Citat:
Ursprungligen postat av
Twiggygirl
Klura på ni. Kan ju berätta för er att KM:s näst äldsta systers son är sångare i hårdrockbandet Amaranthe. Mycket kända utomlands. Men dessa simpla saker har inget med att pilot inte vill ha fram sitt namn. Det skulle få konsekvenser för hela hans fortsatta liv. Hans JOBB framförallt. K.M är inte pilot.
Citat:
Ursprungligen postat av
VelePetter
Undrar fortfarande hur Ni vet att KM är "pilot" ? Vet ni om "brovittnet" har pekat ut honom ? Eller hur vet Ni att vara så säkra på Er sak ?
Citat:
Ursprungligen postat av
Grandpa
HUR är det bekräftat att KM är kusin med talmannen?
Citat:
Ursprungligen postat av
Twiggygirl
Jaa, dom vet det

Freija21 VET det, pudelfrillan och ugglan, samt Lubbe köper det.Lubbe ifrågasätter ingenting om K.m. Bara suger och sväljer. Kanske bäst att börja använda eget förnuft och lite logiskt tänkande. Men vissa har inte alla hästar hemma. Det var värre än jag befarade. Inte mycket att göra åt det. Lubbe presenterar dessutom all information här som pekar på Klas, som fakta. Han tror nog på troll också. Freija 21 är ett stort otäckt, ljugande troll. Jag fattar inte hur folk är funtade.Roa sej med att ljuga när detta är en så tragisk händelse. Trots att fler börjar ifrågasätta Freija och compani så kör Lubbe sitt eget race. Finns nog inget hopp där.
Freija var inte kompis med Helena. Sluta fantisera. Du har gjort bort dej på några ställen här.
VelePetter:
Jag vet inte om KM är "pilotmannen" eller ej. Jag har så många skrivit typ att "
om KM skulle vara pilotmannen ... (just med "om" fetmarkerat). Väldigt ofta gör jag också tillägget "... vilket vi ännu inte säkert vet."
Grandpa: På sidan 1554 bekräftar Twiggygirl och lubbe oreserverat att KM är kusin med Urb*n Ahl*n.
Och så då Twiggygirl: "Klura på ni. Kan ju berätta för er att KM:s näst äldsta systers son är sångare i hårdrockbandet Amaranthe. Mycket kända utomlands. Men dessa simpla saker har inget med att pilot inte vill ha fram sitt namn."
Alltså, vi pratar om 1998! Det är snart 20 år sedan ...
Hur vet nu
du då att KM inte är "pilotmannen"? Vad har
du fått för "säkra" dementier? En "säker" dementi (eller om du nu bara hasplar ur dig det) är väl inte mer värd än en "säker" bekräftelse?!
Sedan samma sak till dig som till VelePetter:
Jag vet inte om KM är "pilotmannen" eller ej. Jag har så många skrivit typ att "
om KM skulle vara pilotmannen ... (just med "om" fetmarkerat). Väldigt ofta gör jag också tillägget "... vilket vi ännu inte säkert vet." Har du helt missat alla dessa tillfällen? De två som klart har skrivit att de har fått bekräftat att KM skulle vara "pilotmannen" är Nikasi och Freija21. Pudelfrillan är jag osäker på. Men
jag har aldrig påstått mig veta. Läsa ovan igen. Herregud människa, har du noll förmåga att ta in, sortera och minnas det batteri av reservationer som jag har skrivit de senaste två månaderna?
Sedan en sista sak till dig Twiggygirl: Du tjatar om MR som "pilotmannen" och nu är det
du som "vet" och blir sur och grinig för att vi andra inte "köper" det. Vad är det som gör att din påstådda vetskap om MR skulle vara mer rätt och riktig än Nakasis och Freijas påstådda vetskap om KM? Du tycker inte att du i så fall är lika "felorienterad" och "bortfintad" som du anklagar Nikasi och Freija - samt Pudelfrillan - för att vara?