Citat:
Ursprungligen postat av
Varulv
Sure, men det är uppenbart att en stor del faktiskt är åtminstone inom vitmaktrörelsen. Jag tycker inte att "trollning" är en acceptabel förklaring till att marschera, skandera Heil Trump och slänga högerarmen i luften riktigt.
Grundproblemet är dock att inget hade hänt om dessa udda fåglar lämnats ifred. Men istället ska BLM-packet dit och mucka gräl. Visst, det tycker folk på den extrema vänsterkanten -- där jag antar att du lokaliserar dig -- är "great"; precis som de på den extrema högern gillar att det blir strider. Men de flesta människor i USA bedrövas mest av våldet, och då som sagt BLMarna triggat igång det blir det de som står som förlorare. David Duke har trots allt hållit på med sina pajaskonster hur länge som helst.
Därför, som sagt, är det staten, dvs Trump, som står som vinnare här. De är de som står för stabilitet. Jänkare gillar inte kaos, Hamburg-style. Sen vem som kört bilen tror jag är av sekundär betydelse.
CNN vinklar det här rätt hårt, kan man konstatera. Tar tillfället i akt för att försöka attackera Trump.