Citat:
Ursprungligen postat av
rattvisaebra
och vilka är dessa tusentals personer? Räknar du bort afghanerna själva är det inte några tusen som aktivt stödjer detta.
Nu är väl inte din logik så himlabra heller, bara för att vi andra som inte stödjer detta skitarrangemang låter bli att störa demonstrationen innebär det inte att vi stödjer detta. Avsaknad av engagemang för arrangemanget kan också tolkas som att man skiter i afghanerna.
Syns på Facebook och så vidare. Är det inte helt ofattbart att ni säger att det finns stöd för Nordisk Ungdoms aktion trots att de var 20 pers och hånades i media och sociala medier? Medan gruppen för hazarbarnen har många medlemmar, får många likes osv.
Jag vet att det inte är jättemycket att mäta med, men.. det är ju något i alla fall. Du har inget. Svenska folket vill ha dessa grabbar kvar.
Vi står inte ut men vi slutar aldrig att kämpa.
Citat:
Ursprungligen postat av
Geggen
Adoptera? Ni som vurmar för barnen, det måste gå att adoptera dom.
Om inte min fru hade sagt nej så hade jag velat adoptera en av dem. Även en pojkrumsradikal som du måste väl förstå att inte alla har möjlighet att adoptera? Eller, när du utnyttjar svenska pensionärer i din politiska retorik, varför frågar du dig själv inte varför du inte tar emot Gertrud, 89, hemma hos dig istället för att gnälla och gråta på internetforum över hur illa ställt svenska pensionärer har det?