2017-08-13, 22:21
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av gurkelurkan
Vad ska dom få för gott?

Det vet jag inte än, inte jag som är ansvarig för det, jag kör bara ut maten

Citat:
Ursprungligen postat av sherm
NU gick det plötsligt bra att gå ut i korståg mot pedofili, annars var det idel sex med unga pojkar som gällde. Fy fan vad vidrigt.

Jag har aldrig förespråkat pedofili och de killar jag sökt har inte varit prepubertala småbarn utan de har varit tonåringar, minst 15.
Citera
2017-08-13, 22:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av rattvisaebra
https://www.aftonbladet.se/nyheter/a/nqdz5/janouch-twittrade-om-dinamarca--kan-bli-av-med-sitt-jobb

tydligen har Rossana Dinamarcas taskig humor, Janouch skrev angående bilden där Rossana särade på benen en klockren kommentar på tweet :”Trappan är mer effektiv än Tinder” tyckte det var skitkul kommentar
Det där slog nästan Gudruns urringning. Vad i helvete är det för fel på dessa kärringar? Dom är ju äckligare än jag någonsin kunde föreställa mig. Är det på grund av kärringarna som afghanerna tror att dom kan knulla folk var dom än befinner sig och helst i grupp? Hoppas att svetsare Röfven får se denna bild.
Citera
2017-08-13, 22:27
Medlem
sherms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gonesexuallywrong
Det går inte att föra ett logiskt samtal med en uppenbar pedofil som klagar på att det är svårt att få svenska minderåriga pojkar i sin säng.

Vänstern har bland annat kallat Hanif Bali för husneger och onkel Tom bara roligt när någon kändis är lika vulgär och attackerar Rosanna Tyvärr får hon väl sitta och grina nu i valfri tv-soffa.
Nej, jag ser det som en given uppgift vi har att åter införa dödsstraffet för sexualbrott som pedofili. Där finns givetvis inget utrymme för dialog eller någon som helst ömmande förståelse för kräk som förgriper sig på barn.

Rätt åt mestizohonan..
Citera
2017-08-13, 22:28
Medlem
PingPongZongs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sommarpappan
SD är ett parti som har ca 12% stöd av folket. Om du inte tror mig så kan du slå upp valresultatet från 2014. Och ditt strunt på slutet ger jag inte mycket för, vi ser inte dessa hjältar som siffror utan som människor i nöd.

Jupp

Dom fick 12.86% i förra valet. Men sen kan partiers stöd växa mellan valen. Därför görs det hela tiden opinionsundersökningar som visar om stödet ökar eller minskar. Och så mkt som SD ökat och på så kort tid, det har aldrig något riksdagsparti gjort.

Ja DU gör det. Men finns inget med dom som är hjältemodigt. Dom har ljugit sig till asyl genom att säga att dom är barn. Det vet du ju? Att dom ska utvisas för dom inte är några barn. Så enkelt är det. Men tror inte dom fattat det. För står ju t ex att dom som är funktionärer måste vara vuxna. Likadant är det med den dom gjort ansvarig för det här, tjejen som är "17år" hon ska ju naturligtvis vara vuxen om hon ska ansvara för det här. Visst dom är alla vuxna men dom förnekar väl det. Men dom gör ju bort sig med västarna och att en minderårig är ansvarig. Men som sagt dom förstår inte. Dom tror alla är lika mkt värda. Men så är det inte. Dom får inte stanna som barn för dom är inte barn och då är dom inte lika värda att vara i Sverige.

Allt med det här är ju fel. Hörde att polisen tagit bort en presenning för den var inte tillåten. MEN vafan inte ens dom som sitter där och strejkar är tillåtna att vara i Sverige.
Citera
2017-08-13, 22:29
Bannlyst
Såg nyss ett mycket kraftfullt bemötande gentemot en rasistisk kommentar i Ung i vänster från en äldre kvinna och tänkte dela med mig av den till alla er som sitter och raljerar om hur afghanbarnen är våldtäktsmän.

