2017-08-12, 10:04
Medlem
rich1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lulebo
Jag säger bara "Flockdjur" våga visa er ensamma någon gång då kommer jag och plockar er en efter en..
Ett massutskick har gått ut ingen kontakt får tas
Citera
2017-08-12, 12:34
Medlem
rich1s avatar
Har själv hoppat av skall gå med i en oberoende klubb i Stockholm. Har ej vart medlem i HA. Dock medlem i modellen
Senast redigerad av rich1 2017-08-12 kl. 13:17.
Citera
2017-08-12, 16:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av rich1
Ett massutskick har gått ut ingen kontakt får tas

Angående Friis?
Citera
2017-08-13, 13:05
Avslutad
2 på samma gång!

Citat:
Ursprungligen postat av SoderbergXXX
Angående Friis?

Ett möte 2 OUT? Båda "ingen kontakt"? En har pratat för mycket och en stulit ur klubbkassan?

Som propp har man ju inte samma INFO och Jerry borde ju klara sig hyfsat bra om han nu inte strular till det mer för sig. (Klart han vet en del han inte bör säga men inte så mycket som den andra som åkte)

Så Friis och Jerry OUT på samma gång? Att Jerry skulle snacka så om detta nu stämmer alls som nämns här låter lite dumt. Men ja det är ju helt möjligt då vad jag förstått att han inte direkt varit gammal i denna världen.
Men hängis tid och annat bör ju få en att förstå en del. Sedan måste han ju varit propp i ett år i alla fall. Så kan ju ha ramlat på målsnöret.

Om inte annat så verkar allt jävligt korkat. Många som nämnt han inte hade i världen att göra men man tänker ju att det är något han har att erbjuda just för att han fått möjligheten han haft. Har set bilder på FB senast det skrevs att han var OUT!
Men nu går inget att hitta från honom. Eller att hitta honom där alls så jag antar att det stämmer denna gången.

Vad gäller den andra var det Ljungbyhed han skulle bo?

Edit: Ang ryktet att Jerry ska ha sökt in till SMC, hur mycket ligger bakom det? Jobbet på gymmet lär bli jobbigt som man läst om!

Skicka gärna PM!
Senast redigerad av Syko 2017-08-13 kl. 13:10. Anledning: SMC
Citera
2017-08-13, 23:28
Medlem
locmans avatar
Igår vart det ett lokalt "gäng C*lts Lidköping som hade e jubileum (va det 10år? Rörande sig en del RD (Svenljunga) men även en stor del v west rock. 10-15p inkl proppar, har nämnda klubb starka band till dom rödvita eller är det kanske pga dom 2 fulla i organisationen från teaken som gjorde att hela gänget besökte nämnda klubb? Någon som vet
Citera
2017-08-16, 18:17
Medlem
tjenaretjenares avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mifforeporter
55-åringen är inte det han som kallas mickemicke? En gång medlem i flying riders?
https://sv-se.facebook.com/pages/Flying-Riders-Mc-G%C3%B6teborg/112337138860086

Bump nej det är det väl inte?
Citera
2017-08-16, 21:13
Medlem
Kozitass avatar
Polischefen: Hells Angels och Bandidos på nedgång....

Hells Angels och Bandidos status i den undre världen i Göteborg är på nedåtgående – mc-gängen har trängts undan av gängen i förorterna.
Det menar Erik Nord, polischef i Storgöteborg.

Ja vad ska man säga...

http://www.expressen.se/gt/polischefen-hells-angels-och-bandidos-pa-nedgang/
Citera
2017-08-17, 06:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kozitas
Polischefen: Hells Angels och Bandidos på nedgång....

Hells Angels och Bandidos status i den undre världen i Göteborg är på nedåtgående – mc-gängen har trängts undan av gängen i förorterna.
Det menar Erik Nord, polischef i Storgöteborg.

Ja vad ska man säga...

http://www.expressen.se/gt/polischefen-hells-angels-och-bandidos-pa-nedgang/

Hur länge håller dessa "gäng" några år sen inre konflikter som löser upp
Citera
2017-08-17, 11:28
Medlem
Kozitass avatar
Citat:

Dem skiter på sig som jag skrev för ett x antal månader sen när Ali Baba skriker på dem.

