2017-08-13, 09:47
Medlem
0x539s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av intermittentexplosivitet
Jag tror att det enda han bryr sig om är att inte bli inlåst, så att han kan fortsätta vara i sin bubbla - varvet. Han kommer nog även beskriva en historia som så lite som möjligt kan besvära framtida sponsorer.

Jag skulle säga att det är mer troligt att han blir Danmarks OJ Simpson och att spons i framtiden i princip blir omöjligt. I övrigt har du nog rätt, han vill nog bara återgå till sin bubbla. Kanske ägnar han sig åt nån lika autistisk men mindre ekonomiskt krävande hobby i framtiden, eller så hittar han lite mer skrupelfria sponsorer.
Citera
2017-08-13, 09:49
Medlem
Doctors avatar
Polisen på väg ned i ubåten.
http://i.imgur.com/r3sZRKK.png
Citera
2017-08-13, 09:51
Medlem
Sonnenwendes avatar
Citat:
Jag tror att det enda han bryr sig om är att inte bli inlåst, så att han kan fortsätta vara i sin bubbla - varvet. Han kommer nog även beskriva en historia som så lite som möjligt kan besvära framtida sponsorer.

Citat:
Det vet vi förstås inget om. Ett inte helt orimligt alternativ är att han, på sikt, börjar jobba för knarksmugglare - då får han uppfinna och tjänar pengar. Känner han sig motarbetad av staten så tror jag han snabbt blir full blown rättshaverist, och då försvinner ju de moraliska aspekterna av brottslig verksamhet.
Sydamerika nästa 👹
Citera
Medlem
DjPuttes avatar
Ska dem in i plåtjollen 4st tekniker?????
Tror att MIST 2st lär få avvakta innan dem får ta sig ned i tornet och in i själva skrovet.....
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Doctor
Polisen på väg ned i ubåten.
http://i.imgur.com/r3sZRKK.png

Tror ikke hun første som nå står på liften får plass i luken?
Citera
Medlem
twockos avatar
Kan hon ha surrats ombord och glömts, det har hänt förr?
Citera
2017-08-13, 09:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ThinkTank111
Konstigt att det inte letas eller dyks kring piren där PM påstod sig ha släppt av henne. Det kan ju ja varit både en lögn och en sanning.
Att inte dykare har letat där har jag tyckt varit märkligt länge. Dvs om dom inte redan vet att det är bortkastad tid.
Citera
2017-08-13, 09:52
Moderator
intermittentexplosivitets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sonnenwende
Sydamerika nästa 👹
Ja, går han bara fri är såklart Brasilien inte ett dåligt val av bostadsort...
Citera
2017-08-13, 09:53
Medlem
Doctors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JanX2
Tror ikke hun første som nå står på liften får plass i luken?

Nej, jag var fundersam om saxliften inte kommer att välta om hon ska kliva över kanten som den förste killen gjorde.
Citera
2017-08-13, 09:54
Medlem
Undrar varför de har mask på sig. Skulle nu kroppen finnas i den, vilket nästan är osannolikt, så kan det knappast ha börjat lukta redan nu. Har det börjat läcka in bränsle eller vad tror ni? Man tycker ju att det borde vara tillfälligt reparerat i så fall, så de kan ta sig in.
Citera
2017-08-13, 09:55
Medlem
Sonnenwendes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Outplayed
Undrar varför de har mask på sig. Skulle nu kroppen finnas i den, vilket nästan är osannolikt, så kan det knappast ha börjat lukta redan nu. Har det börjat läcka in bränsle eller vad tror ni? Man tycker ju att det borde vara tillfälligt reparerat i så fall, så de kan ta sig in.
Finns väl batterier i skrovet, de kan avge syra och gaser.
Citera
2017-08-13, 09:55
Medlem
Doctors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Outplayed

De vill ju ha drama nu när de är i direktsändning.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in