Citat:
Ursprungligen postat av
Smurfetteflickan
.......
Jag kan inte låta bli att undrar, hur det skulle varit om , svenska, vita äldre män, skulle tagit sig an afghanska 17-åriga ensamkommande flickor, gullat och kelat med tjejerna precis på samma sätt som batikhäxorna gör med de afghanska unga männen...ana reaktionerna...någonting har gått riktigt snett i Sverige!
http://imagizer.imageshack.us/a/img922/6830/C2npqX.jpg
Dessa kvinnor är
eldsjälar och du är bara ett
gubbslem!
En problematik som belysts på forumet otaliga gånger men i MSM så har det varit sparsamt med reportage. Genom den uteblivna granskningen, så har dessa kvinnor intalat sig att dom aldrig skulle upptäckas, dom skulle lätt kunna gå under radarn och begå dessa brott i lugn och ro. Detta är långt värre än normalfallet av prostitution, kvinnorna utnyttjar män/pojkar som enligt egen utsaga står under
dödshot och lever under
hård psykisk press.
Vi minns alla upprinnelsen till att Arbogakvinna till slut kunde lagföras. Två afghaner gick först till polisen för att dom blev hotade och tvingade till sex, polisen lyssnade inte och dom gick till media där vi i en av få artiklar fick ta del av eländet.
https://www.ekuriren.se/nyheter/har-har-chefen-for-boendet-sex-med-flyktingpojkar-hotade-att-fa-oss-utvisade/
'Knulla mig eller jag skickar dig till en säker död', fy fan vilket avart av mänskligheten. Dessutom så har andra batikkärringar känt till hennes särställning och velat var med på ett hörn.
"Enligt pojkarna har också andra personer i kvinnans närhet kommit till pojkarna och velat ha sex."
Offer för sexuella övergrepp intar ofta en inställsam hållning till sina förövare, och är man utrustad med någorlunda kritiska ögon så kan man se sådana överdrivna tendenser i beteende hos flera av dom unga männen. Dom klänger och kramas och tycks inte kunna få nog av kvinnorna.
När dom sedan träffar vanliga svenska tjejer tror dom att detta beteende är OK, med känt resultat vet vi att det inte är en lyckad form av integration.
/Provokatör