligt den afghanska ambassadörer Enligt artikeln lever många miserabla liv i Sverige (låter som att Afghanistan är mer passande) och en migrant tror att Afghanistan har gjort en deal med Sverige om att ta emot migranter

Citat:
Ursprungligen postat av tolonews
If Afghan officials had not come here and not signed agreements, then why they deport us?” Nusratullah, a refugee said.

Fyra avslag bör vara ett avslag och en överklagan (i fall det finns grund) utvisningen ska genomföras. Inte undra på att Anne Ramberg älskar migranter
Citera
2017-08-14, 02:11
Medlem
Afghanistan är ett konservativt muslimskt land och de som far mest illa där är kvinnorna. Ändå är det männen som kommer hit och vill stanna.

Sedan undrar folk varför svenskar inte vill åka till Afghanistan, jag vill inte åka till något muslimskt land och definitivt inte till ett konservativt muslimskt land som Afghanistan.

Anser vidare att det inte är bra att ta in män från konservativa muslimska länder till Sverige eftersom kvinnor här får det svårare när män med konservativa värderingar kommer hit.

Jurister tjänar multum på dessa flyktingar, ju fler som kommer och allt ska dras i rättsinstanser desto bättre för dem. Att samhället inte får pengar till annat struntar dessa jurister. Det är helt oväsentligt att det inte finns bostäder, arbete osv i Sverige för alla som vill komma hit för de penninghungriga juristerna.
Senast redigerad av NOMOONRIVER 2017-08-14 kl. 02:16.
Citera
2017-08-14, 02:42
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av SmokyBacon
Varför gör du det? De flesta av dem har ju ljugit om sin ålder. Sen har många av dem sysslat med kriminalitet när de kommit hit.

Det har dem inte alls gjort. Vissa ja, men det finns rötägg i alla folkgrupper. Eller gäller det inte din nazistiska världssyn där svenskar är felfria?
Citera
2017-08-14, 02:50
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av gonesexuallywrong
Är Norge och Finland rasister? Infiltrerat av SS nazister? 32 av 34 provinser bedöms som säkra av norska ud Kan vi sända Arnstad och Pascalidou till Norge för uppfostran, norska ud behöver uppfostras likaså finska miv. Ånej jag kan inte norska använder mig av google translate för det som inte påminner om svenska Vet att en del aktivister och barikhäxor spelar dum för att slippa ta till sig texten, vi kan inte norska Tur då att texten från migri.fi är på svenska.

http://www.vg.no/nyheter/innenriks/afghanistan/udi-bare-to-av-afghanistans-34-provinser-er-utrygge/a/23963813/#xtor=CS6-6-[23963813%20udi_bare_to_av_afghanistans_34_provinse r_er_utrygge]

http://www.migri.fi/for_media/meddelanden/pressmeddelanden/pressmeddelanden/1/0/hela_afghanistan_ar_inte_i_krig_och_atersandning_a r_mojlig_72951

Hur många no go zoner är sverige uppe i? Dom riskera knappast död pga någon konflikt. Så det är bara myter som man sprider.
Citera
2017-08-14, 02:52
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av gonesexuallywrong
Märklig artikel så en person som får fyra avslag ska deporteras enligt den afghanska ambassadörer Enligt artikeln lever många miserabla liv i Sverige (låter som att Afghanistan är mer passande) och en migrant tror att Afghanistan har gjort en deal med Sverige om att ta emot migranter

Fyra avslag bör vara ett avslag och en överklagan (i fall det finns grund) utvisningen ska genomföras. Inte undra på att Anne Ramberg älskar migranter

Sverige har dessutom världen mest generöstaste asylpolitik, kan man inte få asyl i sverige så har man inga asylskäl.
Citera
2017-08-14, 03:08
Medlem
gonesexuallywrongs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 53280
Hur många no go zoner är sverige uppe i? Dom riskera knappast död pga någon konflikt. Så det är bara myter som man sprider.

Fler har dött av skottlossningar i Sverige än av att återvända till Afghanistan. Sverige är extremt farligt för migranter då räknar jag inte in alla dödsnazister eller attacken från NU som beskrivs som kristallnatten.

Av alla som EU återsänt hur många har dött?

Du sammanfattar läget kort och koncis.

Citat:
Sverige har dessutom världen mest generöstaste asylpolitik, kan man inte få asyl i sverige så har man inga asylskäl.
Senast redigerad av gonesexuallywrong 2017-08-14 kl. 03:10.
Citera
2017-08-14, 03:14
Bannlyst
Citat:

Tillåt mig att skratta. Sverige har en av Europas mest strikta asylpolitiker. Det är annorlunda nu än vad det var för några år sedan.
Citera
2017-08-14, 03:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sommarpappan
Det har dem inte alls gjort. Vissa ja, men det finns rötägg i alla folkgrupper. Eller gäller det inte din nazistiska världssyn där svenskar är felfria?

Kan du inte bara hålla käften? Vad fan vet du egentligen? Du sitter och försvarar människor från andra sidan jordklotet, som du aldrig träffat. Sen har du mage att sitta och klanka ner på oss svenskar som är världens mest civiliserade folk, men fortsätt så din idiot.
Citera
2017-08-14, 04:01
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av hybbe
Kan du inte bara hålla käften? Vad fan vet du egentligen? Du sitter och försvarar människor från andra sidan jordklotet, som du aldrig träffat. Sen har du mage att sitta och klanka ner på oss svenskar som är världens mest civiliserade folk, men fortsätt så din idiot.

Öh, va? Jag har bokstavligt talat varit där flera gånger och delat ut mat och ponchos, så snacka inte skit om att jag aldrig träffat dem. Har försökt förklara att anledningen till att jag försvarar dem är just för att jag har träffat dem -- när man väl gör det så fattar man tycke för dem.
Citera
2017-08-14, 04:10
Medlem
Citat:
Öh, va? Jag har bokstavligt talat varit där flera gånger och delat ut mat och ponchos, så snacka inte skit om att jag aldrig träffat dem. Har försökt förklara att anledningen till att jag försvarar dem är just för att jag har träffat dem -- när man väl gör det så fattar man tycke för dem.

Ok, så du har träffat dom. Det ändrar dock inte det faktum att du inte vet ett skit om dom här människorna, och att dom är kriminella är helt uppenbart. Fattar tycke för människor som fått avslag på sin asylansökan upp till tre gånger? Nej tack.
Citera
2017-08-14, 04:39
Medlem
Citat:
Ha ha ha...Du måste vara Flashbacks största skämtare. Eller också är du helt dum i huvudet. "När man väl träffat dom fattar man tycke för dem".. ha ha För mig är det tvärtom. Ju fler jag ser desto mer frustrerad och äcklad blir jag. Du och dom här kåta tanterna är en skamfläck och borde sitta i varsin sexbunker. I vilket fall som helst verkar du gått över från pedofili till att kåta upp dig på äldre apor.
Citera
2017-08-14, 04:46
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av gurkelurkan
Ha ha ha...Du måste vara Flashbacks största skämtare. Eller också är du helt dum i huvudet. "När man väl träffat dom fattar man tycke för dem".. ha ha För mig är det tvärtom. Ju fler jag ser desto mer frustrerad och äcklad blir jag. Du och dom här kåta tanterna är en skamfläck och borde sitta i varsin sexbunker. I vilket fall som helst verkar du gått över från pedofili till att kåta upp dig på äldre apor.

Om du klarar av att föra en civiliserad konversation så kan du svara på detta: har du någonsin pratat med dem eller har du bara sett dem och bestämt att du inte gillar dem? I så fall kan du vara en rasist.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in