2017-08-13, 10:56
Medlem
[quote=Phena Lilipsson|61484422]Idiot kan du vara själv.
Du sitter och drar massa förhastade slutsatser!!!
GS är ingen Gunnar överhuvudtaget.
Jag har ingen far som har någon koppling till någon Hagström!!!
Jag vet inte vilket år misstänkta Hagström är född, för övrigt finns Hagström från Ullervad
nämnd i denna tråd för ca 5 år sen.

Om du klarat av att H= Hagst*m

Är det väl på sin plats att ta GS=?
Så slipper vi denna memory-lek!!!
Citera
2017-08-13, 11:18
Medlem
Grandpas avatar
Lite OT
Ett citat börjar med [ Q U O T E och ev. lite till ]
När citatet är över så ska det stå [ / Q U O T E ]

Ta inte bort den texten och/eller dom kantiga parenteserna för då blandas citatet ihop med din egen text!

Förlåt min petighet
Citera
2017-08-13, 11:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lubbe75
LH är det kanske som menas då? Kvar i Mstad.

Hagstr*m är B Hagstr*m - även kallad Boman.
Han var i TR och HR - där han friades för mordet på Kristi*a L*rm - en otäck kille.
Phena skrev 40år - men detta mord skedde 89.
Det är vad jag tror. Men Phena måste komma och berätta var HA 's kropp är annars blir detta bara en början på en taskig kriminalroman.
Citera
2017-08-13, 11:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hardbeck
Han var i TR och HR - där han friades för mordet på Kristi*a L*rm - en otäck kille.
Det är vad jag tror. Men Phena måste komma och berätta var HA 's kropp är annars blir detta bara en början på en taskig kriminalroman.

Nytt klargörande.
Jag har skrivit att GS tog livet av sin dåvarande flickvän. Han körde på henne med bilen.
Vad Hagström gjort känner jag inte till.
Citera
2017-08-13, 11:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ugglan.
Jag måste en till gång få detta klarlagt och bekräftat av de som vet: Är KM alltså kusin med Urb*n Ahl*n, talmannen i Sveriges riksdag?

Vem är denna U.A? Bodde han i Mariestad -92? Var han ute på Statt denna kväll? Kände han H.A?
Citera
2017-08-13, 11:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Phena Lilipsson
Nytt klargörande.
Jag har skrivit att GS tog livet av sin dåvarande flickvän. Han körde på henne med bilen.
Vad Hagström gjort känner jag inte till.

VAD ÄR GS= .........
Varför drar du ut på all fakta??
Citera
2017-08-13, 11:30
Medlem
Citat:
VAD ÄR GS= .........
Varför drar du ut på all fakta??

Jag kommer på grund av ett flertal skäl inte att röja GS identitet..
Citera
2017-08-13, 11:34
Medlem
Citat:
Jag kommer på grund av ett flertal skäl inte att röja GS identitet..

Ok
Och hur är det med var hon placerats i Skövde?
Citera
2017-08-13, 11:36
Medlem
Citat:
Ok
Och hur är det med var hon placerats i Skövde?

GS har koppling till Skövde.
Jag kommer inte berätta var av vissa omständigheter.
Citera
2017-08-13, 11:40
Medlem
Jubberos avatar
Citat:

Tycker du resonerar väldigt klokt. Just nu känns det som om alla resonemang kring "Pilot" trampar vatten och står stilla på samma plats som den senaste veckan.

Om KM nu skulle vara den aktuella.....vilka områden skulle kännas hemtamt för honom ang att gömma en kropp?
Om nu, mot all förmodan, snacket om nån Hagstr** plus nån till skulla ha substans, så nämns att kroppen skulle finnas i Skövde. Man kan väl utgå ifrån att hen inte menar själva staden, utan Skövdes närområde.

Timmersdala med omgivningar har ju tagits upp lite smått, men det finns betydligt fler ställen än en specifik brunn vid en av korsningarna. Har någon nån tanke om andra mer specifika ställen som kan passa in för syftet?
Själv tog jag upp gruvgångarna vid den gamla skifferbrytningen och kom på att det troligen är mer lättillgängligt från Billingesidan, om man nu vill gömma något i det området.