Person A skriver:

Svaret kommer:

Så nu kanske ni alla kan hålla käften och sluta peka ut oskyldiga pojkar som våldtäktsmän när ni själva antagligen är det
Citera
2017-08-13, 22:37
Medlem
OT, kanske, men nu sitter afgahn-migranter i Linköping också, https://www.svt.se/nyheter/lokalt/ost/protest-i-linkoping-mot-utvisningar , samt i Göteborg ( obekräftad källa)

Det är dags för den store ledaren, som alltid hävdar att man ska vara tydlig och ha ordning, att krypa ur sin grop och tala om att det som är bestämt, gäller.

Gör han inte det, utan kanske slänger ut ett litet hopp, har satt sig riktigt illa till. Då är det bara att vänta på nästa migrant-grupp, som utövar utpressning, och sett att affarna lyckades!

( har varit borta ett tag, ursäkta om detta redan finns i tråden....)
Citera
2017-08-13, 22:39
Medlem
vonStahlheins avatar
Citat:
Såg nyss ett mycket kraftfullt bemötande gentemot en rasistisk kommentar i Ung i vänster från en äldre kvinna och tänkte dela med mig av den till alla er som sitter och raljerar om hur afghanbarnen är våldtäktsmän.

Person A skriver:

Svaret kommer:

Så nu kanske ni alla kan hålla käften och sluta peka ut oskyldiga pojkar som våldtäktsmän när ni själva antagligen är det
Det där var väl ändå mer än lovligt efterblivet. Med kärringens logik så är du och alla andra "goda" både rasister, nazister och gud vet vad för hemska saker. Den som sa't han va't, som man sa som liten.
Citera
2017-08-13, 22:45
Medlem
sherms avatar
Citat:
Det vet jag inte än, inte jag som är ansvarig för det, jag kör bara ut maten

Jag har aldrig förespråkat pedofili och de killar jag sökt har inte varit prepubertala småbarn utan de har varit tonåringar, minst 15.
Omyndiga, barn och unga, har ett uppenbart skyddsbehov från sexuella predatorer/pedofiler och pederaster som dig. Hade jag varit pappa till någon utav de ungar du förgripit dig på, så skulle jag söka upp dig och krossa vartenda ben i sin kropp. Att belägga pedofila handlingar med dödsstraff är det enda rätta!
Citera
2017-08-13, 22:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Whyback
OT, kanske, men nu sitter afgahn-migranter i Linköping också, https://www.svt.se/nyheter/lokalt/ost/protest-i-linkoping-mot-utvisningar , samt i Göteborg ( obekräftad källa)

Det är dags för den store ledaren, som alltid hävdar att man ska vara tydlig och ha ordning, att krypa ur sin grop och tala om att det som är bestämt, gäller.

Gör han inte det, utan kanske slänger ut ett litet hopp, har satt sig riktigt illa till. Då är det bara att vänta på nästa migrant-grupp, som utövar utpressning, och sett att affarna lyckades!

( har varit borta ett tag, ursäkta om detta redan finns i tråden....)

Lock them up! (afghankidsen alltså, och gärna deras supporters bland aktivister och tanter också)

Edit: Väntar nu bara på att en grupp afghanmän ska slå sig ner på Gustav Adolfs torg i Malmö. Sydsvenskan kommer att jubla över det, och danskarna hånflina.
Senast redigerad av HepCat-X 2017-08-13 kl. 22:53.
Citera
2017-08-13, 22:51
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av sherm
Omyndiga, barn och unga, har ett uppenbart skyddsbehov från sexuella predatorer/pedofiler och pederaster som dig. Hade jag varit pappa till någon utav de ungar du förgripit dig på, så skulle jag söka upp dig och krossa vartenda ben i sin kropp. Att belägga pedofila handlingar med dödsstraff är det enda rätta!

Har aldrig förgripit mig på någon, det är SD-fasoner
Citera
2017-08-13, 22:53
Medlem
sherms avatar
Citat:
Har aldrig förgripit mig på någon, det är SD-fasoner
Jag är inte Sverigedemokrat.
Citera
2017-08-13, 23:00
Bannlyst