Citat:
"Så hör av dig, Trash. Annars kommer jag och mina intresserade vänner och ringer på din dörr för ett samtal. Jag är outtröttlig nu, driven av en stark kraft."
"Efter att jag skrivit om våldtäkten blir jag kontaktad av flera flickor som undrar om HL är HL.
Jag svarar ja.
Deras berättelser är skrämmande. HL har hårdraggat dem på nätet,naturligtvis bakom ryggen på sin flickvän och naturligtvis för att förr eller senare kunna sätta på dem mot deras vilja (för vem vill bli påsatt med våld i leran bakom en träbarack av en fet, ointelligent, rödhårig wannabee?).
De flickor som kontaktade mig är räddade, eftersom de nu vet att de har med en våldtäktsman att göra.
Men alla de nya flickor som HL raggar på nätet vet ingenting.
Förrän det är försent.
Hur gör vi för att stoppa våldtäktsmän som vi känner till – innan fler drabbas?"
Detta citerades några inlägg ovanför.
Edit: En tillbakablick till kvinnan som dömdes för förtal av en dömd pedofil, så kanske detta inte är så smart.
Dock ska givetvis skyldiga människor hängas ut till fördel för allmänheten så de kan tas avstånd från.
"Efter att jag skrivit om våldtäkten blir jag kontaktad av flera flickor som undrar om HL är HL.
Jag svarar ja.
Deras berättelser är skrämmande. HL har hårdraggat dem på nätet,naturligtvis bakom ryggen på sin flickvän och naturligtvis för att förr eller senare kunna sätta på dem mot deras vilja (för vem vill bli påsatt med våld i leran bakom en träbarack av en fet, ointelligent, rödhårig wannabee?).
De flickor som kontaktade mig är räddade, eftersom de nu vet att de har med en våldtäktsman att göra.
Men alla de nya flickor som HL raggar på nätet vet ingenting.
Förrän det är försent.
Hur gör vi för att stoppa våldtäktsmän som vi känner till – innan fler drabbas?"
Detta citerades några inlägg ovanför.
Edit: En tillbakablick till kvinnan som dömdes för förtal av en dömd pedofil, så kanske detta inte är så smart.
Dock ska givetvis skyldiga människor hängas ut till fördel för allmänheten så de kan tas avstånd från.
Samtal är alltså hot? Då har chefen hotat mig flera gånger, inkl. då man ska få löne-domen.
Och svarar man ja på en fråga om en bestämd person så är det förtal?
Han påstår att HL gjort något som han tydligen inte blivit dömd för, men så länge han inte nämner namn, address och/eller födelsedata så det klart framgår vilken individ det är så kan det väl ändå inte ses som förtal?
Här på FB så innehåller nästan varje tråd förtal - långt innan dom. Med namn, address och födelsedata på MGM