Är man från Mariestadstrakten bör man ju ha relativt bra koll på Timmersdala/Lerdala då det faktiskt inte tar alltför många minuter att åka bil dit.
Tar man vägen från Mariestad mot Skövde, men väljer andra halvan av färden för att passera samhället Timmersdala in mot Skövde hamnar man väl längs en ganska liten, slingrig o relativt lite trafikerad väg?
Mitt långtidsminne sviker mig nog emellanåt, men har nån lite koll på hur det egentligen ser ut den sträckan får ni gärna klarna bilden för mig.
Citera
2017-08-13, 11:44
Medlem
Citat:
GS har koppling till Skövde.
Jag kommer inte berätta var av vissa omständigheter.

Om du nu inte kommer berätta, varför började du skriva här?
Citera
2017-08-13, 11:46
Medlem
Ugglan.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Twiggygirl
Klura på ni. Kan ju berätta för er att KM:s näst äldsta systers son är sångare i hårdrockbandet Amaranthe. Mycket kända utomlands. Men dessa simpla saker har inget med att pilot inte vill ha fram sitt namn. Det skulle få konsekvenser för hela hans fortsatta liv. Hans JOBB framförallt. K.M är inte pilot.

Citat:
Ursprungligen postat av VelePetter
Undrar fortfarande hur Ni vet att KM är "pilot" ? Vet ni om "brovittnet" har pekat ut honom ? Eller hur vet Ni att vara så säkra på Er sak ?

Citat:
Ursprungligen postat av Grandpa
HUR är det bekräftat att KM är kusin med talmannen?

Citat:
Ursprungligen postat av Twiggygirl
Jaa, dom vet det Freija21 VET det, pudelfrillan och ugglan, samt Lubbe köper det.Lubbe ifrågasätter ingenting om K.m. Bara suger och sväljer. Kanske bäst att börja använda eget förnuft och lite logiskt tänkande. Men vissa har inte alla hästar hemma. Det var värre än jag befarade. Inte mycket att göra åt det. Lubbe presenterar dessutom all information här som pekar på Klas, som fakta. Han tror nog på troll också. Freija 21 är ett stort otäckt, ljugande troll. Jag fattar inte hur folk är funtade.Roa sej med att ljuga när detta är en så tragisk händelse. Trots att fler börjar ifrågasätta Freija och compani så kör Lubbe sitt eget race. Finns nog inget hopp där.
Freija var inte kompis med Helena. Sluta fantisera. Du har gjort bort dej på några ställen här.

VelePetter: Jag vet inte om KM är "pilotmannen" eller ej. Jag har så många skrivit typ att "om KM skulle vara pilotmannen ... (just med "om" fetmarkerat). Väldigt ofta gör jag också tillägget "... vilket vi ännu inte säkert vet."

Grandpa: På sidan 1554 bekräftar Twiggygirl och lubbe oreserverat att KM är kusin med Urb*n Ahl*n.

Och så då Twiggygirl: "Klura på ni. Kan ju berätta för er att KM:s näst äldsta systers son är sångare i hårdrockbandet Amaranthe. Mycket kända utomlands. Men dessa simpla saker har inget med att pilot inte vill ha fram sitt namn."
Alltså, vi pratar om 1998! Det är snart 20 år sedan ...

Hur vet nu du då att KM inte är "pilotmannen"? Vad har du fått för "säkra" dementier? En "säker" dementi (eller om du nu bara hasplar ur dig det) är väl inte mer värd än en "säker" bekräftelse?!

Sedan samma sak till dig som till VelePetter: Jag vet inte om KM är "pilotmannen" eller ej. Jag har så många skrivit typ att "om KM skulle vara pilotmannen ... (just med "om" fetmarkerat). Väldigt ofta gör jag också tillägget "... vilket vi ännu inte säkert vet." Har du helt missat alla dessa tillfällen? De två som klart har skrivit att de har fått bekräftat att KM skulle vara "pilotmannen" är Nikasi och Freija21. Pudelfrillan är jag osäker på. Men jag har aldrig påstått mig veta. Läsa ovan igen. Herregud människa, har du noll förmåga att ta in, sortera och minnas det batteri av reservationer som jag har skrivit de senaste två månaderna?

Sedan en sista sak till dig Twiggygirl: Du tjatar om MR som "pilotmannen" och nu är det du som "vet" och blir sur och grinig för att vi andra inte "köper" det. Vad är det som gör att din påstådda vetskap om MR skulle vara mer rätt och riktig än Nakasis och Freijas påstådda vetskap om KM? Du tycker inte att du i så fall är lika "felorienterad" och "bortfintad" som du anklagar Nikasi och Freija - samt Pudelfrillan - för att vara?
Senast redigerad av Ugglan. 2017-08-13 kl. 11:48.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in