2016-09-15, 21:25
Medlem
Bara för att någon hotar dig med stryk så får du väl inte skyddad identitet?
Citera
2016-09-15, 21:31
Medlem
wishyouwereheres avatar
Känns lite MENA-mental den där Dag?? heder verka viktigt, ingen ska tafsa på hans dotter eller??
Citera
2016-09-15, 21:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av wishyouwerehere
Känns lite MENA-mental den där Dag?? heder verka viktigt, ingen ska tafsa på hans dotter eller??

Verkar som han hoppas att folk ska börja hänga ut killen med namn och bild och kanske göra ändå värre saker.
Citera
2016-09-15, 23:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ballvart
Verkar som han hoppas att folk ska börja hänga ut killen med namn och bild och kanske göra ändå värre saker.

Precis men för feg för att göra det själv...
Citera
2016-09-15, 23:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av meetthefockers
Poliser får nog skyddad identitet på slentrian om de begär det. Så jag misstänker att de behandlas lite annorlunda.
Ingen får skyddade personuppgifter på slentrian. Inte ens poliser.
Citera
2016-09-16, 20:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Yasker
Ingen får skyddade personuppgifter på slentrian. Inte ens poliser.

Nej, men nog verkar det vara lättare att få skyddad identitet om man är polis än till exempel en kvinna som är förföljd av sitt ex?
Citera
2016-09-17, 05:08
Medlem
wishyouwereheres avatar
Har läst tråden o flickans blogg. E väl denna Dag Öhrlund som stödjer hennes sjukdom genom att häfta fast sej vid gammal fulsex. Spelar roll att hon hadde sex bakom skjulet, Dag e ju besatt, märks på språket. Nä, de e nog Dag som förstört tjejjen o fått henne känna sej värdelös på grund av en herdestund där killen bara ville ha utlösning. Dag uppmuntrar tjejens panik inför livet o gör heene sjuk ...
Citera
2016-10-06, 14:21
Bannlyst
http://www.ohrlund.se/blogg/?p=3360

Stödjer det nya lagförslaget. Konstigt annars.
Citera
2016-11-07, 18:18
Medlem
Cineastens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Anthology
Just det där med att inte gå till polisen direkt är inte alls ovanligt i våldtäktsfall och har med skam och chock att göra, så det behöver inte betyda något.
Åklagaren la ju faktiskt ner fallet och om vi bara låter oss för en liten stund tro att han är kompetent så har han nog på fötterna för det beslutet. Avsaknad av fysiska bevis är inget som hindrar en rättegång att ta plats annars.
Vad som än hänt så har det dock fått en hel del följder för tjejen, läkarbesök, sjukskrivningar, medicinering, samtal osv, inte helt lätt att fabricera sånt i offentlighet.
Lustigt att hon inte outar gm eftersom '"det ändå inte blir ogjort". Det kan ändå finnas någon sorts tillfredsställelse i tt gms identitet avslöjas men tydligen inte. Märkligt det där.
Citera
2017-02-23, 21:37
Medlem
Longfingrets avatar
Fantastisk hycklare
gillade gubben , men när jag frågade varför han inte lever som han skriver(då menar jag som han skriver) och har sina skrivar kollegor så bannade han mig från sin site ,, ahhahahaha inte min förlust,, hädanefter läser jag knappast en hycklares bok
en alko människa som de flesta författare,,
Citera
2017-08-12, 12:47
Medlem
Pantone297Cs avatar
Då kör vi ett varv till.
http://www.ohrlund.se/blogg/det-fattas-en-vid-vart-bord/
Citat:
Lågbegåvad white trash – jag hittar inget bättre svenskt uttryck. En patetisk ursäkt till människa som efter våldtäkten tyckte synd om dig själv. För att du hade varit ”otrogen” mot din flickvän. För att du tyckte att folk i Märsta stirrade på dig. För att du blev av med jobbet (rätt rimligt eftersom du jobbade med barn). För att du fick sparken ur bandet (rätt rimligt eftersom de inte vill ha våldtäktssvin på scenen).
Vore ju intressant om H*mpus Lund gick i svaromål med Dag.
Citera
2017-11-28, 04:16
Medlem
Lavas avatar
Flickans alla operationer som påstås vara ett resultat av våldtäkten förklaras annars hur?

https://m.facebook.com/story.php?story_fbid=1803569879656019&id=207362132 610143

https://youtu.be/JBWn5KkP5M4
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in