2017-08-12, 00:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Grandpa
Jag är inte mycket för att spekulera, men om det stämmer att mamma har parkinson (som är en hemsk sjukdom) så kanske inte hon klarar av att åka land o rike runt för att leta.
Kanske pappa även har mamma att ta hänsyn till då.
DETTA är en ren spekulation!
Det innebär inte att sättet är acceptabelt att utestänga alla som vill Patrik väl och vill hjälpa till!
Vill bara säga att allt är inte BARA svart eller vitt!
Alla beslut ligger i det gråa fältet.
Alltså:
Alla som bara vill kasta skit på pappan har fel.
Alla som vill försvara pappan i alla läge har fel.
Precis, skulle aldrig någonsin kasta skit på föräldrarna för de är i en mardrömssituation. Därför reagerar jag så starkt på dem som gjort så. Men däremot har föräldrarna reagerat på eller sagt saker som får oss som vill hjälpa till att reagera.
Citera
2017-08-12, 00:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Piavik
Bidrar med något? Så dina tankar har större värde menar du?
Det är min tro vilken jag har rätt att ha
Jag har följt dig i HP och där bidrog du med nada. Du ifrågasatte konstant andra om de skulle vara med på söken men när du själv vart ifrågasatt så kunde du inte. Nej, mina tankar har inte större värde än dina men framstå inte som nån du inte är, Pia!
Citera
2017-08-12, 01:02
Medlem
NinaBes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Piavik
Kanske för att pappan skyddar sig bakom det för han är säker på att oavsett vad så är p ändå inte här i hallsberg

Nej! Det verkar föga troligt, att "lille P" är kvar i Hallsberg.
Var skall "MPS" söka, när det nu blir av? I Köping?
Eller åt andra hållet - vart de vägarna än bär hän?
Citera
2017-08-12, 01:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AlterEgo69
Precis, skulle aldrig någonsin kasta skit på föräldrarna för de är i en mardrömssituation. Därför reagerar jag så starkt på dem som gjort så. Men däremot har föräldrarna reagerat på eller sagt saker som får oss som vill hjälpa till att reagera.

Exakt så, känner jag också.
Citera
2017-08-12, 01:15
Medlem
Citat:
Jag har följt dig i HP och där bidrog du med nada. Du ifrågasatte konstant andra om de skulle vara med på söken men när du själv vart ifrågasatt så kunde du inte. Nej, mina tankar har inte större värde än dina men framstå inte som nån du inte är, Pia!
Förlåt, jag ber verkligen om ursäkt. Vi ska inte bråka, Pia, vi ska hjälpas åt. Jag vill inget hellre än att Patrik ska hittas och jag bor precis i sökområdena, håller koll hela tiden. Kollar på gärden, skogar, överallt. Det är verkligen en sorg att bo mitt i allt..
Citera
2017-08-12, 01:32
Medlem
Citat:
Förlåt, jag ber verkligen om ursäkt. Vi ska inte bråka, Pia, vi ska hjälpas åt. Jag vill inget hellre än att Patrik ska hittas och jag bor precis i sökområdena, håller koll hela tiden. Kollar på gärden, skogar, överallt. Det är verkligen en sorg att bo mitt i allt..

All eloge till dig, "Alterego69!

Själv sitter jag långt bort från området, men hoppas, för familjens skull, att han hittas inom snar framtid. Även om det är för sent, så de slipper undra allt för länge - vilket det iofs redan är..
Citera
2017-08-12, 01:40
Medlem
Jag tror verkligen P gjorde ett medvetet val när han tog sina väskor och klev av där i Hallsberg. Han satt där i kupen med sin mobil och dator, och kvinnan som hjälpt honom satt bredvid, plötsligt klev några ynglingar på och satte sig bredvid och P packade ihop och gick av. Berodde det verkligen på ungdomarna??
Citera
2017-08-12, 01:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Urtavlan
All eloge till dig, "Alterego69!

Själv sitter jag långt bort från området, men hoppas, för familjens skull, att han hittas inom snar framtid. Även om det är för sent, så de slipper undra allt för länge - vilket det iofs redan är..
Tack, snälla Bor ju precis mitt i allt och jag är ju amatörnaturfotograf så jag rör mig ju synnerligen i de här trakterna. En eloge till er som följer allt på håll med sånt engagemang. Många tycker ju att vi som bor här ska ut och söka men jag kan inte, jag vill inte hitta Patrik men ändå <3
Citera
2017-08-12, 01:49
Medlem
Citat:
Jag tror verkligen P gjorde ett medvetet val när han tog sina väskor och klev av där i Hallsberg. Han satt där i kupen med sin mobil och dator, och kvinnan som hjälpt honom satt bredvid, plötsligt klev några ynglingar på och satte sig bredvid och P packade ihop och gick av. Berodde det verkligen på ungdomarna??

Jag har absolut ingen aning..

Om han inte mådde bra, vilket jag utgår ifrån, kanske han kände sig trängd av killarna, även om inget sades dem emellan. Kan ju isf tyckas att han kunde nöjt sig med att byta plats alt vagn, men mår man inte bra, tänker man ju inte alltid rationellt. Eller så gick han av, fullt medveten om att han inte var framme. Undrar isf vart han tänkt ta vägen..
Citera
2017-08-12, 01:53
Medlem
Citat:
Tack, snälla Bor ju precis mitt i allt och jag är ju amatörnaturfotograf så jag rör mig ju synnerligen i de här trakterna. En eloge till er som följer allt på håll med sånt engagemang. Många tycker ju att vi som bor här ska ut och söka men jag kan inte, jag vill inte hitta Patrik men ändå <3

Det att du inte vill hitta Patrik, kan jag förstå. Hade det varit här, hade jag inte heller sökt - definitivt inte så här lång tid efter o det står jag för. Det är inte alla som har psyket till att hantera det o där är jag en av dem.

Utgår i detta, att det är en kropp o inte en person..
Citera
2017-08-12, 02:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Urtavlan
Det att du inte vill hitta Patrik, kan jag förstå. Hade det varit här, hade jag inte heller sökt - definitivt inte så här lång tid efter o det står jag för. Det är inte alla som har psyket till att hantera det o där är jag en av dem.

Utgår i detta, att det är en kropp o inte en person..
Usch, det är verkligen så hemskt. Tror inte folk förstår hur det är att bo här mitt i allt. Man är så nära men kan inte göra ett skit. Jag var med i och följde HP-gruppen. Nu är den så gott som nedlagd. För några dar sen var det larm om liklukt i trakten. Då fick jag panik och trodde det var P. Då var det ett påkört rådjur. Så är det hela tiden, man är på helspänn.
Citera
2017-08-12, 02:17
Medlem
Citat:
Usch, det är verkligen så hemskt. Tror inte folk förstår hur det är att bo här mitt i allt. Man är så nära men kan inte göra ett skit. Jag var med i och följde HP-gruppen. Nu är den så gott som nedlagd. För några dar sen var det larm om liklukt i trakten. Då fick jag panik och trodde det var P. Då var det ett påkört rådjur. Så är det hela tiden, man är på helspänn.

Ja, det är synd att den gruppen inte vart, som den hade kunnat bli. Den vart nog för stor, för snabbt. Vet du om det vart något mer sök i "Hällabrottet" eller vad det heter?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in