2017-08-12, 20:21
Medlem
Sedan när har en "journalist" slarvigt uppsatt hår och gör "reportaget" kl 19 på kvällen...

Sista kända bilden på henne visar vad jag kallar knullruffs.
Citera
2017-08-12, 20:22
Medlem
Måste bara säga att hennes CV är imponerande när man kollar på linkedln, något som nyheterna har redan påpekat. Det är ju synd att hon är borta
Citera
Medlem
kejsarinnakanels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Regnflingan
....och som då gör att domaren väljer att mildra brottsrubriceringen ?? Menar man en olyckshändelse nu som lett till hennes död kan man ju undra ?
Så kan man väl föreställa sig att han kommer att framställa det, sant eller ej. Men varför gör det saken hemligare?
Citera
Medlem
riskybizzys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FruStormufti
Nej, han har senare idag misstänkts för den lägre graden av dödande, eller vad det heter:/

Fast återigen, styckning har ju inte med själva dödandet att göra utan vad han gör med kroppen efteråt...
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RufusTFirefly
Förklaringen är nog så enkel som att hon såg ett reportage om en privat ubåtskapten som ett enkelt sätt att få flygbiljetten över Atlanten t o r retur betald då hon ändå skulle hem och hälsa på föräldrarna. Tror nog hon visste att ett sånt reportage skulle vara lättsålt. Det förklarar var ev ordinarie fotograf inte var med och dessutom tjänar hon ju då mer själv.

Ja, låter inte otänkbart!
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Regnflingan
....och som då gör att domaren väljer att mildra brottsrubriceringen ?? Menar man en olyckshändelse nu som lett till hennes död kan man ju undra ?

Hur dumt jag själv tycker det låter så skulle det faktikst kunna handla om sadism.... BDSM, U name it.
Visst, visst, det är lätt att skena iväg i fantasin men jag kan inte komma på vad som måste censureras i madsens berättelser annras. Kanske mitt sökande efter troliga scenarios har påverkats av FB-medlemmarnas fantasier om strypsex med en brud i kort kjol och strumpbyxor...
Citera
Medlem
Quarrels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pfaster
Sedan när har en "journalist" slarvigt uppsatt hår och gör "reportaget" kl 19 på kvällen...

Och det är vad jag kallar uppsatt hår i blåst.
Senast redigerad av Quarrel 2017-08-12 kl. 20:25.
Citera
2017-08-12, 20:23
Medlem
moretothiss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av riskybizzy
Hur tänker du då? Kan ju varit vållande eller dråp men att han sedan fått panik och styckat kroppen.

Blir nog lite svårt att övertyga polisen om ett sådant händelseförlopp.
Citera
Medlem
Klädseln är ointresserant. För ingen vet hur länge ubåtsturen var tänkt förmodar jag. Tanken kanske var bara att åka ut och vara i undervattensläge en stund. Kvinnan kunde knappast styra själv hon var i beroende ställning. Tror tyvärr inte man kommer hitta någon kropp för havet är djupt. Det ända som binder den misstänkte är om man bevisa att hon inte släpptes av. Erkänner han inte då blir det polisiärt uppklarat men han kan inte bindas för det finns inget vittne.
Citera
Medlem
Merwinnas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FruStormufti
+1
Känns som om det är en aktivistartikel hon skapar.

Ja, inte lär hennes vinkling ha varit att hylla den rådkraftige, initiativrike och driftige vite mannen med hans fantastiska tekniska underverk...
Citera
2017-08-12, 20:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Quarrel
Och det är vad jag kallar normal frisyr i blåst.

Notera flaggan...
Citera
2017-08-12, 20:24
Medlem
Varulvs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pfaster

Hur fan ser du att det är ett knullrufs? Om det är blåsigt så satte hon väl upp håret för funktionens skull.

Ni har en jävla fantasi om kvinnor. I eran värld flyger dom runt utan byxor och visar fittan överallt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in