Citat:
Ursprungligen postat av
Abdullakastrulla
Nu mins ju inte jag dessa observationer, när dom skall ha skett i tid till att han försvinner från kameran.
Tänker på att Eva säger att han kanske sovit ute... det gör det nog än mer osannolikt. Varför skulle han gå upp i rök en hel eftermiddag/kväll.. helt utan spår, för att sedan vistas i allmänheten, för att sedan försvinna igen. Jag ser liksom ingen logik i det alls. Att han skulle dumpa sakerna och övernatta i Hallsberg. Men men... svårt att veta. Men jag blir att tänka på ett annat fall när jag läser händelseförloppet igen.
Okii ,men ta det här scenariot om vi nu skall sluta gosegosa omkring P. ?
Han får en sliff eller vad det nu heter (fråga inte mig ? ) och börjar använda den och då kommer de där två tjejjerna gåendes ,de ser att han springer iväg från dem och de tittar efter han ,men han håller sig en bit in i skogsbrynet (det är observationer på det ) .
Sen när han kommit igenom sin drog och vaknar till på morronkvisten ,tänker han till ,och inser att väskorna har han dumpat ,kanske inte så bra ,ska nog se om de finns där de lämnades ,och i den vevan såg den där kvinnan honom...suck ...
Men i allmänheten är det väl inte ,att sitta i en skogsdunge en hel kväll o natt ?
Varför envisas ni med att det är droger inblandade i det här ? why ?
Förresten ,vilket fall tänker du då på Abdullakastrulla ?