Citat:
Ursprungligen postat av
DrSvenne
Ska vi spekulera så där ordentligt så kan det ju varit ett svartsjukt ex som simmade ut och borrade hål i ubåten så att den sjönk. Eller så gick kvinnan på en trampmina ifrån WW2 och blev till atomer ( Jo det fanns minerade områden i Danmark under WW2 ). Ubåten gick på en mina ute i havet och sjönk som en sten.
Eller så kan det varit så att kvinnan vart hämtad av ryska Spetznaz-grodmän, medans ubåten sjunker. Till en annan väntande rysk miniubåt. Och att hon dyker upp hos Snowden och Putin nästa vecka, alive and kicking...
Annars så kan det ju vara Bilderbergare, Trumpister (Trumpeter), Illuminati, Sionister, Kapitalisthögern, Mossad, CIA, SD, NMR, Klimatförnekare, F!, 87 %-are, Värdegrundare, HBTQXYZzz-Vänstern, Yetis eller Rymdödlorna som varit framme och dels gömt undan kvinnan och sänkt ubåten.
Jag bara tänkte att polisen satt rubriceringen dråp för att kunna avsätta resurser att undersöka saken. Jag har förstått att det kan gå till så.
(Jag känner inte Peter Madsen och har inte ett egenintresse att oskyldigförklara honom.
OCH han får verkligen inte komma undan om han gjort något sånt här och tror att han är oövervinnerlig, samtidigt så tycker jag ändå att det är lite tråkigt om han är skyldig. Har inte känt till honom tidigare, men vilken INSPIRATÖR

samtidigt som han verkar lite galen.)