Citat:
Ursprungligen postat av
Kämpendahl
Jag tolkar det som att det är du aldrig varit nykter på en fest och att det skulle vara något helt otänkbart för dig? Bara för att Anders Borg gjort bort sig så behöver det inte betyda att han inte kommer att gå utanför dörren de närmaste åren. Jag gissar på att om han överhuvudtaget drack något så gick det betydligt lugnare till än för två veckor sedan.
Jag har aldrig sagt att Borg ska hålla sig hemma de närmaste åren, men det vore snyggt om han åtminstone tog en time-out.
Citat:
Ursprungligen postat av
Dr King
Ja så ligger det givetvis till. Borg var bjuden innan han blev Kuk-Anders med hela svenska folket. God etikett är ju att man aldrig återkallar en inbjudan. God etikett är också att man själv fattar när man inte är önskvärd och anmäler att man har fått förhinder. Det verkar dock inte Borg och Dominika ha fattat. Troligen var det väl Dominika som ville ha lite gratissprit och ta chansen att komma så nära Victoria och Daniel som möjligt. Kuk-Anders var nog spiknykter och drack bara vatten hela kvällen.
Man skulle ha velat ha varit med på minglet i början av festen då Dominika gick runt från person till person för att försöka nätverka. Samtidigt fick Borg hela tiden utstå följande fråga.
Hej Anders, det var länge sedan. Vad har du gjort i sommar? 
Borg och hans polska beter sig skamlöst och förstår inte begreppet etikett uppenbarligen.
Det i sig gör att Borg straffar ut sig från de fina salongerna.