Jag har bevittnat det med mina egna ögon när en liten skit på 17 år från Rinkeby ber en medlem ur HA att gitta från området eller få sig lite stryk.

Det är en sak att sitta med svensson och andersson men när man sitter med inavlade människor som dessutom är gravt efterblivna då är man rädd ska jag säga er.

HA är världens bästa klubb och kommer alltid vara så dem undviker konflikter för att dem tänker pengar och inte som förorts barnen som skjuter bara man säger att deras ansikte ser lite efterblivet ut.
Citera
2017-08-17, 11:30
Medlem
Kozitass avatar
Citat:
Det du säger stämmer dock dem har många inre konflikter det är pga att dem är gravt efterblivna dem kan inte skapa ett företag dem kan inte heller utvecklas i gemenskap.

Apor helt enkelt.
Citera
2017-08-17, 12:08
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Kozitas
Dem skiter på sig som jag skrev för ett x antal månader sen när Ali Baba skriker på dem.

Jag har bevittnat det med mina egna ögon när en liten skit på 17 år från Rinkeby ber en medlem ur HA att gitta från området eller få sig lite stryk.

Det är en sak att sitta med svensson och andersson men när man sitter med inavlade människor som dessutom är gravt efterblivna då är man rädd ska jag säga er.

HA är världens bästa klubb och kommer alltid vara så dem undviker konflikter för att dem tänker pengar och inte som förorts barnen som skjuter bara man säger att deras ansikte ser lite efterblivet ut.

Klubbarna har mer resursers än dessa blattegäng! Tror inte det där skulle hände, så sådant fall är det en supporttröja du hört. Eller så har du inte hört hur historian avlutats eller möjligen kommer avslutas! Annars är det fel person i fel klubb som inte berättat om hädelsen för andra i klubben!

BMC har ju klart sig bra i bra i sina strider mot dessa trott låga nummer i jämförelse! Sluta höja dessa oförmögna förorts gäng till skyarna.

I Danmark har där varit lite problem men fortfarande inget som sänkt någon klubb! Möjligen att klubbarna i dag speciellt en av de 2 undviker olika konflikter som löses på annat sätt. Inte mycket "ära" på spel eller pengar vad gäller dessa blattegäng. Så varför då gå in fult ut. Finns ingen mening. Kostar tid och straff och det är dumt då det inte finns något egentligt hot.

Olika verksamheter så nej sluta upp med tramset!
Citera
2017-08-17, 12:52
Medlem
Kozitass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Syko
Klubbarna har mer resursers än dessa blattegäng! Tror inte det där skulle hände, så sådant fall är det en supporttröja du hört. Eller så har du inte hört hur historian avlutats eller möjligen kommer avslutas! Annars är det fel person i fel klubb som inte berättat om hädelsen för andra i klubben!

BMC har ju klart sig bra i bra i sina strider mot dessa trott låga nummer i jämförelse! Sluta höja dessa oförmögna förorts gäng till skyarna.

I Danmark har där varit lite problem men fortfarande inget som sänkt någon klubb! Möjligen att klubbarna i dag speciellt en av de 2 undviker olika konflikter som löses på annat sätt. Inte mycket "ära" på spel eller pengar vad gäller dessa blattegäng. Så varför då gå in fult ut. Finns ingen mening. Kostar tid och straff och det är dumt då det inte finns något egentligt hot.

Olika verksamheter så nej sluta upp med tramset!

Är de fiender?
– Nej, alltså, det är ju en rekryteringsbas. Vi hade några skjutningar för ett tiotal år sedan där vi upplevde att ungdomar i Gårdsten hamnade i konflikt med, jag tror det var Bandidos då, då det sköts på järntorget och fler ställen. Då upplevde vi att Bandidos fick lomma hem med svansen mellan benen......

Enligt Göteborgs polisen.

Sedan har vi DK som ett exempel var där 2 ca 1 månad sedan och alla stånd vad där svart skallar med förklädnad över huvudet.

Jag vet inte hur det ligger till där just nu men är det HA medlemmar alltså invandrare som gått med HA eller vilka är dessa snubbar?

Någon som vet?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in